سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اگر بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار چه کم است کسى که خود را همانند مردمى کند و از جمله آنان نشود . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

رهبر انقلاب در دیدار اعضای جامعه مدرسین در سفر به قم:
*القای حاکمیت دوگانه در کشور در گذشته:
یک روزی توی این کشور تلاش می شد-هم شعار داده شد، هم عملا تلاش شد- که حاکمیت دوگانه درست کنند، یعنی واقعا برای این کار بنا کردند سرمایه گذاری کردند...
این معنایش این بود که منزله ی رهبری و ولایت فقیه و این حرف هایی که ماها داریم و انقلاب از اول داشته،اینها را از جایگاه تعیین کنندگی و فصل الخطاب بودن کنار بیندازند و برایش رقیب درست کنند...
*در دولت نهم و دهم، حاکمیت یگانه است:
در دولت نهم و دهم- از وقتی که آقای احمدی نژاد آمده-بحث حاکمیت دوگانه نیست، حاکمیت یگانه است، یعنی دولت و رهبری و تشکیلات در امتداد یک خط قرار دارند، این من جازما و قاطعا به شما عرض می کنم. ...
*جهت گیری این دولت، درست است:
البته معنایش این نیست که اختلاف نظری وجود ندارد، یا فلان مسئول دولتی یا رییس جمهور در نظرات و افکارشان نقاط اشتباهی ندارند، چرا از این قبیل هست، همیشه بوده، باز هم هست... یک وقت آدم به یک نظر قطعی می رسد، اما غالبا من به نظر قطعی و جازم نمی رسم، چون در این قضیه من صاحبنظر نیستم، لذا دخالت نمی کنم. در بعضی قضایا چرا ، اطلاعات دارم، جازمم، می فهمم خطایی وجود دارد، لذا جلویش را می گیرمو نمی گذارم انجام بگیرد، امام سیاست کلی، سیاست کلی هم جهتی است... این دولت جهتگیری اش جهت گیری درستی است.
*مساله مکتب ایرانی:
همین مساله ی ایرانی گری و اینها که اشاره شد، من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند... اما اینکه اینها واقعا می خواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند، من واقعا این را نمی فهمم. با ملاحظه ی قرائن گوناگون در کارهای اینها ، این به دست نمی آید... آقای احمدی نژاد واقعا نمی خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد، چرا که هیچ رییس جمهوری به اندازه ی او از اسلام و آرمانها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آنکه همواره به مسئولان انتقاد کرده ام، اما انصافا او بوده است که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین المللی احیا کرده است...
*موضوع حجاب و نقش دولت در آن:
من این مطلب را-که دولت نسبت به حجاب فقهی بی توجهند-قبول ندارم. مسئولان امروز، همه حجاب فقهی را قبول دارند، ولی اختلاف سلیقه در تاکتیک هاست...
فرضا دختری که حجاب کاملی ندارد اما شب قدر یا در مجلس دعای کمیل شرکت و به درگاه خدا تضرع می کند و یا در راهپیمایی 22 بهمن تصویر امام را می گیرد، نمی توان گفت که بی دین است، بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیسا که باید او را توجیه  کرد. باید در باب حجاب، کتاب نوشت و از طریق مختلف مانند فیلم های تلویزیونی، حجاب را تبیین و افراد ناآگاه را ارشاد کرد.
*رضایت عمیق از سیاست خارجی:
الان اگر رهبری چیزی بگوید، رییس جمهور می پذیرد و به آن عمل می کند، امروز وقتی رییس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می رود، من نگرانی ندارم، اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ الان رییس جمهور با هر کسی در دنیا ملاقات کند و حرف بزند، من از حرف زدن او نگران نیستم، اطلاع هم ندارم، اما نگران نیستم. می دانم که خلاف جهت انقلاب و سیاست کلی نظام، مطلبی گفته نخواهد شد، مطلبی پیش نخواهد رفت، و لو حالا به لحاظ تعارف، دو کلمه هم یک چیزی بگویندچ اما کاری پیش نخواهد رفت. این را خاطرم جمع است...
*نصیحت کنید، اما مواظب دشمن باشید:
من اعتقاد به نصح دارم. یعنی واقعا معتقدم اگر جامعه ی مدرسین، یک مواردی اشتباهی می بیند، ملاحظه رفاقت و دوستی را نکنند، نصیحت کنند، منتها مراقب باشند که یک جهت گیری عامی برای زمین زدن دولتی که حالا نسبت به شعارهای انقلاب وفادار است، نسبت به رهبری اظهار اطاعت می کند و چه و چه، ایجاد نشود، به آن حرکت کمک نشود. عرض ما این است. یک جوری نصیحت کنید که آن کسانی که قصد ریشه کنی دارند، نتوانند استفاده کنند ولی خوب نصیحت کنید، پیغام بدهید، کاغذ بنویسید، اگر یک جایی واقعا دیدید ضرورت دارد، اعلام هم بشود. اعلام عمومی در مواقع ضروری ایرادی ندارد، اما باید مراقبت بشود، این جور نیست که حالا انسان هر اعتراضی دارد مصلحت باشد که این را علنی و عمومی کند...

 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/27 و ساعت 10:49 عصر | نظرات دیگران()

اخبار دریافتی حکایت از رادیکال تر شدن میرحسین موسوی حکایت دارد.
به گزارش«جوان آنلاین»،شنیده شده است که پس از تلاش جریان اصلاحات به محوریت خاتمی برای جدایی فعالیت خود از میرحسین موسوی و مهدی کروبی ،موسوی با توجه به قطع ارتباط خود با بدنه اصلاح طلبان و سران آن رادیکال تر از گذشته شده و نسبت به سرمایه گذاری های داخلی ناامید شده است.
در همین خصوص شنیده شده که موسوی درصدد ارتباط گیری های بیشتربا خارج ازکشوربوده و در زمینه فعال کردن برخی لینک ها دربرخی کشورهای عربی و غربی اقدام کرده است.
گفتنی است پیش از این «جوان آنلاین» درخبر دیگری نوشته بود در محافلی که میرحسین موسوی با برخی مشاوران خود داشته در زمینه تحریم ها بررسی هایی صورت گرفته و براساس دیدگاه متوهمانه تصریح شده است که تحریم ها بزودی بر کشور اثر گذاشته و در آینده ای نزدیک کشور به سمت درگیری نظامی با غرب کشیده خواهدشد !
گفته می شود در این جلسات موسوی خود را منجی کشور درآینده اعلام کرده و برآلترناتیو بودن خود تاکید کرده است.
گفتنی است زاویه گرفتن موسوی از مبانی اصیل انقلاب با اتخاذ مواضعی همچون محکومیت اعدام عناصر ضد انقلاب از سوی وی،خداجو خواندن مسببان هتک حرمت به روز عاشورا،درهم نوریدن مرز خودی و غیر خودی و...آغاز و هم اینک با تصریح براینکه فرقه سبز در بستر تهدیدات موجود آلترناتیو مناسبی برای همکاری با غرب می باشد، ادامه دارد.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 7:45 عصر | نظرات دیگران()

سایت صهیونیستی بالاترین با حمله به کروبی، وی را به عمرسعد تشبیه کرد و نوشت: شما طعم گندم ری را نمی چشید!
علت حمله غیرمترقبه بالاترین به کروبی این است که کروبی اخیراً در جریان عقده گشایی علیه آیت الله جنتی و برخلاف رویه همراهی و همکاری با منافقین به طور ضمنی علیه خانه های تیمی منافقین موضع گرفته بود. همین امر باعث شد بالاترین خطاب به کروبی بنویسد: آقای کروبی! هنوز بانگ تهدید به دستگیری «سران فتنه» خاموش نشده بود که شما به صحنه آمده و با نمایش حمله به جنتی، همکاری خویش در کشتار دهه شصت را یادآور شدید.
آقای کروبی، از شما انتظار نبوده و نیست که بهروز جاوید تهرانی، نسرین ستوده، مجید توکلی، ارژنگ داودی باشید و یا بمانند سربه داران، فرزاد کمانگر و دگر قهرمانان تا پای جان از حقوق ملت خویش دفاع کنید. شما به جای نقد گذشته خویش و عذرخواهی از پیشگاه ملت ایران، «خدمات» خویش در «دوران طلایی» را یادآوری می کنید. آقای کروبی! بدانید که شما طعم گندم ری را نمی چشید.
گفتنی است بعد از آن که کروبی علی رغم آنهمه مواضع خصمانه علیه امام و انقلاب فقط کمی بیشتر از 300 هزار رأی آورد، برخی از اصولگرایان سرنوشت وی را با عمرسعد مقایسه کرده بودند که به امید حکومت ری به جنگ امام حسین(ع) رفت و نهایتاً به گندم ری هم نرسید
.

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 7:44 عصر | نظرات دیگران()

گفت: یک سایت ضدانقلاب خطاب به موسوی و کروبی و خاتمی نوشته است؛ چرا در خانه نشسته اید و فقط اطلاعیه و بیانیه صادر می کنید؟
گفتم: پس چه کنند؟!
گفت: این سایت نوشته است؛ باید حرکتی از خودشان نشان بدهند و اگر قرار بود فقط بیانیه صادر کنند که به جنبش(!) و کشاندن هواداران به خیابان نیازی نبود.
گفتم: حیوونکی ها چی فکر می کردند، چی شد؟!
گفت: همین سایت از سران فتنه پرسیده است؛ آیا می توانید گزارشی از اقدامات یکسال گذشته خود ارائه بدهید؟ اصلا چرا رژیم شما را دستگیر نمی کند؟!
گفتم: تعدادی شیره ای در زیرزمین خانه ای مشغول شیره کشی بودند، ناگهان پلیس وارد شد و فریاد زد؛ بی حرکت! یکی از شیره ای ها با تعجب به پلیس نگاه کرد و گفت؛ کو حرکت؟!

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()

خبرها حکایت دارد حجم اصلی پرونده ضخیم مهدی هاشمی به برخی اطلاعات نهفته و مهم در برخی سفرهای نامبرده به کشورهای خاص اروپایی (لندن ـ پاریس و حتی شبه قاره) مربوط است.
یک منبع آگاه در این مورد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اطلاعات تازه و مهمی درخصوص سفرهای منطقه ای ـ اروپایی و حتی شبه قاره مهدی هاشمی پس از انتخابات ریاست جمهوری کشف و رمزگشایی شده است که حجم بالایی از پرونده وی را تشکیل می دهد.
این منبع اضافه کرد: اطلاعات به دست آمده در مورد شیوه فعالیت و ارتباطات گسترده مهدی هاشمی در خارج از کشور و عناصر مرتبط با او نشان می دهد که وی پس از انتخابات فعالیتهای گسترده ای را داشته و اقدامات گوناگونی انجام داده که ماهیت این اقدامات برای نهادهای مسئول کاملا واضح و روشن است و وی باید در دادگاه پاسخگوی آنها باشد.
بر اساس تاکید این منبع آگاه در صورت گشایش این پرونده ها بخش های مهمی از ابعاد عملیاتی جنگ نرم دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی برای مردم کاملاً روشن خواهد شد چرا که این اطلاعات شاه کلید قفل پروژه های سر به مهر سال های اخیر است.
این گزارش حاکی است در این بین طی هفته های گذشته برخی مرتبطین خارجی مهدی هاشمی پیام، توصیه و راهنمایی هایی به او داده اند که در صورت ورود به ایران چه روندی را در پیش گیرد، و البته ماهیت و جزئیات این پیام ها نیز توسط نهادهای مسئول کشف و رمزگشایی شده است


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/8/21 و ساعت 9:59 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش جوان آنلاین وی گفت: اینقدر که به فکر تئوری بافی بوده ایم یک درصد هم به ریزشها و ناامید شدن هواداران ودلایل آن نپرداخته ایم ، ظاهرا فراموش کرده ایم که تمام اعتبارمان را از میلیونها رای دهنده ای که برای احقاق حق به خیابان ها ریختند و آن فداکاریهارا کردند داریم وحالا داریم تو سرهم می زنیم .
در همین جلسه فرد دیگری گه گویا نمایندگی طیف پشیمان فتنه به سرکردگی....را عهده داشت گفت :ما در برهه ای قرار گرفته ایم که نیازی به هوادار نداریم ، در مقطعی پشتوانه خوبی بود وکفه بعضی معادلات را به سمت ما متمایل کرد و به همین صورت قدرت چانه زنی ماراهم بالا برد ، ولی بیاد داشته باشید که نمی توانستیم آن جمعیت را حفظ کنیم نه اینکه نخواهیم ! نه اینطور نیست ، واقع بین باشید ، در هیچ کجای دنیا هم اینطوری نیست ، همه چیز نسبی است و از اول هم به این نتیجه رسیده بودیم وخوب دیدید که ما از شرایط هیجانی و چاشنی هایی که به آن اضافه شد بیشترین بهره برداری را داشته ایم .
نامبرده افزود:در همان هفته اول در دیداری حاج آقا فرمودند ، اینها را فکر نکنید هوادار شما هستند ، از حرارت به وجود آمده هر طور می توانید استفاده کنید و بدانید که اگر نتوانید گرمای مضاعف به آنها برسانید ، خیلی زود سرد خواهند شد . البته ما تا سرحد توان از آنها استفاده مطلوب داشته ایم واین آخری ها به تکرار افتاده بودیم وکارایی آنچنانی هم نداشت ، بقول دکتر ما با این جمعیت دنیارا آوردیم پشت سرمان و شرایط را برای حرکتهای بعدی آماده کردیم .
الان هم به شما عرض می کنم ، بحث خوب است ولی بدانید که حتی حالاهم براساس برنامه و یک راه روشن که انتهای آن را هم دیده ایم حرکت می کنیم ، شاید بعضی مسائل در ظرف ظاهری خود دیگران را به اشتباه انداخته باشد ولی شما نباید اینگونه باشید.
به نظر می رسد آنچه در این محافل می گذرد ،بیشتر از آنکه راهبردی و آینده نگرانه باشد بیشتر به نوعی فریب وسرهم کلاه گذاشتن و هذیان گویی جمعی ورشکسته سیاسی است که به این شکل وقت کشی می کنند


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 3:32 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش رسالت، حجت‌الاسلام مصلحی گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از افراد مرتبط با فتنه 88 امروز در لندن به‌سر می‌برند و از طریق ارتباط با برخی مجامع علمی این کشور درصدد دریافت مدرک دکترا می‌باشند که در واقع این امتیازات پاداشی به اقدامات فتنه‌گرانه آن‌ها است که توسط سیستم حکومتی انگلیس به آن‌ها اعطا شده است.
 
وزیر اطلاعات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص اظهارات اخیر رئیس دستگاه جاسوسی انگلیس ‏ام آی6‎‏ گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی استکبار به دلیل ضعف‌هایشان در صدد جذب جاسوس بوده اند.‏

وی اظهار داشت: استکبار مزدورانی را در قالب جاسوس به خدمت گرفته اند اما در واقع این افراد را برای اقدامات خرابکارانه تروریستی مورد استفاده و بهره برداری قرار داده اند، که چهار فرد دستگیر شده در ترورهای اخیر کشور، به هدایت و مدیریت پناهنده انگلیسی (جلیل فتاحی) در اقدامات تروریستی اعتراف کردند.

‏وی افزود: در فتنه سال گذشته نیز عوامل این گروهک تروریستی منافقین در میدان انقلاب اقدام به ایجاد انفجار کردند که با اقدامات وزارت اطلاعات ناکام ماندند و این به آن معنا است که زمانی‌که این گروهک ها از لیست تروریستی خارج می شوند بلافاصله به اقدامات تروریستی بیشتری روی می آورند.‏

مصلحی تصریح کرد: مجامع بین المللی و کشورهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند می بایست پاسخگوی حمایت خود از این گروهک‌های تروریستی باشند.

‏مصلحی با بیان اینکه تمام گروه هایی که اقدامات تروریستی و به اصطلاح جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، یا شعبه اصلی شان در انگلیس است یا یکی از شعبه های اصلی خود را در این کشور دارند اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه ای از افراد مرتبط با فتنه 88 امروز در لندن به‌سر می برند و از طریق ارتباط با برخی مجامع علمی این کشور در صدد دریافت مدرک دکترا می باشند که درو اقع این امتیازات پاداشی به اقدامات فتنه گرانه آنها است که توسط سیستم حکومتی انگلیس به آنها اعطا شده است


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 3:28 عصر | نظرات دیگران()

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات که گفته است جریانی، فتنه‌های بعد از انقلاب را هدایت و مدیریت می‌کند و بعد از 30 سال هنوز شناسایی نشده است، اظهار داشت: جریان فتنه دارای ظاهر و باطنی است که ظاهر آن جریانات اخیر بود که فتنه‌گران با اغتشاش‌گری مدعی تقلب شدند.

وی درباره «باطن جریان فتنه» نیز گفت: سران فتنه در داخل کشور فاقد توان هدایت جریان فتنه هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم با اشاره به بیانات رهبری درباره جریان فتنه، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ریزان در داخل و بقیه در خارجند که تاکنون شناسایی نشده‌اند که رهبری دستور شناسایی عوامل خارجی و داخلی این جریان را به مسئولان دادند.

وی افزود: لیبرال‌، اصلاح‌طلب و حتی بنی‌صدر از این جریان حمایت کرد که این نشان می‌دهد بنی‌صدر و اصلاح طلبان برنامه‌ریز این جریان نبود و جریانی در سایه وجود دارد که باید شناسایی شود.

نماینده مردم بیرجند در مجلس هشتم با اعلام اینکه هنوز جریان پشت پرده جریان فتنه شناسایی نشده، اظهار داشت: شناسایی این جریان نیازمند کار زیادی است که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی باید آن را انجام دهند.

وی با عنوان اینکه تا زمانی که جریان فتنه شناسای نشده، فتنه‌گران در هر فرصتی از جمله هدفمند کردن یارانه‌ها به میدان خواهند آمد، اضافه کرد: باید تدبیر نظام به گونه‌ای باشد که فتنه‌گران نتوانند از موقعیت‌ها سوء استفاده کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تلاش فتنه‌گران برای اخلال‌گری در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها است، گفت: آنها دارای سناریوهای متعددی نظیر راه انداختن قحطی، کمبود و گرانی هستند.

وی با عنوان اینکه نباید دوباره به سران فتنه حیات داد، گفت: حالت کنونی که بین مرگ و حیات است بهترین حالت برای سران فتنه است تا نزد مردم بیشتر شناسایی و رسوا شوند.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 3:24 عصر | نظرات دیگران()

پروژه ویژه ای تحت عنوان بازگشت مهدی هاشمی به ایران تدارک دیده شده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: طی یک هفته گذشته عوامل فتنه در داخل و به ویژه در خارج از کشور برنامه ریزی وسیعی را برای آماده کردن زمینه ورود مهدی هاشمی به کشور ترتیب داده اند که برخی از آنها آغاز شده و برخی نیز در آستانه عملیاتی شدن است.
وی در این زمینه به هماهنگی حلقه لندن با رسانه های داخلی و خارجی و برخی محکومان حوادث بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: جعل برخی اخبار مبنی بر فشارهای وارد شده به برخی متهمان در جریان بازجویی و در دادگاه ها،نامه نگاری و دادخواهی های زنجیره ای از جمله مواردی است که اجرایش طی هفته های گذشته بارها تمرین شده است و قرار است در زمانی خاص به صورت همه جانبه تر اجرایی شود.

این منبع آگاه همچنین خبر داد: به مدت یک ماه است برخی کارشناسان حوزه حقوقی و امنیتی، کلاس های آموزشی ویژه ای را در لندن برای مهدی هاشمی گذاشته اند، در این کلاسها نوع پاسخ های حقوقی و چگونگی شرکت در بازجویی ها به مهدی هاشمی آموزش داده می شود.

وی در ادامه طرح ورود هاشمی به ایران را دومین حلقه این پروژه عنوان کرد و هدف اولیه آن را تست زنی در افکارعمومی و عزم مسئولین مربوطه در این زمینه بیان کرد.
این منبع آگاه درادامه ورود مهدی هاشمی را به ایران را پس از ارزیابی های حلقه های پیشین به عنوان گام بعدی این پروژه ذکر کرد و گفت:بنا بر تصمیم گرفته شده عناصر موثر در فتنه تصریح کرده اند که باید از نفس حضور مهدی هاشمی درایران به عنوان یک عامل محرک در میان نیروهای فتنه استفاده کرد و ورود وی به ایران را زمینه اجرایی شدن برخی حرکات افراطی قرار داد.
وی ضمن هشدار به دلسوزان از آنان خواست مراقب پروژه اصحاب فتنه دراین زمینه بوده و از دیگر سو فضای لازم را برای تحرکات ایذایی این جریان مسدود نمایند.

این منبع آگاه همچنین خبر داد: اسامی افرادی که طی هفته های اخیر برای <مهدی> کلاس آموزشی حقوقی و امنیتی گذاشته اند بزودی افشا می شود


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 3:22 عصر | نظرات دیگران()

گفت: خاطره نویسی امین زاده، معاون وزارت خارجه دولت خاتمی و از عوامل فتنه 88 اعتراض شدید سایر آشوبگران و فتنه گران را برانگیخته است.
گفتم: چطوری؟ مگه چی نوشته؟
گفت: امین زاده در شرح حضورش در دادگاه نوشته که مسئولان زندان ما را در کنار اراذل و اوباشی که در آشوب ها بازداشت شده بودند نشاندند.
گفتم: خب! بعدش چی؟
گفت: حالا آشوبگران با عصبانیت خطاب به امین زاده نوشته اند؛ آن وقتی که از ما برای حمایت از موسوی دعوت می کردی، افراد آزادیخواه بودیم! ولی حالا که خودت به زندان افتاده ای برای جمهوری اسلامی خوش رقصی می کنی و ما را اراذل و اوباش معرفی می کنی؟
گفتم: خب! خب! دیگه چی؟
گفت: به امین زاده گفته اند اگر ما اراذل و اوباش هستیم، تو و فرماندهانت که به ما دستور آشوب می دادید، رئیس همه اراذل و اوباش هستید.
گفتم: یک کابوی آمریکایی مست و لایعقل وارد کاباره ای شد و فریاد زد؛ آهای خوک هایی که کنار پنجره نشسته اید و خرس هایی که کنار دیوار نشسته اید... در همین حال یکی از آنها که کنار پنجره نشسته بود به او نزدیک شد و گفت؛ چشماتو باز کن! من خوک نیستم و کابوی مست با خونسردی گفت؛ پس برو کنار دیوار بشین!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/8/17 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 396211
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی