سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دلها زنگاری چون زنگار مس دارند، پس آنها را با استغفار جلا دهید [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

در هفته‌های اخیر سران فتنه سال 88 تلاشهایی را برای آفتابی شدن در مجامع و جلب نظر افکار عمومی و فضای سیاسی کشور انجام داده‌اند.

قانون شکنی هایی که این افراد در سال گذشته انجام دادند، نه تنها به سرمایه اجتماعی و حیثیت بین المللی کشورمان به شدت لطمه زد، بلکه فرصت‌های بسیاری را از کشورمان گرفت. اگر سران فتنه اعتراض خود را از مسیر قانونی پیگیری می‌کردند و کودتای 88 رخ نمی‌داد، چه بسا در ماجرای برکناری چند وزیر در اعتراض به تعلل رئیس جمهور در عزل‌ آقای مشایی و یا انتصاب فرد بی‌کفایتی به معاونت اولی رئیس جمهور، واکنشی جدی‌تر و مناسب تر بر می‌انگیخت، چه بسا مجلس در بررسی کابینه معرفی شده، حساسیت بیشتری به خرج می‌داد و چه بسا اصلاح الگوی مصرف با دقت و درایت و همت بیشتری آغاز می‌شد...

مشغول شدن دولت و ملت ایران به مقابله با کودتای چهار ضلعی انگلیسی- آمریکایی- صهیونیستی- وهابی سال 88، انرژی و فرصت‌های زیادی از کشور به هدر داد اما دستاوردهایی هم داشت که مهمترین آن، رسوا شدن منافقین خائنی بود که سالها از عناوینی مانند خط امام و اصلاحات، سوء استفاده می‌کردند.

سلسله ماجراهای روز قدس، 13 آبان، 16 آذر، عاشورا، 9 دی و 22 بهمن سال گذشته ثابت کرد ملت ایران با بصیرت بالای خود، حق را از باطل و خادم را از خائن و خط امامی اصیل را از منافقین خائن تشخیص می‌دهد. در انتهای کودتای سال 88 معلوم شد که جز مشتی اوباش و تروریست و هتاک، برای سران فتنه باقی نمانده است و بدیهی است امروز سران فتنه چنانچه بخواهند به پشتوانه این افراد حتی یک گام غیر قانونی و آشوبگرانه دیگر بردارند، آن گام قطعاً آخرین گام زندگی‌شان خواهد بود.

امروز ایران اسلامی مسایل بسیاری دارد که حل آنها کار مضاعف و همت مضاعف می‌طلبد.

-        در عرصه فرهنگی، حل ریشه‌ای مساله بی حجابی و بی عفتی موجود، تدوین و اجرای مهندسی فرهنگی کشور و ...

-        در عرصه علمی، تدوین و اجرای نقشه جامع علمی کشور، ادامه نوآوری های مرز شکن در عرصه‌های جدید علمی و فناوری،

-        در عرصه اقتصادی، اجرای صحیح و موثر قوانین اصل 44، مدیریت خدمات کشوری، مدیریت مصرف سوخت، مالیات بر ارزش افزوده، هدفمند کردن یارانه‌ها

-        و در عرصه سیاسی، پیگیری محاکمه و مجازات آمران و خاطیان جنایت کهریزک و حمله کوی دانشگاه، پیگیری پرونده مفاسد اقتصادی خیابان فاطمی و محاکمه متهمان دانه درشت‌ آن و نیز پیگیری موثر مبارزه با فقر و فساد و تبعیض به عنوان مهمترین وعده و شعار انتخاباتی رئیس جمهور محترم و مطالبه اصلی و عمومی ملت و رهبری از سه قوه

اینها مسایلی  است که پرداختن و به نتیجه رساندن آنها همت، دقت، هوشیاری و پیگیری مستمر می‌خواهد. نباید اجازه دهیم اظهار نظر یا خودنمایی سران فتنه، حواس ملت و دولت را از مسایل اساسی کشور منحرف کند. این آقایان، زمانی خدمات شایانی به کشور کرده‌اند اما سال گذشته به مهره‌هایی برای اجرای کودتای نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل تبدیل شدند و با لجبازی و عناد، فرصت‌های متعددشان برای بازگشت به نظام را از دست داده­اند. این ها فقط شهروندان مجرمی هستند که رسیدگی به اتهامات و مجازاتشان به تاخیر افتاده است. بهترین واکنش به تحرکات رقت انگیز این مهره‌های دشمن، بی اعتنایی به آنهاست. نباید اجازه دهیم سخنان و حرکات این افراد، ملت را از مطالباتشان و مسوولان را از اجرای صحیح وظایف خطیرشان در سال جاری، منحرف کند

منبع الف


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:34 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران،میرحسین موسوی که سال گذشته انواع و اقسام دروغ ها را به مسئولان دولتی نسبت داد و هنوز رای گیری در ساعات پایانی روز22  خرداد به پایان نرسیده بود بر اساس توهمات ذهنی و اخبار دروغ اطرافیان خود دچار خود بزرگ بینی شده و ساعت10  شب22  خرداد سال88  خود را رئیس جمهور منتخب مردم اعلام کرد و گفت: اگر فردا مرا به عنوان رئیس جمهور اعلام نکنند معلوم است در انتخابات تقلب شده است و با این ادعای دروغ خود باعث فریب تعدادی از مردم شده و به جان و مال مردم و حیثیت کشور و نظام در داخل و خارج لطمات جدی وارد کرد و سرانجام هم نتوانست یک مورد از ادعاهای دروغ خود را به اثبات برساند در دیداری که تعدادی از اساتید دانشگاه که از همفکران او هستند به طور یک طرفه به تحلیل مسائل روز پرداخت و درباره مذمت دروغگویی سخنرانی مفصلی کرد.
میرحسین موسوی که سراینده دروغ بزرگ سال88  بود در این دیدار گفت: ابعاد گسترده دروغ در میان دولتی ها به افسانه سازی و خلق توطئه های من درآوردی و عجیب وغریب منتهی شده است.
میرحسین مدعی شد تهمت های سیاسی و اخلاقی و اجتماعی نیز به شیوه دولتی ها افزوده شده است.
 وی سپس به تمسخر قوه قضائیه پرداخت و با سوء استفاده از نجابت دستگاه قضائی گفت: دشمنام و تهمت از نظر شرعی و قانونی کیفر سنگینی دارد و لابد مسئولان قضائی خواهند گفت قوه قضائیه ما مستقل ترین و بی طرف ترین دستگاه قضائی جهان است.
موسوی دروغگویی در این جلسه را نیز فراموش نکرد و بدون ذکر مصداق مدعی شد یک زن به خاطر تسلیت گفتن به خانواده یکی از شهدای عاشورا (همان عناصر خداجویی که موسوی ادعا می کرد) به شش سال زندان محکوم شده است


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:21 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج، سردار "محمدعلی جعفری" روز چهارشنبه در دیدار با پاسداران و بسیجیان در حسینه امام خمینی تیپ 12 قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان افزود: برخی ها اصرار دارند بگویند که سپاه و بسیج نیروهای نظامی هستند اما رهبر معظم انقلاب تاکید دارند و می فرمایند که بسیج نیروی نظامی نیست و سپاه هم فقظ نظامی نبوده و مسوولیت های دیگری نیز در حوزه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی برعهده دارد.

وی افزود: درست است که باید همواره آماده باشیم تا اگر خطری پیش آمد با آن مقابله کنیم اما این تنها براساس الگوهای خارجی سازمان های امنیتی و دفاعی است.

سردار جعفری ادامه داد: حفظ آمادگی نیروها لازم است و همه باید آماده باشند تا در صورت تعرض احتمالی به کشور و ایجاد مشکلاتی نظیر ناامنی در گوشه و کنار جامعه با آن مقابله کنند اما این فقط کافی نیست.

وی اظهارداشت: اگر تنها به همین بسنده کردیم و این نگاه را به پاسداری از انقلاب اسلامی داشتیم نقطه انحراف ما از همینجا آغاز می شود، چون قرار نیست که دشمن فقط از طریق جنگ و تهدیدات نیمه سخت و ناامنی انقلاب را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه باید در باره فلسفه انقلاب اسلامی صحبت و نقش موثر و تاثیرگذار آن تبیین شود، گفت: پاسداران و بسیجبان طبق قانون اساسی دارای وظیفه دفاع و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن هستند و این وظایف را باید شناخت و تجزیه و تحلیل مناسبی پیرامون آن موضوع داشت و هرگز نباید فکر کرد که این مسوولیت فقط به عهده رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود : هر روز باید فکر کنیم که چه وظیفه ای در قبال انقلاب اسلامی داریم و این نوع تامل و تدبر از انتظارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد : فلسفه وجودی پاسداران و بسیجیان حفظ انقلاب اسلامی است وگرنه کشور، نظام اسلامی و خاک مقدس ایران مدافعان زیادی همچون ارتش، نیروی انتظامی و طلاعات دارد و با این نوع نگاه دیگر نیازی به ایجاد سپاه و بسیج در انقلاب نبوده است.

وی ادامه داد: ما امروز در جنگ نرم قرار داریم و دشمن هر روز تعرض بیشتری به ما می کند و افرادی که به هر بهانه ای نسبت به انقلاب مسئله دار می شوند نشان می دهند که جنگ نرم بر روی آنها تاثیر گذاشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اکثر آنهایی که امروز مقابل انقلاب ایستاده اند مشکلشان این است که به دنیا وابسته اند و یا دستشان از بیت المال قطع شده است.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی دارای دو بعد داخلی و خارجی بوده و در بعد داخلی باید به حکومت و جامعه اسلامی کامل برسیم، گرچه به جز با ظهور امام زمان (عج ) هرگز نمی توان به تکامل حکومت اسلامی دست یافت اما جهت گیری انقلاب به سمت رسیدن به آن است.

جعفری با بیان اینکه برخی ها نگاهی انحرافی در اسلام ایجاد کرده بودند که فساد باید افزایش یابد تا امام زمان ( عج ) ظهور کنند، افزود : این مساله دقیقا مخالف سیره امام راحل است و وظیفه هر مجاهد مسلمان این است که قیام کند و علیه ظلم، جور، بی عدالتی و انحراف از مسیر اسلامی از خود واکنش نشان دهد.

وی مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب را تحول دانست و گفت: ولی امر مسلمین جهان عقیده دارند که اگر قرار بود انقلاب متوقف شود دیگر نیازی به سپاه و بسیج نبود.

وی افزود: پیشگیری از وقوع تهدید و اقدامات بازدارنده وظیفه اصلی سازمان های امنیتی و دفاعی است و سپاه باید به این مساله توجه داشته باشد.

سردار جعفری اضافه کرد : دشمن امروز جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و گرچه به کشورهای اطراف ما لشگرکشی کرده است، چون آمادگی نیروهای ایرانی را می بیند به خود جرات تعرض به کشورمان را نمی دهد.

وی تصریح کرد: باید کاری کرد که دشمن خیال حمله به سرش نزند.

وی گفت: مردم با بصیرت، هوشیاری و آگاهی بالا در حوادث سال گذشته در صحنه حضور داشتند و پاسخ مخالفان انقلاب را دادند و باید به گونه ای عمل کنیم که دیگر فتنه هایی از این دست رخ ندهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: پاسداران و بسیجان مدافع و نگهبان انقلاب اسلامی هستند و باید دانست که فتنه های عمیق سال گذشته خطر خیلی بزرگی بود که انقلاب را تهدید کرد


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:19 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه خبر دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در همایش سیاسی سپاه پاسداران لشکر 31 عاشورای تبریز، اظهار داشت: سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک نیروی نظامی، سیاسی و عقیدتی است که در قانون اساسی هم آمده است.

وی به ویژگی های سپاه پاسداران نظیر عقیده به حق، پاسداری از انقلاب اسلامی، ولایتمداری، حضور بموقع، بصیرت، روحیه بسیجی و همراهی خانواده های سپاهیان با آنها و... اشاره کرد و افزود: سپاه در رابطه با مسائل انقلاب اسلامی یک نظاره گر نیست، بلکه یک مدافع است و اگر یک پاسدار در رابطه با انقلاب اسلامی نظاره گر باشد و مدافع بودن خود را از دست بدهد، هویت پاسداری خود را از دست داده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به ولایتمداری پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران از آغاز تاکنون در خط هیچ کس جز ولایت نبوده؛ زیرا راه سلامت که همان راه سعادت ماست، راه اهل بیت (ع) و ولایت است.

وی در ادامه به حضور بموقع پاسداران در مقابله با جریان فتنه بعد از انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از عوامل فتنه دستگیر شده‌اند و سران فتنه، خود می دانند که آرزوی برگشت به حکومت را به گور خواهند برد؛ همان طور که طاغوتیان آرزوی برگشت به وطن را به گور برده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به پنجمین خصوصیت سپاه پاسداران یعنی بصیرت اشاره کرد و گفت: مبحث بصیرت با دو هدف جلوگیری از ریزش ها و زمینه برای رویش ها دنبال می شود؛ زیرا ریزش و مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی از اهداف و تاکتیک های عملیاتی دشمن است که باید با گسترش عرصه بصیرت، اهداف دشمن را خوب رصد کرد.

وی با اشاره مواضع هاشمی رفسنجانی و آینده وی در مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: مواضع وی همان موضع 26 تیرماه سال گذشته است و آینده هاشمی رفسنجانی به تصمیم مقام معظم رهبری و نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان که در آینده نزدیک برگزار می شود، بستگی دارد


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:42 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش جهان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که با جمعی از صنعتگران دیدار داشتند، ادعای موسوی و برخی از افراطیون اصلاح طلب را مطرح و دولت را به پرهیز از ماجراجویی توصیه کردند.
وی پرهیز از تنش و ماجراجویی در سیاست خارجی و اتحاد در سیاست های داخلی را از مهمترین راهکارهای مقابله با تحریم اعلام کردند. 

لازم به ذکر است اتهام ماجراجوئی در سیاست های خارجی دولت را اولین بار موسوی در مبارزات انتخاباتی علیه احمدی نژاد مطرح کرد.

سخنان  اکبرهاشمی کوتاه بود و فرصت نشد تا رئیس مجلس خبرگان درباره سیاست های تنش زا و ماجراجویانه دولت در یک سال اخیر بیشتر توضیح دهند.گفتنی است قطعنامه اخیری که علیه ایران صادر شده است به گفته خود آمریکایها برای حمایت از سبزها و ضد انقلاب صادر شده است


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:32 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش سایت "الف"، آنچه امسال تصمیم سازمان مالیاتی را برای اصناف بازار تهران غیرقابل تحمل کرده بود، اصرار سازمان مالیاتی به بررسی تصادفی دفاتر و حساب های اصناف تهران بوده است و مشکل اصلی اصناف بازار سنتی تهران با توافق شورای اصناف و سازمان امور مالیاتی، نه بر سر نرخ افزایش مالیات ها بلکه بر سر اجازه بررسی تصادفی 10 درصد حساب ها و دفاتر حجره داران بازار تهران بوده است.   
 

در سال های گذشته فقط دفاتر حدود 2 تا 5 درصد حجره داران بازار تهران توسط ممیزان سازمان امور مالیاتی بررسی می شد و نکته این جا بود که فقط دفاتر حجره دارانی توسط ممیزهای سازمان امور مالیاتی بررسی می شد که توسط اتحادیه های صنفی معرفی می شدند اما امسال سازمان امور مالیاتی به اتحادیه های صنفی پیشنهاد کرده بود اگر بخواهند فقط درصد اندکی از دفاتر و حساب های حجره داران آن هم با معرفی اتحادیه ها (و نه بطور تصادفی) رسیدگی شود، باید نسبت به سال 87 مالیات بسیار بیشتری (مثلا 70 درصد) بپردازند و اگر اصناف بازار تهران تمایل داشته باشند مالیات سال 88 نسبت به سال 87 رشد کمی (مثلا 10 تا 20درصد) داشته باشد، باید به ممیزان مالیاتی اجازه دهند بطور تصادفی و به انتخاب خود، دفاتر تعداد بیشتری از حجره داران بازار تهران بررسی و مالیات قطعی آنها تعیین شود.  

این نوع بررسی تصادفی این امکان را ایجاد می کرد که ممیزان مالیاتی واداره مالیات در سال های آینده،‌درک بهتری از میزان مبادلات بازاریان و اصناف داشته باشدو به تدریج به شفاف سازی معاملات و عدد و رقم درست مالیات وسود ودرآمد نزدیک شوند.

بسیاری از حجره داران بازار سنتی تهران حاضر بودند رقم بالایی نسبت به مالیات سال 87 بپردازند مشروط بر اینکه دفاترشان توسط ممیزان سازمان مالیاتی بررسی نشود. 

آمارها نشان می‌دهد سهم حقوق‌بگیران ایرانی از کل مالیات پرداختی 8 درصد و سهم اصناف و بازاری‌ها حدود 5 درصد است.درحالی که میزان درآمد اصناف و بازاریان صدها برابرکارمندان و حقوق بگیران است.

جالب این که سرانه مالیات پرداختی اصناف به دولت حدود 420 هزار تومان است اما همین عدد در میان حقوق‌بگیران ایرانی حدود 850 هزار تومان اعلام شده است


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 12:28 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 12:14 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 12:13 صبح | نظرات دیگران()

چهره های ارشد جریان اصلاحات و جریان فتنه شب گذشته در منزل سید محمد خاتمی دورهم گرد آمدند.
به گزارش«جوان آنلاین»،این گردهمایی که به بهانه برگزاری هیات به شکل کاملا محفلی برگزار شده بود،پس از پایان مراسم شاهد گفت و گو های طولانی میان حاضرین بود.
گفته می شود در این مراسم که از ساعت 20 شب گذشته آغاز شد،میرحسین موسوی ،مهدی کروبی، برادران انصاری،شیخ یوسف صانعی،جمیله کدیور،شیخ قدرت علیخانی،هادی غفاری،مرعشی،موسوی لاری،نوروزی،قنبری،هاشمی و...در مراسم مزبور حضور داشته و به بررسی شرایط سیاسی کشور پرداخته اند.اخبار تکمیلی در مورد این محفل به زودی منتشر می شود


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:53 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:52 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 395627
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی