سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دانشمند کیست؟ ـ : آنکه از حرامها دوری کند . [امام علی علیه السلام ـ هنگامی که از او پرسیده شد]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

به گزارش شبکه ایران، «جوگیو»، یک جوان 20 ساله اهل منطقه «تووومبا» در ایالت «کوئینزلند» استرالیا است.

این مرد جوان روزگذشته در حضور دوستان و آشنایانش با سگ محبوبش ازدواج کرد.



بنابر گزارش رسانه‌های دولتی این کشور، این مرد جوان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، گفته است، من به مدت پنج سال از این سگ نگهداری کردم و دیروز با به تن‌ کردن لباس دامادی و تهیه یک لباس مخصوص عروس برای سگم با این حیوان ازدواج کردم.

لازم به ذکر است اوج انحطاط اخلاقی در این کشور ها باعث بروز چنین رفتارهایی شده است و به آنها اجازه می دهد ارزش های انسانی و اخلاقی را این چنین ساده زیر پا بگذارند.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/15 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()

تصاویر تازه از بنرهای انتخاباتی "اخراجی‌ها"

 

 

شبکه ایران: اگر پیش از این اهالی خبر حوزه سینما باید منتظر اراده حاتمی‌کیا برای تصمیم به ساخت یک اثر سینمایی می‌شدند تا با پرداختن به اخبار مربوط به فعالیت‌های این کارگردان پاسخگوی کنجکاوی‌های طرفداران عرصه سینما باشند، در چند سال اخیر مشغله‌های یک کارگردان خبرساز دیگر در کانون توجه منابع خبری قرار گرفته است.

موفقیت خبرساز "اخراجی‌ها" سبب شده است از لحظه‌ای که طرح ساخت یک پروژه سینمایی به ذهن ده‌نمکی خطور می‌کند تا تصمیم قطعی بر ساخت و کلید خوردن و اکران و... پر از حرف و حدیث جذاب باشد.

بازخورد اخبار منتشر شده از سومین اثر سینمایی‌ مسعود ده‌نمکی نشان می‌دهد که بار دیگر باید منتظر یک فیلم خبرساز باشیم بخصوص وقتی که این بار چاشنی سیاسی این قسمت از "اخراجی‌ها" بیشتر شده و زندگی سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری محوریت داستان آن قرار گیرد.

محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری و سیدجواد هاشمی بازیگران این سه کاندیدا هستند که تصاویر و بنرهای متعدد کاندیداتوری آنها موید این ادعا است.

مسعود ده‌نمکی در تازه‌ترین مطلب مربوط به روزشمار ساخت این اثر سینمایی، تصاویری تازه از تبلیغات انتخاباتی شریفی‌نیا، حاجی ظاهرالصلاح و رضا رویگری کاندیدای به اصطلاح روشنفکر منتشر کرده است که در ادامه می‌آید.

             

 

                                                 
       

              

                                  


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/15 و ساعت 7:1 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/9/14 و ساعت 7:31 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش فارس، پایگاه صهیونیستی خبری "واللا " اخیرا پژوهشی از مرکز تحقیقات و سیاست‌های خاورمیانه‌ای "سابان " در واشنگتن منتشر کرده که مدیریت آن را "ایلی سابان " آمریکایی صهیونیست برعهده دارد و طی آن این مرکز به این سناریو اشاره نموده که در صورت رویارویی مستقیم میان رژیم صهیونیستی با ایران و قرار گرفتن ایران در کنار متحدانش یعنی سوریه، حزب‌الله و حماس، منطقه شاهد جنگی تمام عیار و ویرانگر خواهد شد.

بر اساس این سناریو، حملات ایران آسیب چندانی به تل‌آویو وارد نخواهد کرد، ‌اما در مقابل حزب‌الله با شلیک 100 موشک به دو شهر تل‌آویو و حیفا اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج خواهد کرد.

این پژوهش می‌افزاید: با آغاز جنگ، یک سوم جمعیت رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها روی خواهد برد و صدها هزار نفر دیگر هم از شهرها فرار خواهند کرد و 48 ساعت بعد از شروع جنگ رژیم صهیونیستی به لبنان حمله خواهد کرد تا مانع شلیک موشک‌های لبنانی به خاکش شود.

کارشناسان تهیه‌کننده این گزارش پیش‌بینی می‌کنند، این جنگ 8 روز بیشتر به طول نخواهد انجامید و بی‌شک کشورهایی هم‌چون آمریکا و عربستان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز در گیر خود خواهد ساخت.

در حالی که باور کارشناسان آمریکایی از جنگ آینده خلیج فارس بر این قرار گرفته است،‌ پایگاه خبری واللا و کارشناسان آن از جمله "موشیه ورد " کارشناس صهیونیست امور امنیتی که اخیرا پژوهشی در این زمینه ارائه داده نظری غیر از این سناریو دارند.

در پژوهش آمده است: در صورتی که رژیم صهیونیستی تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار ندهد، ایران هیچ‌گاه به رژیم صهیونیستی حمله نخواهد کرد و به فعالیت در عرصه دیپلماتیک برای حل پرونده هسته‌ای خود ادامه خواهد داد، اما در مقابل حزب الله و حماس که توانمندی‌های نظامی آنها به کمک ایران – به اعتقاد پژوهش – در حال توسعه و گسترش است، موفق خواهند شد، رژیم صهیونیستی را با موشک‌هایشان هدف قرار دهند.

این پژوهش در ادامه می‌افزاید که ضررها و آسیب‌های وارده به رژیم صهیونیستی فقط به دلیل موشک‌های شلیک شده از شمال و جنوب نیست، چون پا به پای این حملات شاهد اجرای مجدد عملیات‌های شهادت طلبانه در کرانه باختری نیز خواهیم شد.

سپس این پژوهش صهیونیستی می‌افزاید: به دنبال این حملات است که ایران حملات موشکی بسیار سخت و سنگین خود را علیه مراکز صهیونیستی آغاز خواهد کرد و همین عامل باعث می‌شود، این جنگ نه ماه‌ها که سال‌ها به طول انجامد.

این پایگاه الکترونیکی غیر از آن به سناریوهای دیگری نیز اشاره می‌کند که بر پیش‌بینی تعداد کشته شدگان در جنگ هسته‌ای میان رژیم صهیونیستی با ایران تمرکز می‌کند.

بر این اساس مرکز تحقیقات ملی سی.اس.ای.اس. در پژوهشی عنوان می‌کند: بروز جنگ هسته‌ای در خاورمیانه امری اجتناب ناپذیر است، این جنگ سه هفته به طول خواهد انجامید و طی آن برآورد نموده، 200 تا 800 هزار صهیونیست کشته شوند.

این پایگاه خبری می‌افزاید: برآوردها نشان می‌دهند که جنگ آینده در پرتو توانمندی‌ موشک‌های دوربرد ایرانی که نه تنها رژیم صهیونیستی که تا اروپا نیز برد دارد با حملات موشکی پیچیده‌ای همراه خواهد بود و این بیش از هر چیز به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی و از جمله پایگاه‌های استراتژیک و نظامی آن ضربه وارد خواهد کرد.

به گفته منابع صهونیستی وزارت امنیت این رژیم و رهبری جبهه داخلی سناریوهای امنیتی چندی را تهیه و تدوین کرده‌اند که بیانگر تهدیدات واقعی پیش روی رژیم صهیونیستی و از جمله جبهه داخلی است


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/9/14 و ساعت 7:27 عصر | نظرات دیگران()

«ح.ک»،«ع. ن» و «الف. پ» سه چهره سرشناس فوتبالی هستند که نام آنها در جریان دستگیری تعدادی از بازیکنان فوتبال در پارتی شبانه مطرح شده است.

خبرآنلاین ، در یکی از این پارتی‌های متمول شبانه که در شمال تهران برگزار شد حدود 50 نفر بازداشت شدند که در میان دستگیرشدگان، علاوه‌ بر چند نفر از بازیکنان مشهور فوتبال کشور که در تیم‌های لیگ برتری مشغول بازی هستند، نام یک سرمربی مطرح نیز دیده می شود.
فدراسیون فوتبال اعلام کرده محرومیت‌هایی نیز شامل حال این افراد می شود.

پیش از این عزیز محمدی در مورد رفتارهایی که فوتبالیست‌ها و مربیان خارج از محیط ورزشگاه‌ انجام می‌دهند هشدار داده بود.


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/9/14 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()

 


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/12 و ساعت 12:27 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/12 و ساعت 12:26 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن پرسش و پاسخ مقام معظم رهبری به شرح ذیل است:

س: آیا مداحى براى بانوان جایز است؟

ج: مداحى زن در جایى که مى‌داند نامحرم صداى او را مى‌شنود اگر موجب جلب توجه و تهییج نامحرم و یا مفسده دیگرى گردد، جایز نیست.

* آواز زنان

س: گوش دادن به آواز زنان در صورتى که از لحاظ شعر و موسیقى لهو و لغو نباشد چه حکمى دارد؟

ج: اگر آواز زنان به گونه‌اى باشد که مهیج شهوت گردد و یا گوش دادن به آن موجب ترتب مفاسد باشد، جایز نیست گوش کند.

*تبدیل صداى مرد به صداى زن

س: اگر مردى صداى خود را چه خودش و یا با دستگاهى شبیه زن کرده و کاملاً مثل صداى زن شود چه حکمى دارد؟

ج: اینگونه رفتارها خالى از اشکال نیست


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/9/10 و ساعت 6:43 عصر | نظرات دیگران()

به گزارش ایسنا  در پی ترور دو تن از اساتید و دانشمندان هسته‌یی کشورمان، گروه تروریستی منافقین با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که در ترور دکتر فریدون عباسی و دکتر مجید شهریاری دست داشته است.

بر پایه این خبر باند تروریست و آدمکش رجوی که مسوولیت قتل عام بیش از 12 هزار تن از هموطنان‌مان را در پرونده جنایت‌بار خود دارد، در این اطلاعیه تلاش کرد با وارونه‌گویی و فرافکنی، خود را از اجرای این ترور مبراء کند اما هم‌زمان اعتراف کرد که در این اعمال تروریستی وظیفه شناسایی این اساتید را برعهده داشته است، چنان‌که در سایت منافقین آمده است: «نقش شهریاری و عباسی، در پروژه تسلیحات اتمی رژیم، پیش از این ،بارها توسط مقاومت افشا‌ شده است.»

منافقین همچنین بارها و در اطلاعیه‌های دیگر به نقش خود در مورد تخلیه تلفنی دانشمندان هسته‌یی و برخی دیگر از دانشمندان ایرانی و انتقال این اطلاعات به آمریکا اعتراف کرده است.

این اعتراف، یادآور جاسوسی باند وطن فروش رجوی در دوران جنگ 8 ساله علیه ملت ایران است که وظیفه شناسایی مراکز حساس شهری جهت موشک باران عراق و جابجایی نیروهای ایران را برعهده داشتند.

همچنین بر اساس همین خط مشی بود که مسوولیت به شهادت رساندن امیر صیاد شیرازی از طرف استخبارات صدام به آن‌ها واگذار شد


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/9/10 و ساعت 6:32 عصر | نظرات دیگران()

پس از انتشار دیدار سید محمد خاتمی با استانداران دوران اصلاحات «جوان آنلاین» جزئیات دیگری از محتوای این دیدار را منتشر می کند. 

به گزارش جهان :،برخی استانداران دولت خاتمی با انتقاد از میرحسین موسوی وی را مسبب نگاه منفی عمومی در سطح استان ها به اصلاح طلبان عنوان کرده و تصریح کرده اند،اقدامات و رفتارهای موسوی موجب شده که اصلاح طلبان نتوانند خود را در سطح عموم به عنوان یک نیروی داخل نظام خود طرح و معرفی نمایند. 

جوان درادامه نوشت :گفته می شود خاتمی نیزدر اظهاراتی با تاکید برجدایی قطعی خود از موسوی گفته است قطعا با میرحسین نمی توان به نظام بازگشت.
وی در عین حال بر انتقال ظرفیت جنبش سبز به سمت اصلاح طلبان اشاره کرده و بر عملی شدن دغدغه خود تاکید داشته است.
خاتمی همچنین خطاب به استانداران دوران اصلاحات ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستار جذب نیروهای خاکستری شده  است. و گفته است:ما باید افرادی را در لیست خود داشته باشیم که در سیبل نبوده تا بتوانیم مردم را به سمت رای دادن به آن ها ببریم.
وی همچنین تصریح کرده است که اصلاح طلبان باید به سمت جذب برخی اصولگرایان منتقد احمدی نژاد که در انتخابات گذشته با میرحسین همراهی کردند،بروند.
گفته می شود خاتمی همچنین با اظهار امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط برای اصلاح طلبان گفته است:با این وضعیت ما می توانیم رای قابل توجهی را در انتخابات مجلس بدست بیاوریم.
گفتنی است حاضرین در این جلسه ضمن تائید گفته های خاتمی نسبت به تاکتیک وی برای بازگشت به نظام موافقت کرده و تصریح کرده اند که با میرحسین ضد انقلاب نمی توان به نظام بازگشت.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396779
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی