سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگار شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

امید حسینی در وبلاگ آهستان نوشت:
چند ساعتی از پیروزی تاریخی ملت ایران در راهپیمایی روز ولنتاین می‌گذرد. پیروزی آنقدر سریع اتفاق افتاده که خیلی‌ها هنوز آن را باور نکرده‌اند. هواپیما‌ها و هلی کوپترهای رژیم همچنان در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند اما هیچ کس به آن‌ها توجه نمی‌کند. تانک‌ها تسلیم شده‌اند و کنترل آنها به دست مردم افتاده است.
جمعیت از میدان امام حسین تا میدان آزادی تهران موج می‌زند. مردم از سایر شهرها پیاده و سواره به سمت میدان آزادی تهران در حال حرکتند و شعار نه غزه نه لبنان، جانم فدای قاهره سر می‌دهند. از همان اول صبح معلوم بود که مردم برای ماندن آمده‌اند نه رفتن.

از استان‌ها و شهرستان ها هم خبر می‌رسد که تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی به دست مردم افتاده. بسیاری از عناصر و مقامات دولت کودتا هنگام فرار در فرودگاه ها دستگیر شده‌اند. ارتش و نیروهای نظامی به مردم سبز پیوسته‌اند. پیروزی جنبش سبز در صدر اخبار دنیا قرار دارد. از همه بلندگوها سرود «?? بهمن، روز خوب پیروزی» در حال پخش است. ساعتی پیش مردم تهران در صفوف به هم فشرده از میدان امام حسین تا آزادی نماز جماعت را به امامت مرجع عالیقدر سبز حضرت آیت الله العظمی صانعی برگزار کردند.

در پی پیروزی انقلاب سبز ولنتاینی، رییس جمهور موسوی دقایقی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. رییس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا انقلاب مصر ریشه در جنبش سبز دارد یا برعکس اظهار داشت: ریشه همه انقلاب های دنیا در گذشته و حال و آینده، جنبش سبز است. البته ما از تجربیات شعب مصر نهایت استفاده را کردیم. ما در سال گذشته به خیابان می‌آمدیم اما نمی‌دانستیم که شبها باید در خیابان بمانیم.

رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا انقلاب مردم تونس و مصر به ترتیب یک ماه و ?? روز به طول انجامید اما در ایران فقط یک شب، اظهار داشت: ما ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده‌ایم که خواستن توانستن است. این بار ملت سبز برای برچیدن دولت کودتا تصمیم جدی داشت و توپ و تانک و هواپیما و هلی کوپتر هم نمی‌توانست جلوی انقلاب مردم را بگیرد. کودتاچیان فهمیدند که ما دیگر تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نمی‌شویم. وقتی مردم از میدان امام حسین تا آزادی به خیابان‌ها آمدند، یعنی اینکه دیگر نمی‌شود در مقابل این جمعیت انبوه ایستاد.

رییس جمهور همچنین خبر بازداشت موقت عبدالله گل رییس جمهور ترکیه را تایید کرد و گفت: «ما و مردم ترکیه روابط فرهنگی نزدیکی با هم داریم. ما از مقامات ترکیه انتظار همراهی و حمایت داشتیم. نه اینکه درست در روز ولنتاین که روز عشق و خشم مقدس مردم ایران علیه کودتاچیان بود، به خواست و اراده مردم دهن‌کجی کنند و با عوامل دولت کودتا مشغول مذاکره باشند. به هرحال فعلا از خروج آقای گل از ایران ممانعت به عمل آمده و دولت انتقالی در روزهای آینده درباره ایشان تصمیم خواهد گرفت.»

وی درباره چگونگی برخورد دولت انتقالی با کودتاچیان نیز گفت: طبق آخرین اخباری که به دست من رسیده، بسیاری از کودتاچیان دستگیر شده‌اند اما تعدادی هم دیشب ایران را ترک کرده‌اند. ما تمام تلاش خود را برای بازگردادن آنها انجام خواهیم داد. البته به مناسبت روز ولنتاین، امروز را روز عفو عمومی اعلام کرده‌ایم.

رییس جمهور موسوی در پاسخ به سوالی درباره ادامه و یا لغو سیاست‌های دولت کودتا از جمله مسکن مهر، طرح هدفمندی یارانه ها و … گفت: قطعا همه آثار و نشانه‌های دولت کودتا برچیده خواهد شد و به زودی طرح هدفمندی یارانه‌های سبز و مسکن مهر سبز جایگزین طرح‌های قبلی می‌شود.

رییس جمهور درخصوص ترکیب دولت انتقالی هم گفت: ما از وجود همه عناصر و اعضای جنبش سبز با هر گرایشی استفاده کرده‌ایم. وی سپس اسامی وزرای دولت انتقالی را به شرح ذیل اعلام کرد:

اردشیر امیرارجمند معاون اول رییس جمهور

محسن سازگارا سخنگوی دولت انتقالی

مصطفی تاجزاده وزیر کشور

اکبر گنجی وزیر اطلاعات

مریم رجوی دبیر شورای عالی امنیت ملی

معصومه قمی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک

عطاالله مهاجرانی مشاور رییس جمهور در امور زنان

محسن کدیور مسئول تدوین قانون اساسی و رییس مجلس خبرگان

عبدالکریم سروش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها

فخرالسادات محتشمی پور رییس سازمان صداوسیما

جمیله کدیور رییس سازمان محیط زیست و انرژی اتمی

مهدی یحیی نژاد وزیر جوانان و سرگرمی

علی رضا نوری زاده، وزیر امور خارجه و سفیر ایران در اسرائیل و آمریکا

مهدی هاشمی، وزیر نفت و سرپرست وزارت علوم

شیرین عبادی، وزیر حقوق بشر

شیخ مهدی کروبی مسئول بنیاد ملی نخبگان، رییس بنیاد شهدای سبز، سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی و غیره

ننجون کروبی، مشاور حقوقی رییس جمهور

پروفسور زهرا رهنورد استاندار لرستان و آذربایجان

گفتنی است مسئولیت سایر وزارتخانه ها را رییس جمهور موسوی شخصا به عهده خواهد داشت.



در این کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی دولت انتقالی هم ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم اظهار داشت: از مردم تهران تشکر می‌کنم که بالاخره یک بار هم که شده به راهکارهای بنده اعتماد کردند و اینبار از میدان امام حسین تا آزادی حضوری گسترده داشتند. من اطمینان داشتم که در صورت حضور مردم در خیابان‌ها، انقلاب به پیروزی خواهد رسید.

محسن سازگارا درباره میلیون‌ها ایرانی حاضر در میدان آزادی گفت: با توجه به اینکه مردم انتظار این پیروزی زودهنگام را نداشتند و خود را برای اقامت چند روزه در میدان آزادی آماده می‌کردند، هم اکنون جمعیتی بالغ بر ?? میلیون نفر در محدوده میدان آزادی و خیابان‌های اطراف حضور دارند که ما از آنها خواهش می‌کنیم به خانه‌های خود برگردند و اخبار و اطلاعیه های دولت انتقالی را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند.

سازگارا ادامه داد: می‌دانم که مردم ایران علاقه زیادی دارند تا با برج آزادی عکس یادگاری بگیرند اما فعلا این مساله برای همه مردم میسر نیست. وی قول داد به محض آرام شدن اوضاع، در میدان آزادی هتلهایی ساخته خواهد شد تا مردم ایران برای زنده نگه داشتن خاطره انقلاب ولنتاینی، شبها را در این میدان به سر ببرند.

معاون اول رییس جمهور افزود: طبق آخرین نظرسنجی‌های به عمل آمده توسط چهار منبع معتبر آمریکایی، ?? درصد مردم ایران مخالف دولت کودتا و طرفدار جنبش سبز هستند که انتظار داریم با توجه به پیروزی جنبش، این حمایت به ??? درصد برسد.

در پایان یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین و وزیر جوانان و سرگرمی ضمن تشکر از رییس جمهور به خاطر تشکیل دولت انتقالی گفت: من چندی پیش به آقای رییس جمهور نامه‌ای نوشتم و گفتم که مومنتم را باید در نظر داشت. وقتی مردم را به خیابان دعوت می‌کنیم باید برای آنها برنامه داشته باشیم. تشکیل دولت انتقالی، در حقیقت تحقق خواسته مردم بود.

یحیی نژاد همچنین قول داد که در وزارت جوانان و سرگرمی، اسباب خنده و تفریح جوانان و مردم ایران را بیش از پیش فراهم کند.

قرار بود آقای شیخ مهدی کروبی هم در این کنفرانس مطبوعاتی حضور داشته باشند که ایشان برای بررسی برخی مسائل به کهریزک رفته بودند.

در این لحظه رادیو و تلویزیون رسما خبر پیروزی انقلاب سبز را اعلام کرد: این صدا و تصویر انقلاب کاریکاتوری ولنتاینی است. آسوده بخوابید و خواب‌های خوش ببینید


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/11/26 و ساعت 5:3 عصر | نظرات دیگران()

 

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/20 و ساعت 7:59 عصر | نظرات دیگران()

 

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/20 و ساعت 7:58 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، شامگاه دوشنبه درادامه سلسله نشستهای بصیرت در مسجد اهل بیت(ع) قم با موضوع فتنه های آینده، در سخنانی با بیان اینکه از بدو انقلاب، مرکب انقلاب فتنه های متعددی را طی کرده است اضافه کرد: فتنه های آینده عمیق تر و پیچیده تر خواهد بود و کسانی که در جایگاه عالم دینی هستند و کنار امام بوده اند به تطهیر معاندان نظام خواهند پرداخت و کسانی که نسبت به ولایت فقیه حرف داشته و دارند نقش پررنگی خواهند داشت و نقطه تمایز فتنه آینده با فتنه های گذشته حضور بدون نقاب برخی چهره های انقلابی است که رانت و نان سوابق گذشته خود را می خورند .

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه درادامه به فتنه ملی مذهبی ها اشاره کرد و گفت: در فتنه ملی مذهبی ها بسیاری ازافراد آزموده شدند و برخی به انقلاب برگشتند و متوجه رگه های التقاط و انحراف در ملی مذهبی ها شدند و برخی هم ریزش کردند.

ماجرای نوه امام خمینی و برخورد امام(ره)

وی ادامه داد: نوه امام خمینی(ره) از جمله کسانی بود که برای بنی صدر گروه مسلح راه اندازی کرده بود و در مشهد حرکتهای ضد امنیتی انجام می داد و وقتی به امام خبر دادند فرمود دستگیرش کنید به ایشان گفتند که اسلحه دارد فرمود اگر دست به اسلحه شد به او شلیک کنید بعد هم امام شخصا ? تن از پاسداران بیتش را سراغ او می فرستد و دستگیرش می کنند.

ذوالنور ادامه داد: امام به نوه خود دو توصیه کرد یکی اینکه فرمود من بر شما واجب می کنم که برای درس خواندن به قم بروی و دیگر اینکه دخالت در امور سیاسی را بر شما حرام می کنم اما در نهایت نیز او توصیه امام را نشنید و سر از مصاحبه علیه نظام و حمایت از صدام و ... در آورد.

وی اضافه کرد: حجتی کرمانی ازجمله کسانی بود که تا آنجا پای آرمانهای بنی صدر ایستاد که مردم با شعار مرگ برضدولایت فقیه او را از کرمان بیرون کردند و این فتنه ها تا جایی پیش رفت که حتی قائم مقام رهبری نیز از ملی مذهبی های اثر پذیرفت و کم کم از امام زاویه گرفت.

نمونه ای از بصیرت و روشن بینی شهید مطهری

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بازرگان در شناخت نیروها و جریانات سیاسی و مسایل حزبی آن زمان از شهید مطهری جلوتر بود اظهارداشت: مطهری وقتی مجاهدین خلق قرار بود مسئولیت تبلیغی ورود امام به ایران را بر عهده بگیرند از آنان به عنوان«منافق» نام برد اما بعد از خونریزی ها و جنایات مسعود رجوی و گروهش، بازرگان نامه ای به امام می نویسد و از این گروه به عنوان«مجاهدین؛ فرزندان انقلابی اسلام» نام می برد که امام خمینی(ره) هم بعدها در سخنرانیشان منافقان را فرزندان انقلاب مهندس بازرگان نامید.

وی افزود: در قصه قائم مقام رهبری نیز برخی سر خوردند و لغزیدند و حتی نسبت به تصمیم امام اعتراض کردند در صورتی که این جریان به دنبال امام زدایی بود و حتی در جزیی ترین مسایل اجرایی دخالت می کرد و در جاهایی که امام نماینده داشتند نماینده موازی تعیین می کردند.

آیت الله منتظری از جریانات مهدی هاشمی بی خبر نبود

ذوالنور تصریح کرد: آیت الله مشکینی در خطبه های نماز جمعه قم فرمود که من خدمت قائم مقام رهبری رفتم و به ایشان نسبت به جریان مهدی هاشمی هشدار دادم اما آخر به من گفت من به سیدمهدی ایمان دارم و این طور نبود که اواز جریان مهدی هاشمی بی خبر باشد.

وی در ادامه به ذکر خاطره ای از سردار صفوی پرداخت و ادامه داد: سردار صفوی می گفت من به همراه سردار رشید خدمت قائم مقام رهبری رفته بودیم او به شکلی توهین آمیز نسبت به امام سخن گفت که من با حالتی گریان از آن جلسه بیرون آمدم و تا تهران هم نتوانستم جلوی گریه ام را بگیرم.

واکنش عبدالله نوری به عزل منتظری

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: وقتی امام قائم مقام رهبری را عزل کرد عبدالله نوری که آن موقع نماینده ولی فقیه در سپاه بود همان شب به تمامی زیرمجموعه های خود ابلاغ کرد که تا قبل از ساعت اداری فردا نباید حتی یک عکس و جمله از آیت الله منتظری وجود داشته باشد؛ افرادی بودند که در حمایت از امام تندتر از او هم موضع گرفتند اما کارشان به جایی رسید که زیرپرچم خط امام یکی از شعارهای محوری آنان این بود که «منتظری کجایی، موسوی تنها شده».

ذوالنور فتنه دوم خرداد را فتنه دیگر برشمرد و گفت: وقتی نشریه فاراد در دوران وزارت ارشاد خاتمی به امام خمینی(ره) توهین کرد همه کشور در مقابله با آن راهپیمایی راه افتاد و در قم هم راهپیمایی عظیمی ایجاد شد و سخنران آن آیت الله العظمی فاضل لنکرانی بود؛ خاتمی وقتی می خواست از ارشاد آن موقع استعفا دهد جمله معروفی را دلیل این استعفا عنوان کرد و آن اینکه«موسیقی در این کشور مظلوم است» و آیت الله فاضل هم در پاسخ وی گفت جمهوری اسلامی مظلوم است که تو وزیر فرهنگ و ارشادش هستی.

جریان دوم خردادی ها به دنبال مرجع سازی بودند

ذوالنور با اشاره به دوران اصلاحات تصریح کرد: درزمان وزارت آموزش و پرورش مرتضی حاجی، رساله برخی از مراجع را یواشکی به مدارس می آوردند و تبلیغ مرجع خاصی را می کردند چون نیازمند مرجع سازی بودند.

وی با اشاره به فتنه ?? ابراز داشت: درفتنه ??، ??? هزار نفر را در کمیته آراء خود سازماندهی کردند و از مدتها قبل چوب و چماق و حسابهای بانکی و حتی سلاح های سرد و گرم را مهیا و برای پشتیبانی برنامه ریزی کرده بودند چون از ابتدا بنا را بردرگیری گذاشته بودند و وقتی هنوز نتیجه آراء اعلام نشده بود در روز ?? خردادماه سران فتنه درمنزل فردی که نمی خواهم اسمش را ببرم بر طبل ابطال انتخابات کوبیدند.

مواضع دوپهلو بذر تردید را در جامعه می کارد

ذوالنور ادامه داد: البته ضربه کسانی که سکوت کردند و یا دو پهلو حرف زدند کمتر از خواصی نبود که تابلوی حمایت از فتنه را در دست گرفتند چون این موضعگیریها سبب شد تا بذر تردید در دل مردم کاشته شود.

وی با اشاره به حوادث فتنه سال قبل و توهین به عزاداران امام حسین(ع) و پخش بطری شراب در روز عاشورا اظهار داشت: من وقتی به کروبی گفتم چرا شما این اهانتها به امام و عاشورا و ... را محکوم نکردی گفت چقدر ساده ای، اینها را نظام برای تخریب ما ایجاد کرده و من به او گفتم خوب اگر راست می گویی این بهترین موقعیت برای شما بود که با محکومیت این اهانتها، به قول خودت عاملان آن را افشا کنی اما چرا نکردی؟

هتاکان روز عاشورا هیچگاه دامان سران فتنه را رها نمی کنند

وی با بیان اینکه معلوم بود که آنها این حوادث را محکوم نمی کنند افزود: هتاکان به عاشورا هیچگاه دامان پرمحبت سران فتنه را رها نمی کنند زیرا سران فتنه بستر طبیعی برای عقده گشایی آنهاست و آنها باید ممنون باشند که سران فتنه نقش نخ تسبیح را برای متمرکز کردن معاندان علیه نظام بازی کردند.

آخرین افاضات اکبر گنجی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به آخرین مواضع اکبر گنجی گفت: اخیرا او در آخرین ورژن سخنانش گفته است که هیچ چیز مقدسی در دنیا وجود ندارد و همه پیامبران باید نقد شوند و امروز حتی در حوزه هم شاهد جریاناتی هستیم که به دنبال زیر سئوال بردن و نقد مبانی امام خمینی(ره) هستند و در لایه های متعددی اعلام حضور می کنند اگرچه ما می دانیم که این جریان از کجا و با چه پولهایی حمایت می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه چرا رئیس مجلس که دیداری هم با حسنی مبارک داشت هنوز هم مواضعی دو پهلو دارد تصریح کرد: ما آقای لاریجانی را نمی توانیم خارج از جرگه نظام حساب کنیم اما نسبت به مواضع ایشان نقد و حرف داریم زیرا نداشتن مواضع شفاف اگر تاثیرمنفی نداشته باشد حداقل این است که موجب تطهیر فتنه گران و تردید در مردم می شود.

نسبت به مواضع رئیس مجلس گله مندم

ذوالنور ادامه داد: نباید افراد جای خود را بارهبر معظم انقلاب عوض کنند و نباید جای فرمانده و سرباز عوض شود؛ برخی در جایگاه رهبری کدخدامنشی عمل کردند و به جای آنکه خودشان روی سیم خاردار بروند عقب نشستند و فرمانده را می خواستند روی سیم خاردار قرار دهند.

وی تاکیدکرد: من نسبت به مواضع ایشان نقد و گله دارم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره انتخاب مجدد آیت الله رفسنجانی به ریاست خبرگان ابراز داشت: من در جایگاهی نیستم که در این باره نظر دهم و صلاحیت او را خبرگان باید تشخیص دهد و هر تصمیمی هم که بگیرند بهشت و جهنمش با خودشان است اما مردم می توانند مطالبه داشته باشند و حرف بزنند.

بیانیه دادن؛ سنت جدید آقای رفسنجانی

وی ادامه داد: اخیرا آقای هاشمی رفسنجانی سنت بدیعی را شروع کرده و آنهم بیانیه دادن و در جرگه پیام دهندگان قرار گرفتن است چون بیانیه دادن نوعی اعتراض است برای کسی که تریبون در اختیارش نیست.

ذوالنور افزود: این در حالی است که وی تریبون نماز جمعه و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص را دارد و تریبون نماز جمعه را هم کسی از ایشان نگرفته است و هر بار که به وی تعارف می کنند می گوید شما تضمین دهید که مردم شعار ندهند من بیایم و در این صورت باید برای هر فردی دو مامور بگذاریم که شعار ندهند؛ مردم فرمایشی عمل نمی کنند و در بستر تاریخی و با سنجش عملکرد شخصیتهاست که از او حمایت و یا علیه او شعار می دهند.

وی تصریح کرد: البته این بیانیه دادنها هم ممکن است دلایل دیگری هم داشته باشد از جمله اینکه ایشان بگویند شان ما این است که در جرگه افرادی هستیم که بیانیه می دهند.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/11/19 و ساعت 8:41 عصر | نظرات دیگران()

پوستری در جواب یاوه گویی دیکتاتور موسوی

 

 


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/11/18 و ساعت 7:58 عصر | نظرات دیگران()

http://tehranpic.net/images/ui17ybbh91v0dpqd9o9u.jpg

 

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/13 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش صراط نیوز ، خبرنگار ما به نقل از سایت خبری توَهم پرس گزارش داد باستان شناسان در حال کنکاش زمینهای اطراف کهریزک به جسد خاصی برخورد کردند که یک کاغذ آچهار در دست داشت. سخنگوی هیات باستان شناسی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت این جسد که یک تکه پارچه سبز رنگ به دست چپش نصب شده بود احتمالا به دوره « میر صدام حسین موسوی» که کودتای سبز ایران را به راه انداخته بود تعلق دارد


این حلال زاده ادامه داد: تکه کاغذی که به همراه این جسد مومیای وجود داشت به دلیل نفوذ شیرابه های موجود در محل دپوی آشغال کهریزک مخدوش شده و بخش هایی از آن ناخواناست.

در این راستا خبرنگار ما به نقل از کیخسرو معتضد فرزند مورخ نامی ایران گفت: با توجه به کتب به جا مانده از عهد بوق، احتمالا این اطلاعیه حدود نیم قرن پیش توسط میر صدام حسین موسوی یکی از متوهم ترین کودتاچیان دنیا نوشته شده. این منبع افزود به احتمال قوی این اطلاعیه هنگامی که چهار معلم یک دبیرستان دخترانه در شرق تانزانیا علیه مدیر مدرسه تظاهرات کرده و تنها سطل آشغال مدرسه را به آتش کشیدند نوشته شده است.

وی گفت: صدام حسین موسوی پس از مطلع شدن از این خبر سریعا اطلاعیه ای در خصوص این تظاهرات صادر کرد اما هیچ یک از سایتهای داخلی و خارجی و حتی سایتهای ضدانقلابی حاضر به انتشار آن نشدند و نویسنده مجبور شد پیاده به سمت تانزانیا حرکت کند و شخصا این اطلاعیه را به این چهار معلم معترض برساند که در بین راه تلف شد و توسط بومیان منطقه دفن گردید

لازم به ذکر است میر صدام حسین موسوی در بخش هایی از این بیانیه ، اعتراض این چهار معلم و به آتش کشیده شدن تنها سطل آشغال مدرسه را در راستای انقلاب! سبز ایران دانست و مدیر مدرسه تانزانیا را یک جوجه فرعون خواند.


در بخشی از این اطلاعیه می خوانید " اکنون که اندی سال از پیروزی انقلاب سبز ایران!! می گذرد شاهدیم که پشت سر هم مظلومیت بر اشرافیت پیروز شده و مردم جهان با تاسی از انقلاب سبز ما، فرعونها و نمرودها و ها و ها و هاها را از بین می برند."


او که داشت مزخرف می گفت ادامه داد " بنده مطمئنم که در انتخاب مدیر مدرسه تقلب شده و این مدیر قصد دارد با افزایش زنگ تفریح از شدت اعتراضات بکاهد. بنده از شما معلمان انقلابی خواهش می کنم با شعار « نیمکت منو پس بده» ، « مرگ بر زنگ تفریح » و « نه تخته نه پاک کن جانم فدای شابلون» به حیاط مدرسه بریزند و حق خود را از این مدیر نالایق بستانند!"

لازم به ذکر است میرصدام حسین موسوی سالها پیش اطلاعیه ای به همین مضمون در خصوص انقلابات مردم مصر و تونس و اردن و یمن صادر نمود و این انقلابات را متاثر از کودتای سبز خود دانست!


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/13 و ساعت 10:25 عصر | نظرات دیگران()

 


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/13 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()

نقد نیوز - سرویس سیاسی ؛ اول می گوییم که این انقلاب و مردمند که بیشترین تلفات را از اختلافات سیاسی می دهند و به همین دلیل به خود حق می دهیم بعنوان عضوی از اصحاب رسانه که خود را جزئی از مردم می داند وهیچ انتفاعی از جانب داری به هیچ جریانی نداشته است، مطالبی را بیان نماییم: کلام اول متوجه خودمان است که کسانی را روانه ی مجلس کرده ایم که بیش از حرمت رهبری و مردم به فکر اینند که نه فقط در حرف ، که در عمل در رأس امور باشند و برای این کار لازم می دانند گاهی اوقات حتی به رهبری و مردم هم نه بگویند و بعضی اوقات نیز کمر دولت را بشکنند. برخی از این نمایندگان در زمانی که بدترین اهانت ها به امام و نظام و رهبری و رأی مردم شد، نشستند و رگ گردنشان بیرون نزد! اما امروز گویا غیرتشان ورم کرده بود تا دولت بفهمد که مجلس با کسی شوخی ندارد !

کلام دوم متوجه رییس جمهور است که بعد از5-6سال هنوز متوجه ی شرایط مجمع تشخیص و مجلس نشده است که نامه نگاری می کند.  حال این که به جای این نامه نگاری ها باید ظرفیت و تحمل خود را بالا برد و دم نزندن را آموخت. رییس جمهور ما باید بیاموزد که در مجمع بنشیند، باید بتواند بیش از پیش سایه ی سنگین کبر و غرور برخی دیوانگان قدرت را به خاطر مردم تحمل کند، و البته بدون این که ناامید شود، با آرامش استقامت کند.

کلام سوم متوجه نمایندگان مجلس است تا بدانند که مجلس اگر چه در رأس امور است اما باید خادم ملت باشد و خادم نباید به خاطر جایگاه خود، به مولای خود پشت کند. وقتی نماینده ای مانند زاکانی، به خاطر احساس توهین از سوی رییس جمهور، می ایستد و دوش به دوش احمد توکلی، به همان رییس جمهور می تازد، چه توقع از سایر چرب و شیرین چشیده های مجلس می توان داشت. کاش یک روز هم نمایندگان مجلس برای نفس خودشان با لباس پاکبان های شهرداری به سر کار می رفتند تا به جای تقویت نفس خود کمی تحقیرش نمایند. سؤال اینجاست که چرا از حرف حق یا فرضاً ناحق یک خادم ملت اینچنین بر خادم و مخدوم غضب می کنید؟ اگر خیلی وقت است که در جاده ها مسافرت نمی کنید، لااقل از مردمتان بپرسید که وضع جاده ها در دوره ی همین وزیر از کجا به کجا رسیده است و شاید هم معتقدید که وزیر راه فقط باید به فکر شما هواپیمانشینان باشد و الا من و امسال من که سالهاست پادر زمین داریم نه در هوا !
 راستی خوب می بود حتی برای ظاهرسازی هم شده، طوری استیضاح می کردید که عقده های درونی از پس قسم حضرت عباس بیرون نمی زد.

کلام چهارم با آقاییست که از هدایتش ناامید شده ام، همویی که با اولین تبریک به کودتاگر، اورا شیر!!! کرد و به جان کشور انداخت، همویی که مدتهاست آب  هم می خورد نیت سیاسی می کند، همویی که مبدع کلمه ی رقص سیاسی بود و خبره در فنونش، همویی که استاد حرکت در مه است و ماهیگیر رودهای گل  آلود، همویی که آن قدر از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ناامید شده است که دلش نمی خواهد اصلا کشور رییس جمهور داشته باشد، همویی که مدتی است، گوش به فرمان عالیجناب سرخ پوش شده­ و هماهنگ کننده ی کسانی که انحراف های رحیمی، کردان و کهریزک را بزرگترین مشکلات کشور دانستند و اعلام کردند و نگران اهانت به استوانه و هرم و مکعب بودند و حتی یکبار از استوانه زادگان و مکعب زادگان و هرم زادگان و مفاسد و فتنه های عظیمشان حتی قلم نفرساییدند. آری مخاطبم آقای " ل " است، شاید لازم باشد کسی در مورد معاد برایت صحبت کند، در مورد حقانیت مرگ، حقانیت نکیر و منکر، حقانیت فشار قبر و حقانیت روز جزا. بیم دارم که تو هم  2-3 سال دیگر ادعای تقلب کنی! بیم دارم روزی پیوند تو و استکبار نیز در کوی و برزن جار شود! مثل اینکه اعلام نمودی اگر جواب نامه ی رییس جمهور را نداده ای به خاطر دستور رهبری بوده تا خلاف شرع نکرده باشی، اما نگفتی که جای قلم و شمشیر را در دست و نیام عوض کرده ای، آری اگر خواستی همینطور به مردم بتاز و البته دین و دنیایت را هم بباز! و باور کن نه گفتار و نه رفتارت به خادمان ملت نمی ماند، که اگر می ماند حقیر به شخصه نوکر شما بودم همانطور که خودم را نوکر تمام خادمان ملت می دانم.

کلام پنجم با خداوند است و دعا. خداوندا تحمل را در خادمان مردم بیافزا! خداوندا از اصل افتادگان را به اصل بازگردان! خداوندا مغرضان و خائنان به مردم و انقلاب را اگر هدایت شدنی نیستند ، نیست و نابود بفرما! 


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/13 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()

امید حسینی در وبلاگ «آهستان» نوشت: برگی دیگر از یک دروغ 30ساله! سی سال است که دشمنان امام و انقلاب، با وارونه سازی یک خبر و تحریف ماجرا، مدعی هستند که امام خمینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران قول داده است که آب و برق مجانی می‌شود. دروغگویان حتی مدعی هستند که امام بزرگوار ما، در بدو ورود به وطن یعنی در دوازدهم بهمن سال 57این وعده را به مردم داده است! اما رجوع به اصل سخنان امام در بهشت زهرا نشان می‌دهد که اصلا و ابدا چنین وعده‌ای در سخنرانی امام خمینی وجود ندارد و در حقیقت این مساله مربوط است به سخنرانی ایشان در 12اسفند سال 57 و در مدرسه فیضیه. البته برای دشمنان امام فرقی نمی‌کند که این سخنرانی مربوط به 12بهمن باشد یا 12اسفند. آنها با استناد به این سخنرانی و عدم تحقق چنین وعده‌ای، می‌خواهند اینگونه وانمود بکنند که امام خمینی و یا انقلاب، مردم را فریب داده‌اند و یا با چنین وعده‌هایی انقلاب را پیش برده‌ا‌ند و یا اینکه این قبیل وعده‌ها فاقد پشتوانه علمی و کارشناسی و به دور از واقعیت بوده است! متاسفانه در نوشته‌های ضدانقلاب انواع و اقسام توهین و اهانت و فحاشی را علیه امام می‌بینیم. در مقابل، دوستان امام و انقلاب و حتی برخی مسئولان رسمی کشور هم گاهی ضمن تایید این مساله، به زعم خود سعی کرده‌اند با توجیهات مختلف از امام و انقلاب دفاع کنند! گویا اینها هم باور کرده‌اند که امام چنین وعده‌ای را به مردم داده است! مثلا آقای علیرضا محجوب نماینده مجلس گفته است:«حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند آب و برق برای مردم رایگان است، اما پس از آن کارشناسان اعلام کردند که اجرای این موضوع تنها برای افراد کف جامعه امکانپذیر است.» این اظهارات موافق و مخالف در حالی صورت می‌گیرد که مراجعه به اسناد انقلاب و آرشیو مطبوعات آن روز، نشان می‌دهد که شخص دیگری غیر از امام برای اولین بار این وعده را به مردم داده است! در حقیقت مطلب امروز من هم افشای این دروغ سی ساله و بیان یک واقعیت پنهان است. ابتدا به عبارت امام توجه کنید: «علاوه بر اینکه زندگی مادی شما را میخواهیم مرفه بشود، زندگی معنوی شما را میخواهیم مرفه کنیم. شما به معنویات احتیاج دارید، معنویات ما را اینها بردند. دلخوش نباشید که تنها مسکن میسازیم ، آب و برق را برای طبقه مستمند مجانی میکنیم اتوبوس را برای طبقه مستمند مجانی میکنیم دلخوش به این مقدار نباشید معنویات شما را، روحیات شما را عظمت میدهیم. شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم. اینها شما را منحط کردند؛ این قدر دنیا را پیش شما جلوه دادند ‌که خیال کردید همه چیز ‌این ‌است.» همان طوری که اشاره شد این سخنرانی مربوط است به روز شنبه دوازدهم اسفند 1357. از این عبارات مشخص می‌شود که حتما شخصی غیر از امام این دلخوشی مادی را برای مردم به وجود آورده است! با مرور اخبار روزهای قبل از سخنرانی امام، این شخص نامعلوم و این حقیقت پنهان مشخص می‌شود. کیهان 8 اسفند 1357 / سخنگوی دولت : «برای کم در آمدها؛ آب و برق مجانی می‌شود!» سخنگوی دولت کسی نیست جز آقای عباس امیرانتظام! به عبارت دیگر لایحه‌ی آب و برق مجانی را اولین بار دولت موقت مهندس بازرگان تصویب کرد و وعده‌ی آنرا هم به مردم داد و امام خمینی چند روز بعد، این وعده‌ی دولت موقت را تصحیح و تکمیل کردند!

در حقیقت امام به خاطر این که مبادا این قبیل وعده‌های دولتی، انقلاب اسلامی را به انقلابی صرفا مادی و با اهدافی مادی تبدیل کند، مصوبه دولت موقت را اینچنین تصحیح می‌کند که دلخوش به این نباشید که آب و برق مجانی می‌شود! امام بزرگوار ما توضیح می‌دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه وظیفه دارد به فکر رفاه مادی مردم باشد، دنبال رفاه و سعادت معنوی آدمها هم هست. چرا که انقلاب اسلامی بیشتر از آنکه مادی باشد، انقلابی معنوی برای گستتن بندهای اسارت و بردگی ناشی از استبداد و استعمار و استحمار بود. پس در سخنان امام خمینی وعده‌ای وجود ندارد. ایشان با توجه به احتمال تغییر ذائقه مردم و تحریف معنا و مفهوم و آرمان انقلاب، هدف اصلی انقلاب را برای مردم و شاید هم برای دولت موقت تبیین ‌کردند. فراموش نکنیم که دولت مهندس بازرگان و اعضای کابینه و شخص آن مرحوم، خودشان را آدم‌هایی متخصص و روشنفکر می‌دانستند که توانایی حل مشکلات مردم را دارند. آنها گاهی به صراحت و گاهی هم با ایما و اشاره، روحانیون و رهبران انقلاب را به سنتی بودن و بی‌سواد بودن متهم می‌کردند! به هرحال خوب یا بد، جدای از اینکه موافق این وعده باشیم یا مخالف آن و اصلا هر تفسیری که برای وعده آب و برق مجانی داشته باشیم، این دولت بازرگان بود که اولین بار این لایحه را تصویب کرد و خبر این وعده‌ی تاریخی را هم شخص آقای امیرانتظام یعنی سخنگوی دولت موقت و معاون نخست وزیر وقت در اختیار مطبوعات قرار داد! پس اگر به زعم ضدانقلاب، وعده‌ی دروغی داده شده و یا وعده‌ای غیرکارشناسی به مردم داده شده، چرا کسی از بازرگان و دولت موقت اسم نمی‌برد؟! عدم اشاره ضدانقلاب و حتی دوستان انقلاب در سی سال گذشته به این حقیقت مهم و پنهان، جالب و عجیب است. اگر عبارت «آب و برق مجانی» را در اینترنت جستجو کنید، صدها و شاید هزاران سایت و وبلاگ و کلیپ و فیلم اهانت آمیز علیه امام خمینی پیدا می‌کنید که همه آنها بدون کمترین اشاره‌ای به این مصوبه دولت بازرگان، فقط و فقط به امام خمینی اهانت می‌کنند! اما کسی نمی‌گوید که سخنان امام، در حقیقت اشاره به وعده دولت بازرگان بوده است! امروز که به مدد آرشیو کیهان، مشخص شده است اولین بار این وعده را دولت موقت به نخست وزیری مهندس بازرگان به مردم داده و خبر آن را هم شخص عباس امیرانتظام در اختیار مطبوعات قرار داده، آیا دروغگویان و هتاکان، به این حقیقت اعتراف می‌کنند؟ البته احتمالا، حالا که همه چیز ثابت شده، باز هم باید منتظر سوالات و شبهات جدید باشیم! ماجرای گاو بنی اسرائیل را که یادتان هست؟!



 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/11/13 و ساعت 7:28 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 396623
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی