سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اگر از خدا چنانکه باید می ترسیدید، به دانشی بی نادانی دست می یافتید و اگر خدا را چنانکه باید می شناختید، با دعایتان کوهها از میان می رفتند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

 
 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 11:51 عصر | نظرات دیگران()

 

  



 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 11:44 عصر | نظرات دیگران()

  



 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 11:42 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش رسالت کروبی که طی یک سال گذشته به واسطه اتهام زنی ناروا به نظام و طرح ادعاهای دروغ تقلب و همنوایی با مخالفان نظام به شدت در میان افراد متدین و علاقه مند به نظام و امام وجاهت خود را از دست داده است به حربه جدیدی متوسل شد.
 
در سال69 و قبل از انتخابات مجلس خبرگان مهدی کروبی با رایزنی توانست گواهی تحصیل در حوزه علمیه را از برخی دوستان خود بگیرد که یکی از مهمترین گواهی ها مربوط به آقای یوسف صانعی بود که در آن قید شده بود آقای کروبی فردی مجتهد و دارای صلاحیت علمی و تقوایی است اما شورای نگهبان آن زمان علی رغم این اطلاعیه که معلوم بود چگونه صادر شده است برای اطمینان از صحت معلومات حوزوی کروبی وی را دعوت به دادن امتحان نزد فقهای شورای نگهبان کرد، اما کروبی که آن زمان رئیس مجلس بود ناگهان اعلام کرد که پای وی شکسته و در بیمارستان بستری است و قادر به شرکت در جلسه امتحان نیست اما همان زمان شورای نگهبان اعلام کرد حاضر است در بیمارستان از وی امتحان به عمل آورد اما کروبی که می دانست موضوع از چه قرار است قید امتحان و کاندیدا شدن در مجلس خبرگان را زد.
 
اکنون که کروبی به خاطر رفتارهای نسنجیده به چهره ای محبوب ضد انقلاب و مورد بغض و اعتراض چهره های متدین تبدیل شده است دست به دامان فردی شد که چند ماه قبل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای عدم صلاحیت وی را برای تصدی امر مرجعیت اعلام کرده است تا شاید برای بازسازی چهره وی کمکی کند!

 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:44 عصر | نظرات دیگران()

دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران 80 درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت.
نامه های دختران و پسران
وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود ?? سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی ?? درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن ?? تا ?? سالگی بوده و ?? درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین ?? تا ?? ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد.
دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش  البرز، بی بی سی در گزارشی از موضع نیروی مقاومت بسیج درقبال تهدیدات نظامی علیه کشورمان نوشت : بسیج نیرویی شبه نظامی است که رسما بخشی از سپاه پاسداران به حساب می‌آید
دراین گزارش به نقل از سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان، آمده است که در صورت حمله نظامی به ایران، این کشور "بهانه" لازم برای ادای "تکلیف اولیه خود در قبال فلسطین" را پیدا خواهد کرد.
سردار نقدی با اشاره به اخبار مربوط به احتمال حمله نظامی به تاسیسات هسته ای این کشور گفت: "به خاطر تعهدات و ضوابط بین المللی، فرصتی ایجاد نمی شود تا تکلیف اولیه خود در قبال فلسطین را انجام دهیم. همه ما لحظه شماری می کنیم تا کشورهای سلطه‌گر دست از پا خطا کنند و ما بهانه حقوقی برای پس گرفتن سرزمین‌های اشغالی داشته باشیم."
او همچنین با اشاره به موضوع مذاکره مستقیم میان آمریکا و ایران گفت که آمریکا "عاجزانه" درخواست مذاکره دارد اما این ایران است که نمی پذیرد.
وی با اشاره به موضوع مذاکرات کشورهای غربی با ایران بر سر برنامه های هسته‌ای این کشور گفت: "امروز جوامع ذلیل غربی عاجزانه دست دراز کرده اند و خواستار مذاکره با جمهوری اسلامی هستند."
او با انتقاد از غرب در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران گفت که کشورهای غربی با حمایت از یک "قاتل" تلاش می کنند تا چهره ایران را "زشت" نشان دهند.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:38 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش ایسنا وزارت اطلاعات اعلام کرد: با توجه به خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و مطبوعات پنج‌شنبه مورخ ‌28/5/89 به نقل از آقای علی صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور مبنی بر عدم وجود جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته‌یی دولت اصلاحات، وزارت اطلاعات قویا اعلام می‌دارد با عنایت به رای صادره از سوی شعبه ‌15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران که قطعی گردیده است، به استناد ماده ‌505 قانون مجازات اسلامی، آقای حسین موسویان به جرم «جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی شده با پوشش مسوولین نظام و مامورین دولت و در اختیار قرار دادن اطلاعات مزبور به دیگران (افراد فاقد صلاحیت و بیگانگان)» به دو سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک در وزارت امور خارجه و اشتغال در امور بین‌الملل سایر نهادها و ارگان‌های کشور محکوم گردیده است. لذا اقدام نامبرده مصداق روشن و کامل جاسوسی می‌باشد.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:34 عصر | نظرات دیگران()

روزنامه هافینگتون پست این تحلیل را در ارزیابی تبعات درگیری نظامی آمریکا با ایران عنوان کرد. این روزنامه آمریکایی، صهیونیست هایی را که واشنگتن را تحریک به درگیری با ایران می کنند، به سگ های هار تشبیه کرد و نوشت: نتانیاهو، جفری گلدبرگ و جرج ویل صهیونیست می خواهند سربازان جوان آمریکایی به نیابت از اسرائیل وارد درگیری با ایران شوند اما ایران عراق نیست و بلافاصله می تواند جان چند هزار سرباز آمریکایی را در روزهای اول جنگ بگیرد.
این روزنامه نوشت: حمله به ایران به هیچ وجه آسان نیست. در حال حاضر هزاران سرباز آمریکایی در افغانستان و عراق که مرزهای قابل نفوذ برای ایران دارند، گیر افتاده اند. ابلهانه است که تصور کنیم بدون تلفات می توان از جنگ با ایران خارج شد.
به نوشته این روزنامه آمریکایی، سپاه پاسداران می تواند تاکتیک «حمله و گریز» را علیه کشتی های تجاری و نظامی در خلیج فارس به کارگیرد و با استفاده از موشکهای بالستیک برد متوسط علیه پایگاههای آمریکا در منطقه و علیه اسرائیل دست به حمله بزند. و یا اینکه به طور مستقیم علیه نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان دست به حمله بزند. کلیه این گزینه ها را ایران می تواند ظرف 48 ساعت از زمان آغاز درگیریها به اجرا درآورد. آنچه پیش بینی آن دشوارتر است واکنش نیروی قدس سپاه پاسداران است که احتمالاً در خط مقدم حمله متقابل سپاه قرار خواهد داشت. واکنش احتمالی نیروی قدس حمله ای تماشائی به صورت چریکی علیه پایگاههای اطلاعاتی و سرمایه های آمریکا در کل منطقه خواهد بود که به نظر می رسد سپاه پاسداران این مناطق را از قبل شناسائی نموده است. حملات ایران به صورت مخلوطی از جنگهای نامتقارن و موشکها و نیروی زمینی متعارف علیه پایگاههای آمریکا می تواند منجر به کشته شدن هزاران هزار سرباز آمریکایی ظرف چند هفته شود. خلاصه اینکه سپاه پاسداران عزم و قابلیت وارد آوردن تلفاتی بر نیروهای نظامی آمریکا را دارد که از زمان جنگ دوم تاکنون سابقه نداشته است. بنابراین آمریکا نمی تواند وارد جنگی دیگر بر مبنای کذب و دروغ شود. این کشور استطاعت جنگی دیگر در راستای منافع اسرائیل را ندارد.
از سوی دیگر روزنامه کریستین ساینس مانیتور هم ضمن گزارشی نوشت: هرگونه درگیری نظامی با ایران می تواند پیامدهای وخیمی برای منطقه و حتی جهان داشته باشد و هزینه های بسیار سنگین بر دوش اسرائیل و آمریکا تحمیل کند. واکنش شدید ایران، امری حتمی و قطعی است. خطای اسرائیل با موشکباران از سوی حزب الله مواجه خواهد شد.
روزنامه القدس العربی هم نوشت: ایران با هر کشور دیگری متفاوت است و در صورت اشتباه اسرائیل، دست متجاوز را قطع می کند بلکه حتی می توان گفت که اسرائیل در آن صورت دیگر بقایی نخواهد داشت.
خبرگزاری آمریکایی اینترپرس سرویس هم با ارزیابی جوانب امر نوشت: مقامات نظامی و امنیتی تل آویو مخالف درگیری نظامی با ایران هستند و معتقدند لفاظی های کسانی چون نتانیاهو علیه ایران غیرضروری و بیهوده است.
روزنامه واشنگتن تایمز هم در گزارشی مفصل از توانمندی های ایران نوشت و از جمله تأکید کرد ایران می تواند ناوهای جنگی نظیر یو اس اس کول را با قریب 9 هزار تن وزن از کار بیندازد


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:32 عصر | نظرات دیگران()

گفت: اعتراف صریح تاجزاده درباره دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات، سران فتنه و عوامل مدعی اصلاحات را بدجوری توی هچل انداخته.
گفتم: خب! برای این که سند وابستگی آنها به آمریکا و اسرائیل توسط خودشان مطرح شده و قابل انکار نیست.
گفت: حالا معلوم شده که سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس از طریق جاسوسان حرفه ای خود سران فتنه و مدعیان اصلاحات را مدیریت می کرده اند.
گفتم: یکی از نزدیکان عوامل فتنه بعد از آبروریزی اخیر گفته است؛ این رسوایی به خاطر آن است که به ساز آمریکا و اسرائیل رقصیدیم.
گفت: قبل این آبروریزی جدید هم یکی از عوامل بازداشت شده فتنه، اعتراف کرده بود که ما به همراه خاتمی و کروبی و موسوی کاملا خودمان را در اختیار فرستادگان جرج سوروس صهیونیست و ماموران سفارت انگلیس قرار داده بودیم و حالا شد آنچه نباید می شد!
گفتم: یارو رفته بود بازار که الاغش را بفروشد، بعد از مدتی جار زدن، خسته شد و یک گوشه ای به خواب رفت، چند دقیقه بعد با صدای پچ و پچ از خواب پرید و دید که افسار الاغ به گردن خودش است و الاغش یک بسته اسکناس به دست گرفته و دارد پول می شمارد


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/31 و ساعت 3:31 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش شبکه ایران، نمازگزاران شیرازی پس از اقامه نماز جمعه این هفته شیراز در اعتراض به پخش سخنان "سیدعلی‌محمد دستغیب" از رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا)، مقابل مسجد آتشی‌های شیراز (محل اقامت وی) تجمع کرده و شعارهایی علیه مواضع ساختارشکنانه او سر دادند.

مردم معترض با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره)، انتقاداتی را نسبت به اظهارات و مواضع آقای دستغیب در حمایت از سران فتنه و نامه‌نگاری‌های وی به میرجسین موسوی و مهدی کروبی را مطرح کردند.

دستغیب در جریان فتنه سال گذشته، به عنوان یکی از حامیان میرحسین موسوی شناخته ‌شد و در نامه‌ها و بیانیه هایی از مواضع موسوی و دیگر سران فتنه حمایت کرده است.

او همچنین چند روز پیش، نامه‌ای را خطاب به آقایان موسوی و کروبی نوشت و ضمن توهین به مسئولان نظام، به حمایت مجدد از آن‌ها پرداخت.

اعتراض مردم به محتشمی‌پور و انصاری در شهرری

دامنه اعتراضات مردمی به حامیان جریان فتنه 88، به شیراز محدود نبود و برخی از حامیان این جریان در تهران نیز با اعتراض مردمی روبرو شدند. 

در جریان مراسم ختم حجت‌الاسلام درچه‌ای عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، علی اکبر محتشمی‌پور و مجید انصاری مورد اعتراض مردم قرار گرفتند.

به گزارش تابناک، در این مراسم که بعدازظهر جمعه در مصلی شهرری برگزار شد، هنگام خروج آقایان محتشمی پور و انصاری، حضار در مراسم به آنان اعتراض کردند که منجر به دخالت پلیس شد.

گفتنی است آقای محتشمی‌پور به عنوان رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای میرحسین موسوی در انتخابات سال گذشته فعالیت می‌کرد و از سوی مردم به عنوان یکی از طراحان سناریوی تقلب در انتخابات شناخته می‌شود.

پیکر حجت‌الاسلام درچه‌ای در حالی تشییع شد که سران فتنه به علت آنچه احتمال اعتراضات مردمی اعلام شد، حاضر به حضور در این مراسم نشدند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 9:51 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 21
مجموع بازدیدها: 395632
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی