سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

محمدرضا سرودلیر// آخرین چهارشنبه سال 89 ، موعد دیدار حامیان مردمی دکتر محمود احمدی نژاد با رئیس جمهور محبوبشان در گردهمایی شوراهای راهبردی استانها بود. به گزارش دولت یار در این دیدار گرم و صمیمانه که یادآور فضای پرشور پیش از انتخابات 1384 بود ، دکتر مانند همیشه پرانرژی و شوخ طبع اما با لحنی مجروح ، تحلیلی از گذشته و حال و  افق آینده ترسیم کرد.
گزارش دولت یار حاکی است ، رئیس جمهور نخست از حامیان خود قدردانی کرد و گفت: از شما تشکر می کنم که بدون توجه به فضاسازی ها و حاشیه سازی ها و جریاناتی که دائما به دنبال انصراف نیروهای اصیل انقلاب از ادامه مسیر هستند ، راسخ هستید و بی نام و نشان خدمت می کنید.
احمدی نژاد در ادامه شرایط فعلی را ، نقطه عطف و فراز تعیین سرنوشت برای ایران و جهان توصیف کرد و به تشریح جایگاه ایران دراین شرایط پرداخت و گفت: حرکت عمومی در دولتهای نهم و دهم در راستای خط اصیل انقلاب ادامه خط پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است.
وی ملت ایران را دارای ماموریتی ویژه در تاریخ بشر دانست و تصریح کرد: خداوندی که پیامبران و ائمه و صلحا را آفریده ، برای ملت ایران هم با توجه به ویژگیهایش ، ماموریتی تعریف کرده است و ما امروز ماموریت داریم مردم جهان را ببریم پای کار جهش نهایی.
احمدی نژاد افزود: ملت ایران از روز اول پیام را گرفته و خداوند این ملت را در طول تاریخ تربیت و در حوادث آبدیده کرده تا این ماموریت را انجام دهیم. امروز نام ایران در میان ملل جهان ، محبوب ، نقطه اتکا و نقطه امید است و همه عظمت ، قدرت و ماندگاری جمهوری اسلامی هم در این جهت است.
وی ارزیابی میزان موفقیت و درستی و نادرستی اقدامات را بر مبنای میزان کمک به تحقق آرمان حکومت جهانی حضرت بقیت الله الاعظم (عج) دانست و گفت: در این خط ، دنیا جلوی چشم انسان کوچک می شود و می توان به رئیس کاخ سفید هم گفت برو کنار بگذار باد بیاید! در این راه پیروزی در راه بودن است و شکست و غم و غصه معنایی ندارد، حتی تحمل بی مهری ها و نامردی ها هم زیباست، فقط غصه میخوریم که چرا بعضی ها سقوط می کنند. به بعضی ها پیام داده ام که چه خبرتان است که اینهمه آتش می سوزانید؟! به کجا می خواهید بروید؟ عده ای گمان می کنند شمر و عمر سعد مال 1400 سال پیش است و اگر امام حسین (ع) الان بود کسی او را نمی کشت، نه خیر الان هم امام کش هست، اگر کسی راه شر را برود به آنجا هم میرسد.
رئیس جمهور اخلاص را شرط اول دانست و گفت: اگر کار برای خدا نباشد ، انسان هرکاری بکند ، حتی نماز شب هم بخواند از خدا دور می شود. شرط دوم هم حوصله و صبر است، انبیا و اولیا هزاران سال صبر کرده کرده اند و ما هم با حوصله کار را پیش ببریم.

احمدی نژاد شرط سوم را هم "جذب" دانست و گفت : امروز روز جذب است ، نه تنها در ایران ، بلکه در تمام دنیا. همه را باید بیاوریم زیر پرچم صاحب الزمان (عج) و متصل کنیم به کاروان و از جبهه شیطان جدا کنیم.
رئیس جمهور افزود: بعضی ها خیال می کنند آسمان سوراخ شده و فقط آنها افتاده اند روی زمین و بقیه هفت میلیارد جمعیت روی زمین باید بروند جهنم! در آداب الصلوه امام خمینی (ره) می خوانیم خداوند خلقت را بر مبنای رحمت انجام داده و رابطه انسانها نیز باید بر مبنی رحمت باشد. حزب اللهی اصیل دلش یکپارچه رحمت است، حتی در جبهه هم می جنگد تا دشمن بیش ازین سقوط نکند. امروز ملتهای دنیا مستضعف و مظلوم و به بند کشیده شیاطین هستند ، باید با محبت و معرفی مکتب نورانی اهل بیت (ع) جذبشان کرد.
وی با اشاره بی مهری ها و نامردی ها گفت: به خدا اگر روزی این سینه باز شود و خاطرات این روزها را بنویسم بعضی ها جایی برای پنهان شدن پیدا نمی کنند!
احمدی نژاد با یادآوری خاطره ای در سال 1383 گفت: یکی از همین آقایان آمد و گفت آماده ای کاندیدای ریاست جمهوری بشوی؟ گفتم متوجه هستی چه میگویی؟ باز هم پرسید دوباره گفتم متوجه ابعاد حرفی که میزنی هستی؟ آیا متوجه هستی که اگر یک نفر از متن پابرهنگان رئیس جمهور شود به معنی یک انقلاب دوباره است؟ من اگر بیایم زیر بار زورگویی و باندبازی نمی روم و در برابر انحراف می ایستم ، خود شما تحملش را داری؟ آنجا گفت بله اما بعدا جزو کسانی شد که الان بیش از پنج سال است دولت را می زند!
وی با اشاره به یکی دیگر از موارد گفت: روز اول در دولت قبل گفتیم سفرهای استانی را که یکی از شعارهای انتخاباتی ما هم بوده انجام می دهیم، اکثریت مخالفت کردند و حتی گفتند درست است که وعده ای داده ای ، اما حالا که انتخاب شده ای و به اصطلاح خرت از روی پل گذشته بی خیال شو! حالا جالب است یکی از کسانی که مخالف بود ، "ستاد نجات احمدی نژاد" تشکیل داده است!
رئیس جمهور همچنین به یکی دیگر از مدعیان اشاره کرد و گفت: این آقا آمد و استدلال کرد که جامعه ما باید دو گروه داشته باشد که وقتی مردم از یکی خسته شدند سراغ دیگری بروند و خب البته این دو جناح چپ و راست خرج دارند ، شما چندتا از شرکتهای نفتی را بدهید تا خرج اینها دربیاید. گفتم خب بنویس کدام شرکتها را می خواهید ، او هم نوشت و دیدم چند شرکت نفتی سودده را فهرست کرده ، کاغذ را از او گرفتم و گذاشتم توی کشو و گفتم در این دولت از این خبرها نیست!
احمدی نژاد همچنین به یکی دیگر از موارد در نفت اشاره کرد و گفت: یک آقایی در نفت یک شرکت درب و داغون را که 10 میلیارد تومان بیشتر نمی ارزید به قیمت 90 میلیارد تومان خریده بود ، سه سال طول کشید تا کنار گذاشته شود! وقتی موضوع واگذاری طرح های پارس جنوبی مطرح شد همین آقا دوباره آمد و گفت سه درصد از 50 هزار میلیارد تومان را بدهید ما برایتان انجام دهیم!

بنابر این گزارش رئیس جمهور در ادامه از خیانت برخی جریانها همزمان با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها پرده برداشت و گفت: آمدند و مرغداریها را آلوده کردند تا موج گرانی ایجاد کنند و دولت مجبور شد 12 میلیون مرغ را کشتار کند تا سلامت مردم به خطر نیفتد!

احمدی نژاد ماجرای حجاب را هم یکی دیگر از جریان سازی ها توصیف کرد و گفت: در موضوع برخورد با بدحجابی ما گفتیم با متن مردم حق ندارید برخورد کنید و برخوردها فقط باید به دو گروه محدود باشد ، گروه اول کسانی هستند که تن فروشی می کنند و گروه دوم هم مانکن های اجاره ای که روزانه پول می گیرند تا با لباسهای خاصی در خیابانها راه بروند. حالا بعضی ها از این دوگروه عکس می گیرند و آلبوم درست می کنند و پیش علما می برند و می گویند احمدی نژاد نمی گذارد با اینها برخورد کنیم!

رییس جمهور به تلاش برخی شکست خوردگان انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم برای تخریب دولت با هدف پیروزی در انتخابات بعدی اشاره کرد و گفت: هنوز انتخابات تمام نشده تخریب ها را شروع کردند ، به یکی از آنها پیغام دادم اگر می خواهی خدمت کنی در همین موقعیتی که داری به مردم خدمت کن ، اگر می خواهی رئیس جمهور شوی ، چرا ما را می کوبی خودت را اثبات کن! پیغام دادم که من وارد این ساختمان سفید ریاست جمهوری شدم ، هرچه گشتم چیزی در آن نبود، هرچه هست در دلها و سینه هاست.
احمدی نژاد همچنین گفت: به آنها پیغام دادم که خیالتان را ر احت کنم ، به خدا هیچ کدام از شما پایتان به اینجا نخواهد رسید!
وی با اشاره به اینکه یکی از علما می پرسید شنیده ام شما نسبت به آینده نگران نیستید ، دلیل چیست ، گفت: معتقدم دولت بعدی انقلابی تر و حزب اللهی تر از این دولت خواهد بود و این مدعیان این طرفها پیدایشان نخواهد شد ، سطح مطالبات مردم بالا رفته و مردم از منتخب خود پاکی و عدالت و ... می خواهند، این مردم سنگین ترین جنگ روانی تاریخ را درهم شکسته اند و با اینها راضی نخواهند شد.
احمدی نژاد جنگ قدرت چپ و راست را خیانت دانست و گفت: گذشت آن زمانی که گروه بندی می کردند و فقط فکر جیب خودشان بودند!

رئیس جمهور با تاکید بر این که دور ، دورنهایی تاریخ است افزود: ماجرای تکراری سیر تاریخ و مثله شدن مصلحان تمام شده است، حتی آمریکا هم دارد زمینه را فراهم می کند ، اما خودش خیال می کند دارد کاری می کند! همه دارند به نفع آن حقیقت بزرگ کار می کنند.
آخرین جمله احمدی نژاد این بود: دارد آن نسیم می رسد ، در جزئیات گرفتار و متوقف نشویم!


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/12/29 و ساعت 8:35 عصر | نظرات دیگران()

عید امسال آمیخته با غم شهادت شیعیان بحرین ...!


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/12/28 و ساعت 12:19 عصر | نظرات دیگران()

شبکه ایران نوشت:محمد طاهر حائری معروف به شجاع الدین، فرزند آیت الله حائری شیرازی، اخیرا به اتهام زمین خواری به ? سال حبس و پرداخت خسارت مردم محکوم شده است.
هرچند اطلاع از چنین خبری ممکن است در ابتدا شائبه های مختلفی را درباره نزدیکان محمد طاهر حائری هم ایجاد کند اما پس از انتشار شیوه برخورد آیت الله حائری شیرازی و خانواده وی با اقدامات محمدطاهر، واقعیت های قابل تحسینی برای همگان روشن شده است.
آنچنان که محمد حسن حائری، دیگر فرزند آیت الله حائری شیرازی و رئیس دفتر وقت نماینده ولی فقیه در استان فارس اصل ماجرا را به مهر گفته است، محمدطاهر پس از اجرای طرح ابتکاری پدرش با عنوان "فلاحت در فراغت" به همراه عده ای دیگر درصدد تبدیل زمین مزروعی به باغ و باغچه درآمده است.

اتمام حجت با پسر

به گفته محمد حسن "از آنجایی که احتمال امتیاز طلبی یا استفاده قهری از آبروی اجتماعی نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه متعلق به خودشان نبود، آیت الله حائری واکنش نشان داد و طی نامه ای به فرزندانشان آنان را از اینگونه فعالیت ها نهی کردند. نامه دست خطی ایشان که موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد با این جمله آغاز می شود که "شرکت آقازاده ها تشکیل ندهید." البته برادرم این نهی را نپذیرفت."
محمدطاهر سپس از فردی مقداری زمین می خرد که پس از پیش فروش آن به مردم روشن می شود که جز منابع طبیعی بوده است. به همین دلیل وی چندی بعد دستگیر و محاکمه می شود.
محمد حسن حائری درباره رای دادگاه برادرش می گوید: طبیعی است که زیان کننده ها شاکی باشند و دادگاه هم به وظیفه خود عمل کند و او را محکوم نماید باید از قوه قضائیه سپاسگزار بود که به پرونده نزدیکان روحانیان با سابقه و صاحب نفوذ رسیدگی کند و هر جا حقی از مردم ضایع شود کوتاه نمی آید.

به اتهام پسرم قاطعانه رسیدگی کنید

اما آنچه قابل توجه است اینکه دستگیر و محکوم شدن محمد طاهر با درخواست آیت الله حائری شیرازی صورت گرفته است.
به گفته مسئول دفتر آیت الله حائری شیرازی "ایشان پیش تر وقتی که اتهامات مشابهی نسبت به اطرافیانشان مطرح شده بود، در تاریخ ??/?/?? طی نامه ای به حضرت آیت الله صادق لاریجانی از رئیس قوه قضائیه خواسته بودند که رسیدگی به اتهامات با قاطعیت و عدالت انجام شود."

نگاه ها به سمت هاشمی

درخواست رسمی آیت الله حائری شیرازی برای رسیدگی "قاطع" به اتهامات فرزندش که متهم به یک سوءاستفاده اقتصادی بود، نگاه ناظران سیاسی را به سمت مواضع آقای هاشمی رفسنجانی درباره پسرش جلب کرده است.
مهدی هاشمی رفسنجانی از دو سال پیش به طوری جدی متهم به مفاسد مختلف سیاسی و اقتصادی است تا جایی که منتقدانش معتقدند عمق فساد وی بسیار عمیق است و قابل مقایسه با اتهامات کسانی همانند محمد طاهر حائری نیست.
با این حال و در شرایطی که حدود یک سال از احضار مهدی هاشمی به دادگاه می گذرد، نه تنها وی حاضر به بازگشت به ایران و پاسخ به اتهاماتش نشده که حتی در مقاطعی با حمایت پدرش به ادامه اقدامات سابقش دلگرم شده است


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/12/27 و ساعت 1:3 عصر | نظرات دیگران()

این شما این خامنه ای این هم فضای سایبر!…
همه بدانند من یعنی حسین قدیانی معروف به “داداش حسین بچه بسیجی ها” خواب شنیدن این جمله را از زبان خود برای غضنفرهای جبهه خودی، هرگز تعبیر نخواهم کرد. فدای خامنه ای بشوم که وبلاگ “قطعه26″ را افتخار می دهند و می خوانند. یک بار گفتم: اگر به در کاخ معاویه برسم و علی به من امر کند برگرد، این شرف دارد به اینکه علی به بعضی ها بگوید “این عمار؟”… حالا جمله دیگری می گویم: “اگر سیدعلی به من بگوید فلان چیز که نوشتی، بد بود، یا در جمع خبرگان به تلویح و تصریح به “قطعه 26تذکری دهند، قبل از هر چیز پز می دهم که خامنه ای در جمع خبرگان -جمع به این مهمی!- درباره مطلب “قطعه 26هم نیم نگاهی داشته اند”… و بعد باز هم می گویم و با صدایی رساتر می گویم که؛ “بابای ماست خامنه ای”. چه با لیاقت شده آن گوش، که گوشواره اش ریشه در کف العباس داشته باشد. “آقا”یی که پربازدیدترین وبلاگ فارسی زبان را، قطعه مقدس 26را می خوانند، البته قطعا وقت شان شریف تر از آن است که هر وبلاگی را ببینند. ولایت فقیه همه عشق ماست. احدی نمی تواند از عشق من بر فرق سرم چماق بسازد. عمرا پرچم ولایتمداری را بدهم دست کسانی که بود و نبودشان در فضای سایبر برای دوست و دشمن علی السویه است. خامنه ای بارها و بارها از “نه ده” و “قطعه 26تعریف و تمجید کرده، توازن این سمفونی بهم می ریزد، اگر گاه گاهی گوش ما را نگیرند… (همه اش که “تعریف” نمی شه که!) …مگر چه می کند پدر با فرزند؟ گاهی نوازش و گاهی گوشمالی، اما تو اگر عاشق باشی، این دومی، گاه از آن اولی زیباتر است. این گوشواره باز هم به گوش ما افتخار داد. این فتح و این ظفر و این پیروزی بر همه اهالی خوب قطعه مقدس ?? مبارک!… بچه ها! بیایید از سرور بال دربیاوریم و چون کبوتری که نامش ستاره است در شعاع نور ماه پرواز کنیم. کسی پایه هست؟!

 ***
به روی چشم ای نائب امام زمان. هر آنچه گفتی دقت می کنیم و گوش جان می دهیم به پند پیرمان. باز هم “روزخند” می نویسم تا لبخند بر سیمای نورانی ات جاری کنم و باز هم خنده خواهم نشاند “کلا به شما که عرض می کنم” بر سیمای حیدری سکاندار انقلاب. چون می دانم، دیده ام و شنیده ام که چقدر این جمله مرا دوست داری، باز هم می گویم که “بابای ماست خامنه ای”.  

قطعه 26


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/12/19 و ساعت 9:46 عصر | نظرات دیگران()

اینقدر در مورد کلیپ فحش خوردن فائزه هاشمی گفتند و نوشتند که نوشتن ما عین حکاکی روی یخ است اما تا بیشتر یخ نکردید بشنوید که علی مطهری گفت مرغ همسایه غاز است و آدم اگر با خوردن این غاز بمیرد رواست! روابط عمومی علی مطهری با انتشار اطلاعیه ای بیان داشت "خب منتظر چی هستید خواهشا آنهایی که دیدند زود بروند از برج بصیرت خودشان را گرومپی پرتاب کنند وسط بهشت، حاج آقا خودشان هم بعد از تصویب لایحه بودجه قرار است دق کنند و با یک درجه تخفیف بمیرند، بعد هم برای کسانی که فحش خوردن رئیس جمهور از شیخ یوزارسیف را شنیدند و هنوز زنده اند فکر می کنیم"

به نظر من علی مطهری برای این قضیه دق کند بهتر است تا برای فحش خوردن فائزه . این همه ما زور زدیم که به او بفهمانیم قضیه فراتر از اینهاست و الان اوضاع جهان خیلی فرق کرده مثلا اگر تا به حال صهیونیستها میلیونها دلار پول خرج می کردند و ناز اسپیلبرگ و پولانسکی و مخملباف را می کشیدند تا برایشان فیلم بسازد که به مردم جهان بفهمانند ما چطور داریم سر ملتها شیره می مالیم و آخرالزمان برای ماست امروز وضعیت بل کل تغییر کرده و کار به جایی رسیده که نعوذبالله به ملک عبدالله می گویند امام زمان! من مرده و شما زنده اگر علی مطهری نگفت انتخاب ملک عبدالله هم ریشه اش بر می گردد به دعای فرجی که احمدی نژاد در مناظره خواند من اسمم را عوض می کنم

http://www.tanzsiasi.blogfa.com/


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/12/17 و ساعت 9:38 عصر | نظرات دیگران()

عباس عبدی گفت "غرب همه نوکرانش را تنها خواهد گذاشت" از کجا می فهمیم او بعد از این همه مدت این را فهمیده؟

1) چون ما دو هفته است بهش تذکر نمی دیم خودش فکر کرد فهمید

2) اگر اینقدر رو هم نمی فهمید کروبی اخراجش می کرد

3) اصولا همه اطرافیان کروبی نخبه بودند، خودش مخ درست و حسابی نداشت

4) چون مدرک عبدی مثل رهنورد تقلبی نیست

5) چون سه بار دستگیر شد و غربی ها حسابش نکردند ، آدم که رو یه تیکه یخ 4 بار لیز نمیخوره

6) سال 77 جاسوس آمریکایی تو فرانسه بهش گفته بود، نالوطی تا الان به روش نیاورده بود

7) مهاجرانی از غرب باهاش تماس گرفت منشی از پشت تلفن به او گفت  

8) حیف کروبی با این مشاوران عقب افتاده بی سواد!

http://www.tanzsiasi.blogfa.com/


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/12/17 و ساعت 9:37 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/12/17 و ساعت 8:15 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جهان به نقل از نشریه پرتو سخن ،آیت الله مصباح در سخنان خود در دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت : کسی که حاضر باشد با آمریکا و اسراییل بسازد و برای یک حکومت به اصطلاح دموکراتیک به خیال خودشان ، و برای جمهوری ایرانی حاضر شود اسم اسلام حذف شود ،قانون اساسی حذف شود ؛ولایت فقیه حذف شود برای اینکه او حکومت کند مسلمان است ؟ آیا به خدا اعتقاد دارد اگر این مسلمان است ،پس حتماعمر بن سعد هم مسلمان بود او هم نماز می خواند و امام جماعت بود حتی صبح عاشورا به امات ایستاد و نماز اقامه کرد اگر اسلام به اینها است یزید هم مسلمان بود وشمر هم سالها در رکاب امیر المومنین سرباز علی بود در جنگ صفین در رکاب امیر المومنین با معاویه می جنگید ؛حالا باید احترامش کرد که چون سابقه جنگ صفین دارد ؟


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/12/12 و ساعت 10:1 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/12/12 و ساعت 9:55 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/12/11 و ساعت 11:52 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 395636
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی