سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/1/27 و ساعت 10:12 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/1/24 و ساعت 9:13 عصر | نظرات دیگران()

روزنامه الریاض چاپ عربستان چند روز پیش اقدام به انتشار یک گزارش تصویری کرد و در آن قدرت بالای! نظامیان خود را به تصویر کشید.

به گزارش الف، چند روز پس از این اقدام بود که سفیر عربستان در قاهره نیز با دیدن این تصاویر، دچار توهم شد و حرف‌هایی را در زمینه اعمال قدرت نظامی علیه ایران مطرح کرد که به نظر می‌رسد باید درستی یا نادرستی این حرف‌ها را با نگاهی به تصاویر یادشده قضاوت کرد.

این سه تصویر در سایت روزنامه «الریاض» منتشر شده‌اند. 
 


*در تصویر فوق نظامیان عربستانی در حالی که تجهیزات نظامی پیشرفته! خود را منقوش به عکس شاه 87 ساله خود کرده‌اند، آمادگی خود را برای رفتن به جنگ اعلام می‌کنند.


*در این تصویر توانایی نظامیان عربستانی در اتخاذ روش‌های مختلف! برای تیراندازی به سمت بادکنک‌ها به نمایش گذاشته شده است!
 

*این تصویر نیز مربوط به یکی از تمرینات مخصوص کماندوهای آل سعود است. آنها با برعکس گرفتن اسلحه تمرین می‌کنند که چگونه در صحنه جنگ؛ پشت به دشمن و رو به میهن فرار کنند.
همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، اساسا در بین نظامیان آل سعود تیراندازی به سمت بادکنک و سایر هدف‌های مهم به همین شکل انجام می‌شود.

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/1/24 و ساعت 9:9 عصر | نظرات دیگران()

وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم

چرا دیگر مشاممان رایحه خدمت احمدی نژاد را نمی فهمد ،نکند فضای بی بند وباری در اظهارات علیه دولت* آنقدر جو را آلوده کرده که دیگر نمی توانیم نعمت را ببینیم پرکارترین رئیس جمهور دنیا را داریم ولی فضایی را جلوی چشمانمان قرار داده اند که دیگر نتوانیم بدان ببالیم،یاد آن سخن معروف می افتم که صاحبان نعمت تنها با از دست دادن آن قدر آن را خواهند دانست؛می خواهید روزهای تلخ گذشته را به یادتان بیاورم،آنجا که آنجا که غربت را در چشمان متدینین و مذهبیها می توانستی ببینی در حالی که رئیس جمهور وقت ودارو دسته روشنفکرش دم از جامعه مدنی می زدند و عقاید دینی را به سخره می گرفتند و صدای کف و صوت یک عده فرصت طلب که گرد اینها را گرفته بودند گوش خانواده های شهدا و درد دیدگان مومن را آزار می داد،هیچ گاه نمی توانستی دم از مهدی باوری و مهدی یاوری بزنی اما این سخن آن عالم مجاهد را به یاد بیاور که:حاضرم تمام عبادت هایم را بدهم تا ثواب دعای فرج خواندن احمدی نژاد در سازمان ملل را بگیرم (مرحوم آیت الله مشکینی)...

 بیاد بیاور زمانی که فشار ها و تیرهای نامرئی علیه رهبر معظم انقلاب آنچنان بود که او را در غربت تمام فرو برده بود و  با آمدن احمدی نژاد میشد روی راحتی و سرور را در چهره ایشان دید نکات مثبت احمدی نژاد بارها و بارها از زبان آن ولی فقیه زمان گفته شده نکاتی که در مورد هیچ رئیس جمهوری از زبان ایشان شنیده نشده بود یاد بیاورید زمانی را که ما دست دوستی جلوی گرگ دراز کرده بودیم و در حالی که شیطان بزرگ در فکر از بین بردن تمام مظاهر اسلام در دنیا بود ما دم از گفتگوی تمدن ها می زدیم! زمانی که عهدنامه های ترکنمچای یکی پس از دیگری بوسیله مسئولین خارجه ما امضا می شد و در بحث هسته ای پیوسته در حال امتیاز دهی بودیم اما الان موضع محکم رئیس جمهور در دنیا نه نتها او را در میان همه مسلمانان جهان محبوب کرده است بلکه بسیار ما را از آن فضای ذلتی که دچارش بودیم دور نموده و حتی ما را تا آنجا پیشبرده که امروز دیگر دشمنان ما قدرت تهدید کردن جمهوری اسلامی را از دست داده اند.

برای یاداوری:

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

 

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

 

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

 

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

دلم برای احمدی نژاد تنگ شده است/ حسین ابراهیمی

تنها کسی می تواند اینگونه در قلب کفر و الحاد و در میان صفوف دشمن بر آنان سوره برائت بخواند که ایمان حقیقی به آن قرآنی که در دست دارد داشته باشد و از لقای پروردگارش نهراسد،همان کسی که در خدمت خارق العاده است و تا مرز بستری شدن از خستگی مفرط پیش می رود،او مرد عمل است و نه چون بسیاری از مدعیان راحت طلب به فکر آسودگی و آبروی خیالی خویش،به جای پشت میز نشستن و خرجهای آنچنانی برای دکوراسیون اتاقش هر روز از این استان به آن استان در راه پیگیری تعهدات مسئولین است و به جای بعضی که هواپیمای شخصیشان زبانزد و منحصر به فرد بود ماشین شخصیش را به حراج می گذارد و هزینه قابل توجه بدست آمده را صرف محرومین میکند! خب شمایی که این اعمال را می بینید و چیزی برای گفتن ندارید چه بگویید اگر نگویید برای چشم مردم است!؟ آری برای چشم مردم بودنش از چشمهای پف کرده و شکم جلو آمده اش معلوم است! چرا دیگرانی خدمت به مردم نکردند ولو اینکه برای چشم مردم باشد که سر ضمیر ها را فقط خدا می داند!

آیندگان شاید بیشتر قدر او وتفاوت فاحش او را با دو رئیس جمهور قبلیش احساس کنند! اصلا کجای اخلاق ما از مسلمانی است،آنجا که این همه حسن را نمی بینیم و قدر دانی نمی کنیم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید!

در پایان باز از باب "واما بنعمت ربک فحدث" شعری که چندی پیش برای محمود احمدینژاد گفته بودم می آورم،باشد که با شکر نعمت خدای بر نعمتمان بیفزاید

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید

تا که بر شامه ما "رایحه ای" خوش بوزید

رنج ما خاتمی و دشنه اصلاحاتش

تا که او آمد و ما تشنه اصلاحاتش

چشم تو رفته و غم دیده این مرد کجا؟

کت و شلوار چنان و رخ بی درد کجا؟

حرف از سادگی و نور عدالت می زد

حرف از صورت اسلامی دولت میزد

بی نشان بود ولی داد ز دلدار نشان

تا که افتاد به جان ودل هر پیر و جوان

ادعاها و پز و پستر هفرنگ کجا؟

بکجا؟ تکه روزنامه و نذر فقرا!

آمد و دوست دعای دل ما را بشنفت

چهره پر ز غم رهبرمان باز شکفت

آمد و شور و جهادی دگر آغاز نمود

او نقاب از رخ زالو صفتان باز نمود!

"دور دوم" که شد آن گنده ترین زالوی دیر

گفت هر کره خری  آری و "محمود" نخیر!

هیچ ره باز نشد! گرچه که با آتش و دود!   

هر چه کردند همان شد که خدا خواسته بود...(ح.الف.اول)

 

 

 

 

*رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران حج فرمودند: فضای بی بند و باری در حرف زدن و اظهارات علیه دولت چیزی نیست که خدای متعال به آسانی از آن بگذرد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/1/19 و ساعت 10:42 صبح | نظرات دیگران()

اوایل روی کار آمدن دولت دهم یعنی حدود سه ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب احمدی‌نژاد با رای 25 میلیونی مردم، دکتر به مناسبت هفته دولت که با ماه رمضان نیز مقارن شده بود به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران صحبت کرد. 
به گزارش ابصارنیوز، این سخنرانی که جمعه 6 شهریور 1388انجام شد یک حاشیه و خاطره جالب داشت و آن هم قبل از حضور احمدی‌نژاد پشت تریبون نماز جمعه بود. 
ماجرای این خاطره به روزهایی باز می‌گردد که فتنه گران هر روز در خیابانهای تهران اقدامات ساختارشکن و دستورات سران خود را اجرا می‌کردند و از طرفی نیز ماجرای انتصاب و عزل مشایی از معاون اولی همچنان مطرح بود و بسیاری از بهانه گیران با استفاده از این موقعیت سعی بر ضدولایت نمایی از احمدی‌نژاد داشتند. 
این خاطره جالب و خواندنی را در زیر مطالعه کنید: 
پیش از اینکه احمدی‌نژاد پشت تریبون نماز جمعه جهت سخنرانی قرار بگیرد یکی از روحانیون مطرح که البته خواست نامی از وی برده نشود پیش رئیس جمهور رفت و گلایه‌هایی از جمله اینکه بعد از ماجرای عزل و نصب معاون اول خیلی‌ها گفتند که احمدی‌نژاد حرف رهبری را زمین گذاشت و از این قبیل گلایه‌ها را مطرح کرد و نگرانی خود را از این وضعیت به اطلاع احمدی‌نژاد رساند. 
بعد از اتمام سخنان این روحانی احمدی‌نژاد چند نکته مبنی بر اینکه ما مطیع رهبریم و دستورات ایشان را سرلوحه کار خود می‌دانیم را گوشزد کرد و در آخر نیز یک جمله کلیدی را به این روحانی یادآور شد و گفت: «چند ماه قبل از انجام انتخابات ریاست جمهوری خیلی از واسطه‌های آقایان چپ و راست که چهره‌های شاخصی هم هستند آمدند پیش من و گفتند شما برو کنار ما با شما کاری نداریم، شما‌‌ همان احمدی‌نژاد محبوب دوره نهم ریاست جمهوری بمان و کنار بکش، هدف ما شما نیستید. منظورشان این بود که هدفشان ولایت فقیه است نه رئیس جمهور، من به آن‌ها گفتم بروید به اربابانتان بگویید که احمدی‌نژاد یک تار موی آقا را به یک لشکر از شما نمی‌دهد.
بعد از این صحبت احمدی‌نژاد آن روحانی خوشحال شد و با تایید گفته‌های رئیس جمهور از وی تشکر کرد.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/1/19 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/1/17 و ساعت 11:8 عصر | نظرات دیگران()

اسدالله بادامچیان با انتقاد از موسوی به جورابی با آرم «مرگ بر آمریکا» اشاره کرد که وی در دوران حزب جمهوری به پا داشت.

به گزارش صراط نیوز ، اسدالله بادامچیان درگفت و گو با پانا در خصوص ارسال پیام تسلیت به مناسبت در گذشت پدر میرحسین موسوی از سوی هاشمی رفسنجانی و صانعی خاطر نشان کرد: اینها مسائل عاطفی جامعه هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای میرحسین موسوی راس فتنه و مورد توجه امریکا است تصریح کرد: این آقا در دورانی که در حزب فعال بود جورابی به پاداشت که در حاشیه آن شعار مرگ بر امریکا نقش بسته بود و آن را به همه نشان می داد.

قائم مقام حزب موتلفه ادامه داد: اما امروز رادیوهای بیگانه اعم از رادیو فردا و صدای امریکا از آن حمایت می کنند؛ موسوی اگر عقلش می رسید و انسان فهمیده ای بود باید می فهمید که وقتی اسرائیل وامریکا و رادیوهای بیگانه از وی حمایت می کنند باید مسیرش را عوض کند.

وی اظهار داشت: اما در باره ارسال پیام تسلیت باید گفت که ما در ادب و آداب ایرانی وقتی فردی فوت می کند به بازماندگان وی تسلیت میگوییم حالا من در مقابل این مسئله باید چه موضعی بگیرم؟ شما بگویید؟

بادامچیان ادامه داد: من هیچ موضعی در این زمینه ندارم و فکر می کنم هر فردی که این کار را کرده است به وظیفه خود بر حسب تشخیص خود عمل کرده اما باید طوری عمل کنیم که آب به آسیاب فتنه گرانی که مورد حمایت امریکا هستند نریزیم.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/1/17 و ساعت 7:41 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش صراط نیوز به نقل از مشرق ، در این میان حضور فرماندهانی با درجه سرلشکری که سردار قاسم سلیمانی جدیدترین عضو این مجموعه از فرماندهان عالی رتبه کشورمان است، بهانه ای بود تا نگاهی گذرا به فرماندهان دارای درجه سرلشکری در کشورمان بیاندازیم؛ فرماندهانی که دارای بالاترین سوابق رشادت و شجاعت در دوران دفاع مقدس و پس از آنرا در کارنامه مادی و معنوی خود دارند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/1/17 و ساعت 7:41 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 90/1/14 و ساعت 9:20 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 395650
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی