سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

نزد ابلیس مرگ هیچ یک از مؤمنان، از مرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

"صراط" - بنا به گزارشات واصله از سازمان تحقیقات اطلاعات مخابراتی! عصر امروز پیرمردی کت و شلوار بر تن با کراواتی انگلیسی و عصا به دست در مجلس ختم پسر رییس جمهور کبیر ایران شرکت و حضورش ولوله ای در این مجلس ایجاد کرد. پس از تحقیقات صورت گرفته کاشف به عمل آمد که پیر مرد نامبرده شخصی جز مهدی هاشمی لندن نشین نبوده است. مهدی هاشمی در ابتدای ورود به مجلس با بزرگ خاندان رویین تنان ایران اسفندیار خان مشاء الدوله، رو بوسی گرم و معانقه ای پر حرارت داشته است .
یکی از خبرنگاران صراط دید که پیرزنی شبیه هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای چهل سال پیش دوشادوش یکی از مسئولین همان سالها نشسته بود .
گفتنی است که در مجلس فوق نوه دختری شیمون پرز، پسر نتانیاهو و سایر دشمنان قبلی و دوستان فعلی شرکت نموده اند. نوه پسری بوش پدر!! و نوه بهاءالشیطان میانداران مجلس فوق بوده اند.
لازم به ذکر است این سنت حسنه (آشتی کنان در مجلس ختم) 40 سال پیش توسط نفر 5 انتخابات دهم و 6 انتخابات یازدهم و ها کذا انتخابات های بعدی... یعنی شیخنا و عزیزنا و توپولینا مهدی کروبی با حضور در مجلس ختم پدر وزیر اُسبوق ارشاد پایه گذاری شده است.
یادشان گرامی و سنتشان مستدام
بعد التحریر: این کلمه "اُسبوق" از ترشحات ذهن استاد امیرخانی بوده است که حدود 40 سال پیش چند کتاب به اسم داستان به خورد ملت داده بود. روحش شاد .


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/4/21 و ساعت 2:55 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 395626
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی