سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

حکمت با عصمت همراه است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

یکی از منتقدان منوچهر متکی در گفتگو با هفته نامه پنجره، دلایلی را برای برکناری او برشمرد.
وی که نخواسته نامش منتشر شود در این گفتگو با اشاره به عدم توانایی متکی در تامین انتظارات رییس جمهوری گفته است: بیلان کاری او بسیار ضعیف بوده است و این را چه در وجه کیفی و چه در وجه کمی می شود دید.
وی ادامه داد: متکی مدیری نبود که کاملا با شخص رییس جمهوری هماهنگ باشد و کاملا متفاوت از مشی و مرام آقای احمدی نژاد بوده است. همچنین رییس جمهوری افرادی را به عنوان نماینده ویژه خود تعیین می کند، بعد ایشان می رود در بین جریانهای مختلف، در مجلس و جاهای دیگر لابی می کند و تلاش می کند که به تعبیر عامیانه پنبه این کار را بزند و بعد هم بگوید که من را جایی دیگر و شخص دیگری منصوب کرده است و نه رییس دولت!
این مقام مسئول همچنین به بهم ریختگی وزارت خارجه و روایط فامیلی و ارتباطات در این وزارتخانه اشاره کرده و ادامه داده: مسائلی در وزارت خارجه جریان داشت که منجر به این شد که چند تن از کارشناسان در کشورهای محل ماموریت خود پناهنده شوند که این به نحوه مدیریت و چیدمان نیروهای وزارت خارجه برمی گردد.
وی افزود: آقای متکی به برخی دستگاه های موازی با دستگاه اجرایی سرویس هایی را می داد که به پشتیبانی آنها موضع خود را در مقابل رییس جمهوری تقویت کند. وزارت خارجه در 5 سال اخیر به عنوان جزیره ای در کنار دولت اداره می شد و به همین خاطر است که فقط هزینه به دولت تحمیل کرد. حتی آقای متکی در بعضی محاوره ها عنوان می کند که رییس من فلان کس است که الان در حاشیه است و او را مرشد خود خطاب می کند. کسی که با این رویکرد و منویات، طرف کسی را می گیرد که رقیب انتخاباتی رییس جمهوری بوده، نمی تواند وزیر خارجه مناسبی برای دولت آقای احمدی نژاد باشد.
این مقام مسئول ناشناس اضافه کرد: دیگر دستگاه سیاست خارجی از کار افتاده است و نمی تواند حداقل خواسته ها را هم تامین کند. یک وزیر خارجه حق دارد با یک سفر و ماموریت دیپلماتیک مخالفت کند اما اینکه به خاطر این مخالفت برکنار شود پذیرفتنی نیست.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/9/28 و ساعت 6:9 عصر | نظرات دیگران()

نخست وزیر ترکیه برای اولین بار در تاریخ این کشور در مراسم عاشورای حسینی در استانبول شرکت کرد و در مدح و شناخت امام حسین (ع) سخن گفت.
به گزارش نقدنیوز به نقل از سایت خبری زینبیه ترکیه، نخست وزیر ترکیه امروز برای اولین بار در تاریخ این کشور در مراسم عزاداری عاشورای حسینی شرکت کرد. رجب طیب اردوغان سخنان خود را در این مراسم با تسلیت و ادای احترام به شهدای کربلا آغاز کرد.

وی در مراسم عاشورا گفت: در این روز ماتم من قبل از هر چیز امید دارم که حضور در سر مزار شهدای کربلا نصیب هر کس شود. از پیغمبر(ص) سوال کردند که کدام یک از اهل بیت را بیشتر توجه دارید؟ ایشان فرمودند: امام حسن(ع) و امام حسین(ع). حسین از من است و من هم از حسین. کسی که حسین را دوست دارد من و خدا را دوست دارد. کسی که خدا را دوست دارد حسین را دوست دارد.

امام حسین(ع) 1370 سال قبل در چنین روزی به همراه خانواده اش در کربلا شهید شد. از آن روز تا به امروز سینه همه ما به درد آمده و جگرمان آتش گرفته است. از آن روز تا به امروز دعاها و مرثیه های ما عرش را به لرزه در می آورد. از آن روز تا به امروز می دانیم که فرشته ها در عرش ها گریه می کنند. شهادت امام حسین(ع) مرگ نیست، نابودی نیست بلکه زندگی و زنده بودن است. وداع نیست، به وصال رسیدن است. پایان نیست، بلکه شروع است. جدایی نیست، بلکه وصلت است.

شهادت آن انسان مبارک که به خاطر آن عرش اشک می ریزد، وسیله ای برای برادری است. وحدت و همبستگی است. بدانید که هر کس بخواهد از فاجعه کربلا به منظور استثمار و ایجاد تفرقه سو استفاده کند علیه امام حسین(ع) حق کشی کرده است. پیغمبر اسلام امام حسن و امام حسین (علیهما اسلام) را به دو گوشواره عرش الهی تشبیه کرده است.

امام حسین (ع) در 1370 سال قبل به همراه خانواده عزیزش در کربلا به شهادت رسیده اند. تاریخ تا به امروز شاهد چنین قتل عامی نبوده و ما امروز در دهم محرم سنگینی این درد و رنج را با خود حمل می کنیم.

امام حسین (ع) در آن روز وقتی صدای فریاد خواهرش حضرت زینب (ع) را شنید با متانت و صبری تاریخی گفت: خواهرم به خدا پناه ببر و بدان که هرچه در آسمان و زمین هست روزی خواهد مرد، آسمان هم باقی نخواهد ماند، به غیر پروردگار همه چیز محکوم به نابودی است. مادرم، پدرم و برادرم حسن (ع) خیرشان از من بیشتر بود. هر کدام از آنها یک به یک رفتند. خداحافظ زینب.

وقتی می شنویم در یک جایی یک انسان معصوم و بیگناه به قتل رسیده کربلا، امام حسن، امام حسین و حضرت علی اکبر (علیهم السلام) یادمان می آید و قلبمان به لرزه می افتد.

نخست وزیر ترکیه در ادامه سخنانش ضمن اشاره به حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت 38 انسان بیگناه شد گفت:
در ایران 38 انسان بیگناه شیعه و سنی به قتل رسیدند. ما حملات ترویستی را چه در ایران و یا هرگوشه ای از دنیا رخ دهد محکوم می کنیم. ما نمی خواهیم کربلاهای جدیدی را شاهد باشیم. نمی خواهیم با کشتارهای جدید تنمان به لرزه بیافتد. وقتی در پاکستان، یمن، عراق در مسجدی بمبی منفجر می شود باور کنید احساس ناراحتی کلیه اندام مان را به درد می آید و حادثه کربلا را مجددا شاهد می شویم. قتل انسانهای معصوم جنایتی پست است.

لازم به یادآوری که سخنان اردوغان در مراسم عاشورا بارها با صلوات عزاداران حسینی همراه شد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 6:47 عصر | نظرات دیگران()

"صراط" - صبح امروز حاج سعید حدادیان پیش از آغاز مراسم روز عاشورای حسینی در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهارات تندی را خطاب به رئیس جمهور پیرامون برکناری اسفندیار رحیم مشائی بیان کرد .
به گزارش صراط محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است .
از همین رو صبح امروز سعید حدادیان ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت ارسال پرچم عزای امام حسین (ع) و توجه ویژه وی به هیئت ها از وی درخواست کرد همانطوری که می توانند یک وزیر را در آنطرف دنیا به راحتی عزل کنند ، مانند حکم تحریم تنباکو ، اقدامی انقلابی کرده و یک یادداشت بنویسند و بگویند: آقای مشائی خداحافظ . . .
این صحبتهای حدادیان با استقبال مردم مواجه شد به طوری که جمعیت چندهزار نفری در تائید صحبتهای وی صلوات فرستادند .
این مداح با سابقه سپس در ادامه ضمن دعا برای نابودی میرحسین موسوی افزود: در زمان انتخابات اطرافیان ایشان برای من پیغام آوردند که موسوی گفته است میخواهم بروم هیئت آقای حدادیان ! من هم به وی پیغام دادم اشکالی ندارد اما اگر ایشان حضور پیدا کنند تنها یک سوال خواهم پرسید و آنهم اینکه : آقای میر حسین تا حالا کجا بودید؟ در این 20 سال چرا در هیچ هیئتی دیده نشدید؟


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 11:3 صبح | نظرات دیگران()

خوب به عکس های سمت راست و چپ موسوی دقت کنید و نظر دهید

(منبع صراط نیوز)


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 10:59 صبح | نظرات دیگران()

"صراط" - حسین قدیانی نویسنده وبلاگ پر مخاطب قطعه 26 که به دلیل نوشتن یادداشتی انتقادی به قوه قضائیه فیلتر شده است در گفتگو با صراط نکات جالبی را مطرح کرد .
قدیانی به خبرنگار صراط نیوز گفت: صبح امروز بچه های محترم دادستانی به دفتر سایت مشرق مراجعه کرده و دنبال من می گشته اند!


نویسنده وبلاگ قطعه 26 با اشاره به اقدام صورت گرفته افزود: یکی دیگر از ضعفهای قوه قضائیه همینجا مشخص است که بنده در روزنامه وطن امروز و کیهان فعالیت می کنم و آنها این را نمی دانند!
همچین قوه قضائیه ای بعید می دانم بتواند من را بازداشت کند .
وی گفت: من امشب هیئتهای مختلفی می روم ، مسجد ارک ، موج الحسین ، چیذر و . . . آنها می توانند در این هیئتها دنبال من بگردند .
فرزند شهید اکبر قدیانی پیرامون نوشتن یادداشتی جدید اظهار داشت: فردا در وطن امروز و کیهان دو یادداشت می نویسم که اولی مربوط به قوه قضائیه و دومی مربوط به سران فتنه است .
قدیانی ضمن اشاره به اینکه درمورد نوشته اش پیرامون خواص بی بصیرت و سران فتنه به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد افزود: به من ارتباطی ندارد که چه کسانی با هم برادر هستند چه کسانی با یکدیگر پسرخاله! من مطلب حقی نوشتم و پای آن می ایستم .
حسین قدیانی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت احضار بنده در دادگاهی علنی به دفاع از خودم خواهم پرداخت و دو بیانیه آخر میرحسین موسوی را به عنوان دفاعیه خواهم خواند . قوه قضائیه با این مسائل مشکلی نداشته و من بیانه سران فتنه را می خوانم شاید هم تبرئه شوم .
گفتنی است نویسنده وبلاگ قطعه 26 در بخشی از یادداشت خود که منجر به فیلتر شدن سایتش گردید خطاب به قوه قضائیه نوشته بود:
"دستگاه قضایی لطف کند و کارنامه خود در قبال فتنه گران را اعلام کند. چند آشوبگر عاشورا توسط شما اعدام شد؟ الان رسیدیم به سالگردش. از این پس هر توهینی که موسوی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکند، ما از چشم صبر شما می بینیم. و چرا نبینیم؟ و اصلا چرا موسوی در بیانیه خود رسما و علنا چند قدم دیگر در فحاشی های خود به جلو برندارد؟ قوه قضاییه که با او با موسوی خوئینی ها با خاتمی با کروبی با عفت مرعشی با محسن هاشمی با فائزه هاشمی و با جمیع دون مایگان پست فطرت، کاری ندارد؛ من مانده ام از حجب و حیای سران فتنه! با این دستگاه قضایی، من مانده ام که چرا موسوی رسما به خون شهدا فحش نمی دهد؟ من مانده ام که چرا آشوبگران، دوباره تحرکی از خود نشان نمی دهند؟ با این دستگاه قضایی، چه بزدل اند سران فتنه! و چه بی جگرند آشوبگران عاشورا.
وی در پایان مطلبش آورده:
"و آخر نکته؛ با خبر شدیم دستگاه قضایی بالاخره جواب استخاره اش را گرفت و شهلا جاهد را اعدام کرد. راستی یک سئوال که بیانگر عمق فشلی دستگاه قضاست و این البته فقط تقصیرش گردن شما نیست؛ اگر قرار بر اعدام این زن بر طبق نص صریح قصاص بود، چرا تا این همه کش دار شد؟ فقط قوه قضاییه می خواست همه دنیا را و همه جهانیان را از این موضوع باخبر کند؟ و سوژه دهد دست این و آن؟ آیا این اعدام می بایست به یک پروژه و یک پروسه برای دستگاه قضایی تبدیل می شد؟ و باز یک سئوال دیگر. آمدیم و آن دنیا همین شهلا جاهد جلوی شما را گرفت، که چرا من را عاقبت اعدام کردید اما سران فتنه را نه؟ جواب شما چیست؟ اگر این بنده مرحومه، آن دنیا یقه دستگاه قضایی را بگیرد که؛ چرا من اعدام شدم و فائزه و مهدی و عفت مرعشی اعدام نشدند؟ جواب شما چیست به عنوان سکان دار دستگاه قضایی؟ و مگر مادر شهید حسین غلام کبیری، بخشیده خانم عفت مرعشی را؟ و مگر ملت ? دی، این اولیای دم و این اولیای خونِ دل مادران و پدران چند شهید داده، بخشیده اند سران فتنه را؟ و مگر خامنه ای بخشیده سران فتنه را؟ از شما متحیرم که از کدام کیسه دارید می بخشید؟ خامنه ای آنقدر مهربان و رئوف است که از حق خود بگذرد، اما از حق خون پدران ما و از حق خونِ دل ما، نخواهد گذشت مولای ما. لبیک به خامنه ای است اعدام سران فتنه. کوچکترین لبیک به خامنه ای است. لبیک بزرگتر به “حضرت ماه” کار ما ستاره هاست. آمریکا و اسرائیل جرئت دارند حمله کنند. مثل سگ از ما می ترسند. آمریکا و اسرائیل با ??? کلاهک هسته ای با ???? ماهواره جاسوسی، مثل سگ از ما می ترسند، شما ببین سران فتنه مثل چی از قوه قضاییه حساب می برند!"

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()

صراط - رئیس شورای سیاستگذاری مجمع روحانیون به دیدار خانواده یکی از آشوبگران بازداشتی رفت.

خاتمی در حالی به منزل «بهاره- ه» رفت که نامبرده به خاطر تخلفات گسترده، از جمله نقش آفرینی در آشوب های سال گذشته، به 9 سال حبس محکوم شده است. خاتمی که خود به دلیل ملاقات با کسانی چون جورج سوروس و راسموسن دبیرکل ناتو(و نخست وزیر هتاک دانمارک) و... از متهمان کودتای مخملی سال گذشته به شمار می رود، در این ملاقات ادعا کرده برخورد انقلابی جمهوری اسلامی با اشرار هوادار آمریکا ، با کشورهای کمونیستی قابل مقایسه است!

به گزارش صراط نیوز وی همچنین با اشاره به بازگرداندن عماد باقی به زندان، از نامبرده و دیگر متهمان جانبداری کرد و گفت: متاسفانه برای فعالیت گروه ها مشکل ایجاد می کنند و معلوم نیست افراد و گروه هایی که به کار مخفی و غیرعلنی اعتقاد ندارند و خواستار اصلاح وضع موجود هستند چگونه باید فعالیت کنند.

خاتمی توضیح نداد که مخالفت با فعالیت مخفی و غیرعلنی چه نسبتی می تواند با ملاقات های وی با جرج سوروس و ملک عبدالله(اردیبهشت ماه 88) و... داشته باشد. این در حالی است که خاتمی در زمان ریاست جمهوری و در پی اقدام خائنانه عماد باقی در سرقت اسناد محرمانه وزارت اطلاعات و سپس انتشار توام با دستکاری و تحریف این اسناد، نسبت به این حرکت اعتراض کرده و تصریح کرده بود انتشار اسناد محرمانه اگر سندیت داشته باشد خیانت است چه رسد به این که واقعیت هم نداشته باشد.

تذبذب خاتمی در تخطئه تندروی افراطیون مدعی اصلاحات طی حوادث سال گذشته و سپس رفتن به خانه یکی از آنان(از اعضای گروهک منحله تحکیم)، یادآور مشی همیشگی وی است چندان که 16 آذر 1383 در دانشکده فنی دانشگاه تهران اذعان کرده بود «از اردوگاه اصلاحات صدای دشمن به گوش می رسد» اما بعدها وی خود تبدیل به صدای دشمن شد و با برخی از همان صداها و سخنگویان دشمن هم آوا شد تا آنجا که برخی از حامیان وی از خاتمی با عنوان «بندباز ناشی» یاد کردند.

گفتنی است برنامه خاتمی برای انتخابات آتی عبور از فیلتر شورای نگهبان با دروغ تاکتیکی "جدایی از کودتاگران" بوده و به حمد الهی تاکنون در اجرای این پروژه احمقانه ناکام بوده است. این در حالی است که اطلاعات موثق خبرنگار صراط نیوز حکایت از عزم جدی شورای نگهبان بر اعلام عدم صلاحیت سیاسی و شرعی خاتمی برای شرکت در هر انتخاباتی قرار گرفته است.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 10:52 صبح | نظرات دیگران()

در برنامه دوشنبه شب مجری سیاسی برنامه نود د رساعاتی هر چه توهین و ناسزا بود نثار شخص رییس جمهور ،هیئت دولت ونمایندگان مجلس کرد و تاسف آنجا بود که هر چه در سایت های اصول گرا جستجو کردم هیچ اعتراضی (حتی بر فرض درست بودن ادعاهای نامبرده )به توهین های او ندیدم !در زیر به چند نکته اشاره میکنم :

1:تهران با احتساب سه تیم منتقل شده (پاس ،پیکان وصبا) جمعا هشت !؟تیم در لیگ برتر دارد چرا؟ آیا استعداد تهرانی در "فوتبال" زیاد است یا استعدادشان در خرج کردن "بیت المال"؟

2:انتقال تیم نفت از تهران انتقال کلیه امکانات مادی شرکت نفت در این تیم به اراک میباشد یعنی انتقال سرمایه مادی از تهران ،یعنی چیزی که به مذاق آقایان تهرانی خوش نمی آید

3:گفته شد" تیم های منتقل شده از تهران با مشکل مواجه شده است" اگر آقای مجری غرض سیاسی نداشته بود بجای پاک کردن صورت مساله برای بررسی مشکلات این تیمها برنامه مجزایی می گذاشت ! اگر هم دلیل مشکلات آنها خروج از تهران است ،آنچه در بند یک گفته شد اثبات میگردد!

4: مجری بیان کرد که "چرا در تیم اراکی سرمایه گذاری نمیکنید ؟"آیا سرمایه گذاری میلیاردی مجزا با آن همه مشکلاتی که مملکت دارد درست است ؟ انتقال تیم "دولتی " کار درستی بود که باعث درامد زایی تیم نیز میگردد!

 علی مطوری   www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/9/24 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()

در برنامه دوشنبه شب مجری سیاسی برنامه نود د رساعاتی هر چه توهین و ناسزا بود نثار شخص رییس جمهور ،هیئت دولت ونمایندگان مجلس کرد و تاسف آنجا بود که هر چه در سایت های اصول گرا جستجو کردم هیچ اعتراضی (حتی بر فرض درست بودن ادعاهای نامبرده )به توهین های او ندیدم !در زیر به چند نکته اشاره میکنم :
1:تهران با احتساب سه تیم منتقل شده (پاس ،پیکان وصبا) جمعا هشت !؟تیم در لیگ برتر دارد چرا؟ آیا استعداد تهرانی در "فوتبال" زیاد است یا استعدادشان در خرج کردن "بیت المال"؟
2:انتقال تیم نفت از تهران انتقال کلیه امکانات مادی شرکت نفت در این تیم به اراک میباشد یعنی انتقال سرمایه مادی از تهران ،یعنی چیزی که به مذاق آقایان تهرانی خوش نمی آید
3:گفته شد" تیم های منتقل شده از تهران با مشکل مواجه شده است" اگر آقای مجری غرض سیاسی نداشته بود بجای پاک کردن صورت مساله برای بررسی مشکلات این تیمها برنامه مجزایی می گذاشت ! اگر هم دلیل مشکلات آنها خروج از تهران است ،آنچه در بند یک گفته شد اثبات میگردد!
4: مجری بیان کرد که "چرا در تیم اراکی سرمایه گذاری نمیکنید ؟"آیا سرمایه گذاری میلیاردی مجزا با آن همه مشکلاتی که مملکت دارد درست است ؟ انتقال تیم "دولتی " کار درستی بود که باعث درامد زایی تیم نیز میگردد!
 علی مطوری   www.iranaftab.parsiblog.com

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/9/24 و ساعت 10:26 صبح | نظرات دیگران()

یک سناتور آمریکایی گفت منتظر است تا یکی از سران مخالفان از واشنگتن به خاطر وضع تحریم ها علیه ایران تشکر کند!
به گزارش کریستین ساینس مانیتور، برد شرمان سناتور دموکرات و نماینده کالیفرنیا در کنگره گفت: من منتظر روزی هستم که یکی از سران آزادیخواه در ایران از ما به دلیل وضع تحریم ها تشکر کند.
کریستین مانیتور نوشت این اظهارات در حالی عنوان شده که ایران، هدف فشار قدرت های غربی و از جمله تحریم ها را براندازی می خواند.
خاطرنشان می شود براساس گزارشهای متعدد، دور جدید تحریم ها علیه ایران به درخواست برخی جریان های فعال در فتنه که نمایندگانی در خارج کشور داشتند، به تصویب رسید تا- به زعم این جریان ها- باعث بازسازی روحیه این جبهه شکست خورده و از هم پاشیده شود.
بلافاصله پس از تحریم دور جدید تحریم ها، شماری از بازیگران اصلی فتنه و از جمله موسوی - طبق پروژه مورد توافق قبلی- جمهوری اسلامی را متهم به ماجراجویی کرده و حق را به جانب قدرت های غربی دادند! تلقی این جریان کج فهم این بود که فشارهای غرب، باعث فاصله میان مردم و نظام می شوددر حالی که آخرین نظرسنجی مراکز مطالعاتی غرب نشان می دهد انزجار و بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا به ویژه طی ماههای اخیر سیر صعودی تندی داشته است. به عنوان مثال نظرسنجی موسسه بین المللی صلح در نیویورک حاکی از آن است که بی اعتمادی مردم ایران به آمریکا به میزان 92درصد افزایش یافته است.
موسوی سال گذشته در نمایشی رسوا، از ملت های جهان(؟!) که با اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی، از مخالفان حمایت می کنند تشکر کرده و درعین حال مدعی شده بود که مخالف این تحریم هاست. استفاده از کلمات رمز و غلط انداز بخشی از ادبیات موسوی است، نظیر «مردان خداجو» به جای حرمت شکنان روز عاشورا، «مردم جهان» به جای قدرت های استکباری زورگو و... به همین دلیل هم بود که اوباما با نام بردن علنی از وی، اعلام کرد تحت تاثیر حرکت شجاعانه و ستایش برانگیز موسوی قرار گرفته است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/9/23 و ساعت 8:24 عصر | نظرات دیگران()

حسین قدیانی

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/9/23 و ساعت 8:9 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 396236
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی