سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

انصاف، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

قذافی زنان و کودکان را مسلح میکند!


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/2/31 و ساعت 11:4 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه نیویورک پست در خبری مدعی دست داشتن ریاض در ایجاد ناآرامی در یکی از شهرهای جنوبی ایران(اهواز)شد.
به نوشته این پایگاه خبری،در یکی از شهرهای جنوبی ایران سعودی ها با صرف هزینه های زیاد سعی در ایجاد تفرقه با حربه اختلاف بین شیعه و سنی دارند.
"نیویورک پست" سپس نوشت: عربستان سعودی و متحدینش برای مقابله با ایران در پی باز نمودن جبهه ای مخفی با انجام اقدامات خرابکارانه پنهانی و به اصطلاح "Proxy war” هستند.
گفتنی است که چندی قبل نیز برخی عوامل مرتبط با گروهک تروریستی خلق عرب در اهواز دستگیر شدند


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/2/27 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()

امارات برای گرفتن جزایر سه گانه از ایران، مزدور استخدام کرده است. روزنامه نیویورک تایمز، در گزارشی از تشکیل یک گردان ??? نفره از نیروهای خارجی برای امارات عربی به منظور دفاع از این شیخ نشین در برابر حملات خارجی و همچنین اشغال جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک خبر داد. این مأموریت را ولیعهد امارات به "اریک پرینس" مؤسس شرکت بلک واتر داده است. این شرکت، عده‌ای از کلمبیائی‌ها را تحت عنوان کارگران ساختمانی وارد امارات کرده اما در حقیقت، آنها سربازان یک ارتش مخفی امریکایی که توسط مزدوران هدایت می‌شود و متعلق به "اریک پرینس" موسس بلک واتر است،‌ هستند. ولیعهد امارات به این شرکت آمریکائی تأکید کرده مزدوران را نباید از میان مسلمانان انتخاب کند زیرا آنها حاضر نمی‌شوند مسلمانان را بکشند. از این جمله پیداست که یکی از مهمترین اهداف استخدام مزدور برای امارات اینست که جلوی شورش‌های احتمالی داخلی را بگیرد.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/2/27 و ساعت 7:55 عصر | نظرات دیگران()

احمد خورشیدی در گفت‌وگو با فرارو پیرامون ماهیت جریان موسوم به انحرافی اصولگریان گفت: «در هر مرحله‌ای از مراحل انقلاب بحث انحراف وجود داشته و تا آخر هم وجود خواهد بود.»

وی افزود: «همیشه انحراف از یک جریان حق به وجود می‌آید به این معنا که وقتی عده ای در درون یک جریانی نفوذ می‌کنند و می‌خواهند آن را به چپ و راست ببرند، می‌گویند که انحراف به وجود آمده است. این مساله در جریان اصولگرایی هم وجود داشته و دارد و خواهد داشت.»

این حامی سابق دولت با بیان اینکه در چند ماه گذشته علایم انحراف دیده شده، گفت: «مطمئن باشید که این جریان یک جریان انحرافی است که با تدبیر حضرت آقا و بصیرت مردم و نخبگان، سرکوب شده و به نظر من کارشان تمام است و هر چه قدر هم که ظرف چند روز گذشته رنگ عوض کردند و مصاحبه‌هایی به طرفداری ظاهری از ولایت فقیه انجام دادند ثمر نداشته و آنها شناخته شده‌اند.»

خورشیدی با تاکید بر اینکه کار این جریان تمام شده است، گفت: «هرچند که این جریان در آینده ممکن است دنبال مجلس، ریاست جمهوری و شوراها باشند ولی یقین بدانید که موفق نخواهند شد.»

این عضو ارشد ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در سال 84، پا گذاشتن روی ولی فعلی و نوید دادن به ظهور امام زمان که زمان ظهورش را کسی نمی‌داند را از جمله عقاید جریان موسوم به انحرافی نامید و گفت: «اینها را همان آقایی که می‌گوید قرن بیست و یکم قرن ظهور است و برای ظهور امام زمان وقت تعیین می‌کند، می‌گوید. اینها بر خلاف روایات و احادیث مسلم است.»

وی با اشاره به بازداشت تعدادی از افرادی که گفته می‌شود از اعضای اصلی این جریان هستند، گفت: «این افراد مطالب زیادی را گفته‌اند. مدیر این جریان هم مشخص است که کیست. مطمئن باشید که با اینها برخورد خواهد شد چرا که عدم برخورد با اینها مساوی است با انحراف از انقلاب.»

پدر داماد محمود احمدی‌نژاد در این باره که گفته می‌شود شخصی به نام عباس غفاری که متهم به جن گیری است با برخی از نزدیکان رئیس جمهور در ارتباط بوده‌ است، گفت: «بعید می‌دانم که این شخص با شخص آقای احمدی نژاد ارتباط داشته باشد ولی ایشان اعتراف زیادی کرده و ارتباطش هم با همان کسی که شما می‌شناسید.»

خورشیدی اضافه کرد: «باید مرز بندی کنیم و درباره آقای احمدی‌نژاد پیش از آقا قضاوت نکنیم.»

وی تاکید کرد: «کار این جریان به یکی دو سال نمی‌رسد چرا که نه از سوی مردم به آنها اقبال می‌شود، نه از سوی حاکمیت و نه از سوی نخبگان بنابراین بی خودی زور می‌زنند. کار آنها تمام است، افکارسنجی‌ها هم همین را می‌گویند.»

خورشیدی در پایان توضیح داد: «آن گونه که در اخبار و روایات آمده است و عقل سلیم می‌گوید زمان ظهور امام زمان را حتی خود امام هم نمی‌داند و می‌فرماید دعا کنید که ظهور نزدیک شود. بنابراین این ادعا، انحراف محض است.»

وی ادامه داد: «متاسفانه این آقایان ول کن این حرف‌ها نیستند و می‌خواهند دنبالش را بگیرند و یک مشکل اساسی درست کنند. خوشبختانه خدا کمک کرد تا قبل ایجاد مشکل، موضوع حل شد. من طی مصاحبه‌های دیگری، در این باره مفصل سخن خواهم گفت.»


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 90/2/26 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()

بهروز وثوقی هفته گذشته برای تماشای فیلم تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی در فستیوال جاروی پرنده به آنکارا سفر کرد. خانم‌ها تهمینه میلانی و لادن مستوفی مشتاقانه با او عکس یادگاری گرفتند.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 90/2/25 و ساعت 10:34 عصر | نظرات دیگران()

هشدار در مورد تکرار سناریوی علی‌محمد باب/ دلیل ندارد سکوت کنیم
 

 

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به تعابیری چون «امام زمان(عج) خود جامعه را اداره می‌کند» با بیان اینکه این سخن به این معنی است که اگر خود ولی عصر(عج) جامعه را اداره می‌کنند،‌ پس نیازی به نائب نیست، نسبت به ایجاد سید علی‌محمد باب دیگری در برابر ولایت فقیه هشدار داد.

به گزارش رجانیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مصباح یزدی،‌ پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به رواج انحراف فکری جدیدی در جامعه و مطرح شدن تعابیری چون «امام زمان(عج) خود جامعه را اداره می‌کند»،‌ تصریح کرد: درست است که در ابتدا این سخن برای ارادتمندان و علاقه‌مندان به حضرت بقیه‌الله(عج) خوش باشد،‌ ولی وقتی به آن فکر می‌کنیم، می‌توانیم به آینده خطرناک این سخن پی ببریم.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: این سخن به این معنی است که اگر خود ولی عصر(عج) جامعه را اداره می‌کنند،‌ پس نیازی به واسطه و نائب نیست!

وی با ابراز نگرانی از رواج چنین تفکری در جامعه، اظهار داشت: ‌اگر این تفکر در جامعه رواج یابد و کسی که این تفکر را رواج می‌دهد، قدرت در اختیار داشته باشد و به احتمال 99 درصد کمک‌های خارجی نیز ضمیمه آن شود، چه شرایطی در جامعه به وجود می‌آید؟

آیت‌الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: اگر این جریان ادامه یابد و یک روز دیدیم که سید علی‌محمد باب دیگری به دست خودمان و با ثمره خون شهیدان و مقاومت‌های فراوان به وجود آمده است،‌ تعجب نکنیم.

وی افزود: حال اگر کسی ریاست، پول و سوابق داشته باشد و خدمات دولت نهم و دهم نیز در اختیار او قرار گیرد و چه بسا رئیس جمهور هم بگوید هر چه دارم از او بوده است چه تأثیراتی می‌تواند داشته باشد؟!

*سخن از حذف اسلام در کلام یک مقام رسمی پلورالیسمی است که سایه آن را با تیر می‌زدیم

آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به مخالفت‌های صورت گرفته با چنین تفکراتی پیش از انقلاب، اظهار داشت: امروز یک مقام رسمی کشور، بیاید و مطرح کند که دیگر دوران تعریف از اسلام و شعار اسلامی گذشته است، پلورالیسمی است که در گذشته سایه آن را نیز با تیر می‌زدیم.

وی با تأکید بر این که در این جریان، آهسته آهسته شعارهای اسلامی کم‌رنگ می‌شود،‌ بیان داشت: در چنین شرایطی ارزش‌های اسلامی جای خود را به ارزش‌های فردی و نام اسلام جای خود را به ایران می‌دهد؛ هرچند هم بگویند ایشان منظورشان فلان بوده و شفاف هستند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ارتباط و دیدار با برخی شخصیت‌های بین‌المللی که حتی مقامات بالای کشور نیز تاکنون با آنان ملاقات را بابی دیگر معرفی کرد و اظهار داشت: قرائن حاکی از سفر‌های این شخص به سراسر جهان از شرق تا غرب و ملاقات با بالاترین شخصیت‌ها است که در هیچ جا انعکاس نمی‌یابد،‌ تا آنجا که رئیس جمهور رسماً وزیر خارجه را کنار می‌گذارد و می‌‌گوید سیاست خارجه من را باید ایشان اداره کنند.

*در برابر انحرافات سکوت نخواهیم کرد

وی تأکید کرد: البته با عنایت خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری و بیداری مردم، این امر اتفاق نمی‌افتد اما دلیل هم ندارد که ما سکوت کنیم و به وظیفه خود عمل نکنیم.

آیت‌الله مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم و تأییدات رهبری از این دولت، اظهار داشت: آنچه باعث روی کار آمدن این دولت شد، شعارهایی بودکه در سی سال پس از انقلاب مطرح می‌شد و مردم که از فراموش شدن آنها آسیب‌های فراوانی را متحمل شده بودند، به آنها دل بستند که البته کارهای عظیمی هم صورت گرفت و مقام معظم رهبری نیز این دولت را تأیید کردند.

وی با بیان این که این مسائل دلیل مطلق بودن نمی‌شود، اظهار داشت: در کنار این خدمات،‌ آهسته آهسته سخنانی مطرح شد که قضاوت‌های فراوانی در این باره صورت گرفت، اما بعد‌ها مسائلی ظاهر شد که قابل توجیه منطق،‌ برهان و شرع نبود.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)با تأکید بر این که برخی اقدامات اخیر، حتی با اقتضای سیاسی نیز سازگار نبود،‌ خاطرنشان کرد: این که به گونه‌ای رفتار شود که رهبری، مراجع، علما و مردم متدین را از خود ناراضی کند و کاری کرد که صمیمی‌ترین دوستان نیز با او به مخالفت بپردازند، توجیهی ندارد.

وی در پایان تصریح کردند: ‌در این میان ما وظیفه داریم در مرحله نخست، فردی که شیفته این شخص شده است را متوجه اشتباهاتش کنیم و در مرحله بعد خواص فریب‌خورده را نیز نجات دهیم.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 90/2/22 و ساعت 10:44 صبح | نظرات دیگران()

گزارشهای خبرنگار ندای انقلاب حاکی از آن است که چند شب پیش قلب  مهدی کروبی ازسران فتنه با تپش بیش از حد موجب نگرانی اطرافیان شد و با آوردن طبیب به بالینش در جستجوی درد ، نظر داده شد عارضه مهمی ندارد ،از استرس کم کند تسکین می یابد .
یکی از اطرافیان در تشریح حال وی گفته است ، بیش از 6 سال است که ایشان با دیدن رئیس دولت فعلی اینچنین آشفته می شود واین وضع وتکرار ها تبدیل به آلرژی شده است ، هفته پیش ایشان از وضع مطلوبی برخوردار بود وبعد از ناکامی های دوسال گذشته ، رضایتمندی از حالات وچهره ایشان مشخص بود ، اما با حل شدن قضایا و حضور رییس جمهور در هیات دولت و فعل وانفعالاتی که همگی مطلع هستید ، به یکباره ایشان به حالت قبل بازگشت واین عارضه مجددا عود کرد .
راوی اضافه نمود ، در حالیکه سعی داشته از حالشان جویا شود ، شنیده است که می فرمودند" اینهم که نشد"!


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/2/20 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()

سرویس سیاسی بی باک؛ مهدی صاحبی: بعد از ماجراهای نامطلوب اخیر کشور و چند روز خانه نشینی رئیس جمهور، قند در دل بسیاری از دشمنان و معاندین در کمین نشسته داخلی و خارجی آب شد. آنها که به قطع می دانستند تصور نابودی انقلاب اسلامی ایران با وجود حاکمیت ولایت فقیه در راس آن تنها آب در هاون کوبیدن است و خواب و خیالی بیش نیست، به امید اینکه یکی از سربازان خدوم و مخلص انقلاب و ولایت و یار و یاور محرومین و مستضعفین به زمین خواهد خورد و چه بسا تمامی عزت و محبوبیت جهانی اش را از دست رفته بیند، از شوق و شادی در پوست خود نمی گنجیدند.


آنها که تک تک لحظه های زندگیشان مخالفت با ولایت و اسلام و انقلاب بوده است و جز سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور و بلوکه کردن سرمایه ها و منابع کشور در جیب طیف و جناح خود هنری نداشته اند، این روزها به خیال خام خود برای خرد کردن و کنار زدن یکی از سربازان انقلاب و ولایت و انتقام گیری از او بخاطر مبارزه های خستگی ناپذیرش در مقابل جبهه کفر و نفاق و مفسدین اقتصادی، خود را ولایی و انقلابی چند آتیشه جلوه می دهند تا شاید توهم دوخت کلاهی از نمد را برای خود محقق سازند امّا غافل از اینکه آنها به هیچ وجه احمدی نژاد را نشناخته اند.

 احمدی نژاد فردی غیر معصوم است که احتمال خطا از او نیز خواهد رفت امّا هنر بارز رئیس جمهور مردمی ما، فیتله پیچ کردن دشمنان و برملا کردن لایه های پنهان نفاق می باشد.

راستی اگر احمدی نژاد بعنوان یار صدیق و سرباز خدوم انقلاب نبود، کدام یک از سربازان ولایت پیش قدم می شد تا غول فساد اقتصادی کشور را آنقدر مودب و اهل علم و دانش کند که برای تحصیل عازم دانشگاه های انگلیس شود؟!

اگر احمدی نژاد نبود کدام سرباز ولایت چوب به دست می گرفت و لجن های خفته در کف اقیانوس بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رو کرده و به همگان نشان می داد؟

موسوی و کروبی که همچون سایر طلحه و زبیرهای انقلاب سالها از قبال نام حضرت امام (ره) برای خود دکان و دستکی باز کرده بودند، با دزدگیر و نیت سنج احمدی نژادی دستشان رو شد تا جایی که اکنون در نزد افکار عمومی، از منفورترین زندانیان تاریخ انقلاب محسوب می شوند.

اگر احمدی نژاد نبود بانوی جمل وادار نمی گشت تا بدین صراحت و شفافی اعلام جنگ با علی و حکومت علوی نماید و بر شتر نفس سوار شده و با جنودش در خیابانهای تهران سطل زباله آتش زنند و اوج خباثت خویش را در توهین به مقدسات رو کنند.

همه این مسائل برای این است تا همه بدانند احمدی نژاد در لباس غیر عصمت یکی از بهترین سربازان ولایت در حال فعلی بوده و هست و البته اگر خدایی نکرده در برهه ای از مسیر حق و انقلاب منحرف شود، حامیانش همچون اصلاح طلبان نبوده که ارزشها و اصول را بر حزب و جناح و منافع شخصی مقدم دارند و این بزرگترین افتخار نیروهای انقلاب و حامیان دکتر احمدی نژاد است که افراد را با حق می سنجند نه حق را با افراد از همین رو در مقابل جبهه کفر و نفاق و همچنین اشتباهات احتمالی دکتر احمدی نژاد یا هر شخص دیگری محکمتر از قبل ایستادگی خواهند کردند.

به گزارش بی باک، در اینجا جا دارد که تاملی بر خاطرات حجت الاسلام روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو پیرامون نحوه روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد و تفکر قشر حامیان وی داشته باشیم.

ایشان در آخرین مطلب منتشر شده در وبلاگشان تحت عنوان " دکتری که من می شناسم از ولایت جدا نمی شود " چنین می نویسد:

" حضور رئیس جمهور در هیات دولت و سخنرانی ایشان درباره ضرورت ولایت‌پذیری موجی از شادی و نشاط در میان مردم ایجاد کرد و دشمنان را نا امید ساخت. احمدی‌نژاد را همه به ولایی بودن می‌شناسیم و آرایش را مرهون ولایی بودنش می‌دانیم. فراموش نمی‌کنیم که در ایام انتخابات 84 وقتی تقریباً تمام احزاب راست و چپ به دنبال هاشمی راه افتاده بودند و دختر و پسر با شعارهای هاشمی 2005 به پایکوبی خیابانی می‌پرداختند، احمدی‌نژاد اردوگاه خود را در میان توده‌های مردم و بچه هیاتی‌ها و نخبگان ولایی زده بود. از تبلیغات میلیاردی در ستاد دکتر خبری نبود.


یادم نمی‌رود وقتی برای اولین بار به ستاد دکتر در تهران رفته بودیم، هیچ یک از شخصیت‌های مهم کشوری و با نام و نشان در آن جلسه حضور نداشتند. وقتی جلسه شروع شد فقط تعدادی دانشجو و طلبه دور میز حلقه زده بودیم. شام آن شب نصف نان و کمی پنیر و نصف خیار و یک گوجه بود و بسته فرهنگی که برای استان‌ها داده می‌شد، فقط یک سی دی سخنرانی دکتر در مسجد طفلان مسلم قم بود. به دکتر نگاه کردم و گفتم: با این وضعیت که نمی‌شود در انتخابات شرکت کرد و نتیجه‌ای ندارد. ایشان گفت: نگران نباشید مردم کمک خواهند کرد. شعار احمدی‌نژاد عدالت و دولت اسلامی بود. شعارهای امام(ره) از جمله «ما می‌توانیم» بر تارک ستاد‌های دکتر می‌درخشید. این شعارها مورد علاقه شدید مردمی قرار گرفت که قلبشان به عشق امام و رهبری می‌تپید و از همه چیزشان مایه می‌گذاشتند.


چند تا طلبه را می‌شناسم که برای ستاد دکتر وام میلیونی گرفته بودند و هنوز هم شاید بعضی از آن‌ها قسطشان تمام نشده باشد. مادر شهیدی که از جهت بضاعت مالی جزو طبقات پایین جامعه محسوب می‌شد با یک تراول 50 هزار تومانی و گردنبندش به ستاد آمد و آن‌ها را به دکتر هدیه داد. وقتی حکمتش را پرسیدم گفت: طلا و پول باز هم گیرم می‌آید، ولی رئیس جمهور ولایی کم پیدا می‌شود.


 در آن ایام و در مسیر راه مشهد به شهر فردوس رسیدم پس از سخنرانی به ستاد‌ها سری زدم ولی آن‌چه خاطره‌اش در ذهنم مانده است ستاد بانوان این شهر محروم بود؛ بانوان محروم در حاشیه شهر ستادی دایر کرده بودند که سرمایه آن فقط تعدادی تسبیح و کاغذ باطله بود. خانم‌ها با تسبیح برای پیروزی دکتر ختم صلوات گذاشته بودند و دختران با نوشتن روی قسمت سفید کاغذ‌های باطله و چسباندن یک رمان کوچک روی آن و توزیع خانه به خانه از مردم می‌خواستند برای حفظ اسلام و اجرای عدالت به احمدی‌نژاد رأی بدهند. دلم سوخت و اشکم جاری شد با خودم گفتم نکند روزی شرمنده این زنانی شویم که با چادر وصله خورده از همه هستی خود برای پیروزی دکتر مایه گذاشته‌اند. مصمم شدم تماس بگیرم و اگر بشود یکی از مسؤولان ستاد تلفنی از این‌ها تشکر کند ارتباط ما با مهندس چمران برقرار شد و ایشان تلفنی به این بانوان پیام داد. حرف آن‌ها این بود که سلام ما را به سرباز ولایت، احمدی‌نژاد برسان. شهر به شهر رفتیم تا به مشهد رسیدیم شب پیامکی دریافت کردم که یک از بزرگان گفته است فردا پنج شنبه آخرین روز تبلیغات، برای پیروزی نامزد اصلح روزه بگیرید. با نوشیدن آب حرم مطهر و با این‌که سحری نخورده بودم آن روز برای پیروزی دکتر روزه گرفتم (من دائم السفر هستم) و به سمت قم حرکت کردم. در بین راه هر چه به راننده اصرار کردم غذا بخورد گفت: من هم برای پیروزی‌اش روزه گرفتم!
گفتم: تو دیگر چرا؟
گفت درست است که من راننده‌ام، شما فکر می‌کنید از قشر نخبه نیستم، ولی من نیز دلم به عشق اسلام و اهل بیت و ولایت می‌تپد دلم می‌خواهد رئیس جمهوری داشته باشیم که خستگی این چند ساله را از تن آقام بیرون کند.


بعد از این که دکتر پیروز شد و در مراسم تنفیذ بر دستان آقا بوسه زد یک روز ایشان را دیدم خندید و گفت به خدا همه خستگی‌ها از تنم بیرون رفت. حالا که عنان قلم به خاطره نویسی کشیده شد بگذارید این خاطره را نیز از شهر خمین بگویم پیر مرد قد خمیده 80 ساله‌ای در حالی که یک بز در دستش داشت به ستاد آمد و گفت همه هستی من یک بز نر و ماده است بز ماده برای من و خانواده‌ام کافی است از شیرش استفاده می‌کنیم این بز نر را به ستاد تقدیم می‌کنم تا بفروشید و هزینه ستاد دکتر را تهیه کنید اشک در چشمان بچه‌های ستاد حلقه زد از او دلیل این کار را پرسیدند، گفت: اولین بار است که شعار امام و اسلام و انقلاب از زبان نامزد رئیس جمهوری می‌شنوم من هم می‌خواهم به سهم خودم برای پیروزی چنین مردی کمکی کرده باشم.


 آری اردوگاه رأی دکتر در شمال تهران و طبقات مرفه نبود. علاقمندان به او کسانی نبودند که به عشق کوروش و داریوش و تخت جمشید به او رای داده باشند. این همه نذر و نیاز و روزه و دعا برای تحقق دولت اسلامی و آرمان‌های امام و رهبر عزیزمان بود. چند روز پیش وقتی حکم حکومتی آقا درباره ابقای وزیر اطلاعات صادر شد و دکتر چند روزی سر کار نیامد همان مادر شهید را دیدم اشک می‌ریخت و می‌گفت آن روز که جنازه پسرم را دیدم خم به ابرو نیاوردم اشک نریختم که دشمن شاد نشود، ولی امروز از خنده‌های مستانه دشمنان که فکر می‌کنند دکتر، حکم آقا را نپذیرفته بند دلم پاره شد، شما را به خدا به آقای مصباح بگویید با ایشان صحبت کند. به ایشان گفتم نگران نباش دکتری که من می‌شناسم از ولایت جدا نمی‌شود. ممکن است نمره تجدیدی بگیرد ولی رفوزه نخواهد شد!"






 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 90/2/20 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/2/17 و ساعت 1:29 عصر | نظرات دیگران()

همشهری دیپلماتیک نوشت: هند الحریری، خواهر "سعدالدین الحریری" نخست وزیر سابق لبنان، بطور مخفیانه با عبدالله دوم، شاه اردن ازدواج کرد و هووی رانیا شد اما سپس عاشق محافظ خودش شد و به فرانسه گریخت و پس از ارتداد، با معشوق خود ازدواج کرد.

هند الحریری که پس از "آلبرت فون تورن" دومین میلیاردر جوان دنیا و جوان ترین زن میلیاردر در دنیاست، پس از ازدواج مخفیانه و اجباری با شاه اردن، با محافظ خود به پاریس گریخته و با وی ازدواج کرده است.

به نوشته همشهری دیپلماتیک، سعد حریری، برادر هند، بشدت با ازدواج خواهرش با محافظ شخصی‌اش مخالف بود زیرا او پیش‌تر بصورت محرمانه به عقد و ازدواج ملک عبدالله پادشاه اردن درآمده بود.

این گزارش می افزاید: «این موضوع سبب شده است تا وی همراه مرد مورد علاقه‌اش که انس نام داشته به فرانسه بگریزد و همزمان با انجام مراسم تغییر دین از اسلام به مسیحیت در کلیسا مجوز طلاق از شاه اردن و ازدواج با محافظش را به دست آورد.»

گفته می شود، هند از مواضع سیاسی متعادل تری نسبت به برادر تندرو خود برخوردار است که از حامیان آمریکا و عربستان سعودی در لبنان به شمار می رود.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 90/2/17 و ساعت 1:24 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 395649
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی