سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در عکس زیر "فائقه آتشین" ملقب به گوگوش و محمدرضا شجریان در کنار هم و دوشادوش هم دیده می شوند.

اخبار مرتبط:


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/7/30 و ساعت 5:27 عصر | نظرات دیگران()


در شرایطی که ما باید از ملل دنیا تمنا کنیم، پیوستن شان به جنبش تسخیر وال استریت را مثل ترافیک تهران، زوج و فرد کنند، بلکه وقت کنیم اخبار همه شان را مخابره کنیم، نوشتن درباره فتنه گران 88 مصداق بارز بی بصیرتی است. قبل از خواندن مطلب، مرا ببخشید به خاطر این اهمال!

یک: گیرم شما یک جنبش سبزی هستید از نوع سوپر دولوکس! یعنی که مثلا آشوبگر عاشورا! چیزی در همین مایه ها که روز قدس، روزه خوردن تان را دیدیم و روز عاشورا نماز نخواندن تان را! اگر شما عزیزان، هم الان متوجه شوید که کروبی و موسوی خودشان را دار، یا آتش زده اند و یا خاتمی خودش را از برج میلاد پایین انداخته، یا آقازاده های فلانی خودشان را حلق آویز کرده اند، چه کار می کنید؟! قطعا کار خاصی نمی کنید و به همان کار قبلی تان ادامه خواهید داد!! گیرم شما انقلاب اسلامی را قبول نداشته باشید؛ زنده و مرده سران فتنه به چه درد شما می خورد؟! اینقدرش را باید عاقل باشید که روی صورت سران بی معرفت فتنه، حتی آب دهان تان را هم حرام نکنید. می دانم کمی زور دارد، اما اعتراف را برای همین مواقع گذاشته اند دیگر! شما را به خدا نگویید «اگه همچین بشه، ایران قیامت می شه»، که گذشت دوره این شوخی ها! لطف کنید و از دیدن قیامت ایران در دیار کرمانشاهان لذت ببرید!

دو: چندی است سران فتنه همراه با اهل و عیال، خودشان را به آب و آتش می زنند تا بلکه دیده شوند. خاتمی از راه ترس و نفاق، و آن دیگران از راه نامه نگاری و ننه من در زندان غریبم! خانواده فلان محارب می گوید که چندی است پدرشان را ندیده اند. البته اگر قوه محترم قضائیه می خواست عدالت را بدون مصلحت سنجی در مورد این فرد اجرا می کرد، ما الان باید شاهد دومین سالمرگ موسوی و امثالهم می بودیم. دیدار خانواده هم می ماند به سنگ قبری نمور در قطعه منافقین و ایضا به قیامت. در مثل البته مناقشه هم باشد عیبی ندارد. می گویند؛ در دیزی باز است، حیای گربه کجا رفته؟

سه: طرف را به ده راه نمی دادند، سراغ کدخدا را می گرفت. این شده حکایت اهل و عیال فتنه گرانی که به بزرگان نظام، نامه می نویسند. یکی شان خطاب به رئیس دستگاه قضا نوشته که در زندان شاه هم با زندانی این برخورد را نمی کردند! البته مازوخیسم داشتن شیخ بیسواد گناهی را متوجه هیچ نظامی نمی کند، لیکن گمانم خوشی زده زیر دل بعضی ها و این وسط دارد به کرامت و رحمانیت نظام جمهوری اسلامی ظلم می شود. به عنوان نمونه آقای تاج زاده به دلیل محاربه با جمهوری اسلامی الان باید آن دنیا تشریف داشته باشد یا به ولی فقیه نامه بنویسد؟! آیا به این دلیل که نماینده ولی فقیه در قوه قضائیه علاوه بر عدالت دارای رحمت و انصاف و چشم پوشی و گذشت است، ما باید شاهد این نامه نگاری ها باشیم؟! این فتنه گران در زندان اوین هستند یا هتل اوین، و اصولا این چگونه حصری است که هم نامه می نویسند و هم جشن تولد می روند و هم وبلاگ شان را آپ می کنند و هم خرید و فروش خانه می کنند و هم به بزرگان توصیه می کنند که چگونه باید حکومت را اداره کرد؟!

آیا رواست محاربینی که به دلیل زنده ماندن و نفس کشیدن، باید حتی آرم قوه قضائیه، بلکه خاک کفش آقایانی چون آملی لاریجانی و محسنی اژه ای را ببوسند، اینچنین خطاب به مسئولان قوه قضائیه درشتی کنند؟! گیرم که زنده و مرده این مردگان متحرک پشیزی ارزش نداشته باشد، آیا ما باید شاهد توهین به قوه قضائیه به نیابت اهانت به اصل نظام جمهوری اسلامی باشیم؟! آیا مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم پهلوی جرم نیست؟! و اگر جز این نیست، چرا اهل و عیال فتنه گران به بند کشیده نمی شوند؟! چرا کوتاه نمی شود این زبان ها؟! آیا دستگاه قضا شک دارد که این ملت، اولین حامی ایشان در مقابله با فتنه گران و منحرفین و اهالی اختلاس در راه تحقق عدالت است؟! اگر قوه قضائیه ما اهل مدارا نبود، الان خانم آقای کروبی باید برای یک مرده فاتحه می خواند و بچه های موسوی باید عزای دومین سالمرگ پدر منافق شان را می گرفتند. قطعا جز این نیست، اما آیا کسانی که لیاقت لطف قوه قضائیه را ندارند، ترحم بیش از حد به ایشان منطقی است؟! اگر واقعا زندان جمهوری اسلامی هم مثل زندان شاه بود، عده ای جرئت می کردند که به بازی بگیرند منش بزرگوارانه قوه قضائیه را؟! دستگاه قضایی این را بداند که عدالت طلبی ما، محکم ترین دلیل حمایت و علاقه ما نسبت به قوه قضائیه است. ما تاب نقد این قوه را داریم و گاه خودمان همانا منتقدین دلسوزیم، اما تاب این درشت گویی ها را نداریم. اهانت به قوه قضائیه و توهین به زندان این نظام در پوشش نامه نگاری اهالی فتنه، قطعا جرمی نابخشودنی است و نشان می دهد که نه فتنه گران لیاقت رحمت نظام را دارند، نه خانواده شان. در چنین شرایطی ادامه این ترحم با چه دلیل منطقی صورت می گیرد؟! من یک سئوال دارم. اگر این افراد آزاد بودند و در حبس یا حصر نبودند، چه کار می کردند که الان از انجام دادن آن محروم اند؟!

چهار: هر چند که معتقدم فتنه گران، لایق لطف دستگاه قضا نیستند و قوه قضائیه باید در برخورد با ایشان تجدید نظر کند، لیکن از زاویه ای دیگر، آنچه برایم مایه وقار و شکوه و استواری است، بی توجهی کامل حضرت ماه است به نامه های سرگشاده خفاشان شب پرست. «آقا»ی ما علوی تبار است و عباس نگهدار، و دشمنان بزرگی در ردیف آمریکا و اسرائیل دارد. چه منی که از ایشان مدح می کنم، چه آن کسانی که نامه علیه این سلاله علی می نویسند، اینقدرش را قیاس، البته خالی از اشکال است که هر دو داریم وزن خودمان را بالا می بریم.

***

جایی در مطلع این نوشته، نوشتم که سران فتنه، مرده و زنده شان برای هیچ بنی بشری، به خصوص جنبش زرد شده سبز اهمیت ندارد، اما با این همه چرا دست به نگارش این مطلب بردم؟! آیا مرض داشتم؟! آیا این نوشته سوء استفاده از شیخ بیسواد و دور و وری هایش بود برای به روز کردن وبلاگ قطعه 26 بعد از یک هفته؟! آیا خواستم یاد نامه صریح و صمیمی و طوفانی را در سالگردش زنده کنم؟! در این باره دوست دارم نظر شما را بدانم… و آن را در ستون قشنگ کامنت های تان بخوانم…    

قطعه 26


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/7/28 و ساعت 10:2 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش مشرق به نقل از فارس،‌ محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که در گذشته نیز با حضور در شبکه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی و voa آمریکا اشتراکات خود را با این جریانات به نمایش گذاشته بود در حرکتی جدید در تحریریه شبکه‌ بی‌بی‌سی فارسی حاضر شد و با تحریریه این شبکه عکس یادگاری گرفت.

 
وی عصر دیروز بدون آن که دلیل حرکتش مشخص باشد در بی‌بی‌سی فارسی حضور پیدا کرد و با کارکنان این شبکه ضدایرانی به خوش و بش پرداخت که برخی کارکنان این شبکه عکس‌های این دیدار را بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

پناه‌ فرهادبهمن از گزارشگران این شبکه در عکسی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده درباره این حضور چنین نوشته است: امروز همه بچه‌های بی‌بی‌سی با شجریان عزیز عکس یادگاری گرفتند و او چه متواضع...


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/7/28 و ساعت 9:56 صبح | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/7/28 و ساعت 9:55 صبح | نظرات دیگران()

به گزارش مشرق به نقل از برنا، هر آنچه در آسمانها و زمین خلق شده است، نشانه‌ای از قدرت و تدبیر پروردگار است که هر انسانی با تفکر و تدبر در این نشانه‌ها به عظمت آن خواهد رسید. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید تصاویری زیبا از رعد و برق است که قرآن از آن به عنوان یکی از نشانه‌های قدرت خداوند نام می‌برد.

آیا ندیدى که خداوند ابرهایى را به آرامى مى‌راند، سپس میان آنها پیوند مى‌دهد و بعد آن را متراکم مى‌سازد؟! در این حال، مى‌بینى که (دانه‌هاى) باران از لابه لاى آن خارج مى‌شود و از آسمان دانه هاى تگرگ نازل مى‌کند و هر کس را بخواهد به وسیله آن زیان مى‌رساند و از هر کس بخواهد این زیان را برطرف مى‌کند؛ نزدیک است درخشندگى برق آن (ابرها، بینایى) چشمها را ببرد!(سوره نور، آیه 43).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/7/13 و ساعت 11:0 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین پیام های واضحی برای صهیونیست ها داشت. از جمله اشاره ایشان به عملکرد موشک های ایران در موقع لزوم که نشانگر جدی بودن ایران در دفاع همه جانبه از منافع خود و در صورت نیاز، سایر ملت های مظلوم است.

پس از سالهای جنگ تحمیلی با توجه به شرایط موجود منطقه و نتایج حملات موشکی به اسرائیل و فناوری های در دسترس، مسئولان دفاعی کشور اصلی ترین بخش از راهبرد دفاعی کشور در امر بازدارنگی را بر توسعه موشک های بالستیک میانبرد و دوربرد استوار کرده اند. تلاش برای افزایش برد، دقت و همچنین تأثیر گذاری و تنوع سرجنگی این موشکها در این روند توسعه مشهود است.


نمایی از پایگاههای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

در این گزارش به معرفی مختصر موشک های میانبرد و دوربرد بالستیک کشور می پردازیم که توانایی رسیدن به محدوده غده سرطانی منطقه یعنی رژیم اشغالگر قدس را دارند.

پس از آزمایش موشک شهاب 3 در سال 1377 و اعلام مشخصات آن از جمله برد در حدود 1300 کیلومتر، نگاه دشمنان به توانایی موشکی ایران تغییر کرده و کم کم آرامش از میان نظامیان و بعدها سیاسیون صهیونیست به آرزویی برآورده نشدنی تبدیل شد. زیرا ارائه نمونه های جدیدتر، دوربردتر و دقیق تر از خانواده موشکهای شهاب3 نشان دهنده رسیدن ایران به سطوح بالای فناوری موشکی داشت که نوید محصولات مخوف تری را در آینده می داد.

موشک شهاب3
شهاب3 در ادامه روند توسعه موشک های شهاب-1 و 2 و با رویکرد اعمال تغییرات طراحی در سامانه های مختلف بوجود آمد. شباهت های زیادی از نظر فن آوری بین شهاب 2 و 3 وجود دارد، اما شهاب3 پیشرفته تر بوده و از نظر الکترونیک با فن آوری جدید و رایانه هدایتی پیشرفته از نظر سخت افزار و نرم افزار در ساخت آن استفاده شده است. برد این موشک بیش از 1300 کیلومتر عنوان شد که به معنای توانایی رسیدن به سرزمین های اشغالی فلسطین در صورت شلیک از نواحی غربی کشور بود.

نمونه های مختلفی از شهاب3 تولید شده و به خدمت نیروهای مسلح کشور وارد شد که از نظر برد و زیرسامانه ها ارتقاء یافته اند اما همگی یک مرحله ای سوخت مایع بوده و از سامانه هدایت اینرسیایی برخوردارند. کلاهک آخرین نمونه های شهاب3 از نوع جدا شونده است که پس از رسیدن به قوس نزولی در ارتفاع مناسب از بدنه موشک جدا شده و به سمت هدف ادامه مسیر داده و باعث ناتوانی دشمن در انهدام آن می شود.

همچنین انواع مختلف کلاهک از جمله کلاهک بارانی روی این موشک قابل بکارگیری است. طول این نمونه ها حدود 16.5 تا 17 متر بوده و برد آنها تا 1800 کیلومتر در نمونه های نهایی عنوان شده است. جرم کلاهک آنها نیز تا 1000 کیلوگرم برآورد شده است. با توجه به اینکه کمترین فاصله از نواحی غربی ایران تا دورترین نقطه در سرزمین های اشغالی به 1200 کیلومتر نمی رسد خانواده شهاب3 تهدیدی کاملاً جدی برای هر متجاوز و دشمن محسوب می شود.

عاشورا
این موشک بر اساس موشک شهاب3 ساخته شده و از نوع سوخت مایع و دوربرد است. شکل ظاهری کلاهک این موشک مانند آخرین نمونه های شهاب سه دارای کاهش قطر در قسمت های بالاتر است. در این موشک از زیرسامانه های بومی استفاده شده و قابلیت حمل چند نوع سر جنگی از ویژگی های این موشک است. منابع داخلی برد این موشک را 2000 کیلومتر عنوان کرده اند هر چند که کارشناسان خارجی 25 تا 50 درصد برد بیشتری را برای آن متصور هستند. با توجه به نزدیک بودن ابعاد این موشک و شهاب3، استفاده از سامانه های پرتاب قبلی برای بکارگیری آن مقدور است. این برد برای هدف قرار دادن دورترین نقطه در فلسطین اشغالی از نیمه شرقی هم کشور کافی است.

قدر
موشک قدر1 که در سال 1386 معرفی شده در ادامه توسعه موشک های دوربرد سوخت مایع شهاب به تولید رسید و در واقع یکی از نمونه های خانواده شهاب محسوب می شود. برد این موشک تک مرحله ای در حدود 2000 کیلومتر عنوان شده و از ویژگی های آن زمان کوتاه تر آماده سازی آن در مقایسه با موشک های قبلی است. بدین تریب سرعت واکنش این موشک بالاتر است. نمونه هایی از این موشک مجهز به کلاهک خوشه ای نیز معرفی شده که کلاهک این موشک ها نیز از نوع جدا شوند است. نوع قدرF طولی برابر با 15.86 متر و بردی در حدود 1950 کیلومتر و هدایت اینرسیایی دارد.

سجیل
موشک سجیل نیز مانند قدر و عاشورا در نیمه دوم دهه 1380 خورشیدی معرفی شده و برخی آنرا برترین موشک بالستیک ایرانی می دانند. گواه این مدعا اعتراف کارشناسان خود دشمن در نبود مشابه خارجی برای سجیل است. سجیل اولین موشک دوربرد سوخت جامد ایران و به احتمال بسیار بالا خط شکن موشک های ایرانی در جهت محو اسرائیل از روی نقشه (در صورت نیاز به استفاده از عامل نظامی) خواهد بود. این به دلیل سامانه پرتاب متحرک با قابلیت حمل موشک آماده پرتاب است.

این موشک به دلیل استفاده از سوخت جامد به سرعت و ظرف چند دقیقه آماده پرتاب شده و پس از شلیک نیز پرتابگر آن به سرعت محل را ترک می کند. این ویژگی باعث کاهش احتمال نابودی موشک قبل از پرتاب می شود. همچنین به دلیل شتاب بسیار بالای سجیل امکان ردگیری آن برای دشمن در فازهای اولیه پرتاب بسیار کم و عملآً شانس دشمن برای انهدام سجیل در طی پرواز ناچیز است.

برد سجیل نیز 2000 کیلومتر عنوان و تاکنون در دو نمونه سجیل 1 و 2 معرفی شده که خود نشانگر تلاش صنایع مربوطه برای بهسازی آن است. این موشک از نوع دو مرحله ای بوده که پس از اتمام سوخت مرحله اول، این بخش از موشک جدا شده و مرحله دم روشن می شود. با اینکار بخشی از جرم بدنه که خالی شده و باز اضافه محسوب می شود از موشک جدا شده و به افزایش برد کمک می کند.

سجیل جزو موشکهای از مجموعه موشک های بالستیک کشور است که با خروج از جو و طی مسیر در چنین ارتفاعی به داخل جو بازگشته و با سرعت حدود 10 تا 12 ماخ(حدود3400 تا 4080 متر بر ثانیه) به سوی هدف سرازیر می شود که انهدام آنرا برای تمام سامانه های دفاع هوایی موجود ناممکن کرده است. این نکته نشانگر پیشرفت فناوری موشکی کشور در رسیدن به چنین دستاورد مهمی است. همچنین فناوری سوخت جامد مرکب که در این موشک استفاده شده علاوه بر ویژگی های رانشی مطلوب، عمر انبارداری بالایی را نیز برای این موشک به دنبال دارد.

موشک 23623 کیلوگرمی سجیل، طولی در حدود 17.57 متر، 1.25 متر قطرو سر جنگی به جرم 500 کیلوگرم از نوع جدا شونده دارد. این موشک در زمان 835 ثانیه(13 دقیقه و 55 ثاینه) به بیشینه برد خود می رسد. سامانه های هدفگیری ناوبری و هدایت سجیل دقت بسیار بالایی را برای آن به ارمغان آورده اند که برای این موشک ارزش عملیاتی زیادی را ایجاد کرده است.

سامانه هدایت موشک های بالستیکی که به آنها اشاره داشتیم از نوع کنترل بردار رانش است که با استفاده از تیغه هایی در خروجی پیشران موشک اقدام به تغییر جهت گازهای خروجی از موشک کرده و جهت موشک را تصحیح می نمایند. این سامانه بسیار بهتر از سامانه های متکی به سطوح کنترلی بالک عمل کرده و یکی از عوامل دقت بالای موشکهای ایرانی، بهینه سازی این سامانه در کشور است.

موشک های سوخت مایع با توجه به نیاز به شارژ شدن سوخت در مخازن پیش از پرتاب، زمان آماده سازی زیادی دارند. در این حالت امکان شناسایی موشک پیش از پرتاب وجود دارد. برای رفع این مشکل از سالها پیش سیلوهای زیرزمینی برای پرتاب موشک های بالستیک در نقاط مختلف کشور ساخته شده می توان موشک شارژ شده و آماده شلیک را تا چند ماه در آنها نگاه داشت.

با توجه به تعداد زیاد این سیلوها پس از رسیدن زمان تخلیه هر موشک، تعداد زیادی موشک دیگر در سایر سیلوها وجود دارند که آماده پرتاب هستند. بدین ترتیب از موشک های سوخت مایع کشور نیز می توان برای پاسخ اولیه به اقدام دشمن استفاده نمود.


تمامی موشک های بالستیک نامبرده از نظر سامانه های هدایت و برای کاهش بازتاب راداری بهسازی شده آماده شلیک به سوی دشمن هستند. از نظر تعداد به اذعان کارشناسان خارجی تعداد موشک های ایرانی شلیک شونده به اسرائیل در هر روز دهها فروند و برای چند ماه می تواند، باشد. نگاهی به اثرات روانی اصابت چند موشک غیر دقیق عراقی به اسرائیل و افزودن اثر دقت و قدرت تخریب بالای موشک های ایرانی ضربات سهمگین شهاب ها و سجیل ها را بر پیکر رژیم اشغالگر قدس را قطعی می گرداند.

اگرچه با روند پیش رو و انقلاب های صورت گرفته در منطقه، دیگر نمی توان کوچکترین امیدی به وجود این رژیم اشغالگر تا سالهای متمادی را داشت اما این موشک های بالستیک ساخت جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه محکمی برای بازدارندگی و نابودی هر متجاوز است.

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 90/7/13 و ساعت 10:59 عصر | نظرات دیگران()

یک مسئول عربی اعلام کرد که بشار اسد در دیدار اخیر وزیر خارجه ترکیه با وی، این وزیر ترکی را پیام‌رسان کشورهای مختلف دانست و تاکید کرد به محض اصابت اولین موشک به سوریه، اسرائیل در سه ساعت اول موشکباران و در سه ساعت دوم خاورمیانه به آتش کشیده می‌شود.

 
به گزارش فارس، یک مقام بلندپایه عربی ادعا کرد که جزئیاتی جدید از دیدار «احمد داود اوغلو» وزیر خارجه ترکیه با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه فاش کرده است که دو ماه پیش در دمشق برگزار شد.
 
 به گزارش خبرگزاری النخیل عراق، این مسئول عربی تصریح کرد که بشار اسد با سخنان خود که در عین خونسردی بیان شد، هیئت ترکیه‌ای را غافلگیر کرد زیرا پیام اوغلو مجموعی از توافق‌های عربستان سعودی، آمریکا و ترکیه بود مبنی بر اینکه ممکن است آنچه در لیبی روی داد و ناتو حمله کرد، برای سوریه نیز روی بدهد.
 
به دلیل فعالیت گروهک‌های مسلح در سوریه و ناامن شدن برخی شهرهای این کشور، ترکیه در راستای سیاست کشورهای غربی علیه سوریه، مقابله ارتش با گروهک‌های سوریه را سرکوب مردم می‌خواند و به این بهانه دولت سوریه را تحت فشار شدید قرار دادند تا به گفته بسیاری از کارشناسان، به خواسته‌های کشورهای غربی تن بدهد.
 
بنا بر این گزارش، اما بشار اسد با خونسردی به اوغلو گفت: به نظر شما به عنوان یک دیپلمات، قدرت‌های بین‌المللی که دشمنی‌شان با سوریه آشکار است، چرا تجربه خود در لیبی را در سوریه تکرار نمی‌کنند که داود اوغلو پاسخی نمی‌دهد ولی اعلام می‌کند که «آیا اطلاعات و مطالبی هست که من به عنوان حامل پیام امت ترکیه از آن بی‌خبرم؟» که اسد در ادامه گفت: قدرت‌های بزرگ خیلی خوب می‌دانند که اگر به هر دلیلی اولین موشک به دمشق اصابت کند، شش ساعت بعد خاورمیانه به آتش کشیده شده و آشوب و آتش در نزدیک حوزه‌های نفتی خلیج [فارس] ایجاد شده است و می‌توانم تنگه‌های آبی جهانی را ببندم... فکر نکن مبالغه می‌کنم. تصمیم‌گیرندگان در کشورت و در کشورهای دیگر می‌دانند که می‌گویم و عمل می‌کنم یا فقط حرفش را می‌زنم.
 
النخیل افزود: در مقابل حیرت و دستپاچگی که در چهره وزیر خارجه ترکیه نمایان شد، اسد ادامه داد: آمریکا بخوبی می‌داند که چطور برای سرنگونی صدام کمکش کردیم چون ما او را نمی‌خواستیم و دولت‌های آمریکایی می‌دانند که علت گرفتاری‌شان در عراق سوریه است و ما در عراق فقط با آمریکا شوخی می‌کنیم و اگر [زمانی] بخواهیم هزاران نفر از نظامیانش را بکشیم، قطعا این کار را می‌کنیم و تردیدی به خود راه نمی‌دهیم ولی سیاست سوریه از گذشته این بوده است که همه برگ‌های خود را رو نکند.
 
بنا بر این گزارش، این مسئول عربی افزود که داود اوغلو در این هنگام اجازه خواست که به کشورش بازگردد زیرا چیزی از سخنان اسد را نفهمیده است ولی از اسد سوال کرد که «آیا دوست دارید که پیامی معین به آنکارا منتقل کنم؟» که اسد در پاسخ گفت: پیامی که برای من آوردی پیام آنکارا نبود بلکه از کشورهای مختلف بود و از شما می‌خواهم که پیام مرا عیناً منتقل کنید.
 
بنا بر این گزارش، اسد پس از سکوت داود اوغلو گفت: اگر هر اقدام دیوانه‌واری علیه دمشق انجام شود من کلا شش ساعت بیشتر نیاز ندارم که صدها موشک به بلندی جولان منتقل کنم و آن را به تل‌آویو شلیک کنم. در عین حال از حزب‌الله نیز خواهم خواست تا آتشی بر سر اسرائیل بریزد که دستگاه‌های اطلاعاتی آن را پیش‌بینی نکرده‌اند.
 
اسد افزود: همه این اتفاقات در سه ساعت روی خواهد داد اما در سه ساعت دوم،  ایران ناوهای آمریکا را که در خلیج است خواهد زد و در عین حال اهداف متعلق به آمریکا و اروپا در جهان هدف گرفته خواهند شد.
 
النخیل اعلام کرد که پس از این سخنان اسد، داود اوغلو سخنی نگفت و با رئیس جمهوری سوریه خداحافظی کرد و پس از انتقال این پیام به آنکارا، عبدالله گل رئیس جمهوری ترکیه یک روز بعد با سفر به عربستان، این پیام را به سران سعودی منتقل کرد و در طرف دیگر یک مقام اطلاعاتی ترکیه این پیام را به واشنگتن منتقل کرد.

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/7/12 و ساعت 1:22 عصر | نظرات دیگران()

حسین شریعتمداری در شماره امروز کیهان، درستون طنز گفت وشنود، با شیوه ای متفاوت از گذشته نوشت:

امروز نمی دونم چرا دست و دلم به «گفت و شنود» نمیره؟ سوژه که این روزها تا دلتون بخواد هست، اما امروز، مخصوصا بعد از صحبت های آقا و غبار غمی که از پلشتی غارت 3هزار میلیارد تومنی به چهره ایشان دویده و بر صدای همیشه ملکوتی آقا سایه انداخته بود، حیفم اومد این چند خط رو ننویسم. آخه آقا، امام همه بسیجی هاست و با صحنه ای که قراره از اون روزها نقل بشه، بیشتر از همه آشناست... امروز هم ، همه اونا پا به رکاب آقا ایستادن و...
طی چند روز اخیر، بروبچه های بسیجی این پیامک رو از طریق تلفن های همراه خود برای یکدیگر می فرستند. پیامکی کوتاه با معنا و مفهومی بلند. بخونید؛
«گردان پشت میدون مین رسیده و زمین گیر شده بود. چند نفر رفتند معبر باز کنند. او هم رفت، 15 ساله بود. چند قدم که رفت، برگشت. یعنی ترسیده؟! خب! ترس هم داشت! او اما، پوتین هایش را به یکی از بچه ها داد و گفت؛ تازه از گردان گرفتم، حیفه! بیت الماله!... پابرهنه رفت!... راستی 3هزار میلیارد تومن چندتا پوتین میشه؟!»

 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/7/12 و ساعت 1:18 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/7/2 و ساعت 12:36 عصر | نظرات دیگران()




 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/7/2 و ساعت 12:35 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 396207
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی