سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

گفت: موسوی باز هم بیانیه صادر کرده!
گفتم: یارو از بیکاری حوصله اش سر رفته بود هر چند ساعت یک بار محکم می زد پس کله خودش و داد می زد؛ چه خبرته اینقدر محکم در میزنی؟ و بعد با خودش می گفت؛ حالا برم در و باز کنم ببینم کیه! مثل اینکه خیلی عجله داره!
گفت: اتفاقاً بعضی از گروههای اپوزیسیون هم با تمسخر بهش گفته اند؛ آخه برای کی بیانیه میدی؟ مگه دیگه هواداری باقی مونده؟!
گفتم: یارو یتیم خونه تاسیس کرده بود، روز اول اعلام کرد؛ فردا جلسه انجمن اولیاء و مربیان داریم!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 6:54 عصر | نظرات دیگران()

بیانیه تکراری و بی خاصیت موسوی باعث ملال و ناامیدی بیشتر محافل ضدانقلاب شد.
سایت ضد انقلابی و تندرو «خودنویس» با اشاره به این بیانیه نوشت: پیام اخیر و نه جدید آقای میرحسین موسوی به مناسبت روز دانشجو منتشر شد. پیام استخری است از حرف های قشنگ و البته طبق معمول، با چند حفره گشاد در ته استخر تا آن حرف های قشنگ را به سرعت ببلعند. از یک طرف بر اهمیت «آگاهی» تاکید می کند و از طرف دیگر برای چندمین بار و این بار با خط قرمز به ما یادآوری می کند که خمینی الگوی اوست. نمی دانم آیا واقعاً فکر می کند با نقل قول از خمینی به سخن خود اعتبار می بخشد؟! از یک طرف خود را همراه جنبش سبز می داند و نه رهبر آن و از طرف دیگر از قول جنبش سبز می گوید که اجرای بدون تنازل قانون اساسی خواسته این جنبش است. از یکطرف خواهان اجرای بدون تنازل قانون اساسی است و از طرف دیگر به ولی فقیه که قانون اساسی او را عملاً فصل الخطاب می داند معترض است. موسوی نشانه نازایی اپوزیسیون و مخالفان است.
این رسانه ضد انقلابی در متن دیگری نوشت: درست بعد از انتخابات بود که یک سلسله از صحبت های خمینی در تلویزیون شروع به پخش شد. آن قدر این صحبت ها باب میل حکومت بود که انگار امام راحل، جناب موسوی و کروبی رو گذاشته جلوش و با همون لحن خاص داره میگه «لیکن شما غلط می کنید...». امروز وقتی بیانیه موسوی را که سعی داشت تاییدی از زبان امام راحل برای حرف هاش بیاره رو دیدم ناخودآگاه یاد اون مصاحبه ها افتادم. خواستم به آقای موسوی یادآور شوم که خمینی رو عده بسیار بسیار قلیلی در جنبش سبز قبول دارند پس آوردن آیاتی از امام راحل شما رو توجیه نمی کنه اگر هم صحبت از خمینی برای بی دفاع کردن حاکمیته که اون ها با توجه به اون مصاحبه هایی که من دیدم دلایل خیلی خوبی از زبان امام راحل دارند که برای هر کدوم از اون دلایل میشه یک بار شما رو بالای دار فرستاد. پس خواهش می کنم، جان من، جان من جان من اسم خمینی رو در بیانیه هاتون نیارید و ما رو سرخورده نکنید!

 


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 6:44 عصر | نظرات دیگران()

غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه‌ی نشست خبری خود درباره‌ی صحت دریافت نامه‌ای از مهدی هاشمی گفت: نامه‌ای به دست من رسیده است، ولی یک نامه‌ی تایپی و بدون امضا است و با نامه‌ای که در بعضی از سایت‌ها منتشر شده است تفاوت‌هایی دارد.


وی افزود: در این نامه چند مطلب است، یکی این‌که گفته شده احضاریه ابلاغ نشده است و من اتفاقا کپی برگه احضاریه را از دادستانی خواسته‌ام که در آن مشخص است احضاریه به صورت رسمی ابلاغ شده و آن را در 12 اسفند 88 تحویل گرفته‌اند. این قضیه در 15 اسفند به وکیلشان هم اطلاع داده شده و وکیل ایشان در 18 اسفند مراجعه کرده است که همه‌ی اینها نشان می‌دهد از احضاریه اطلاع داشته‌اند.


اژه‌ای ادامه داد: اتهامات مهدی هاشمی از قبیل مالی، امنیتی و غیره وارد شده است که به آن مثل هر متهم دیگری رسیدگی می‌شود منتها احضاریه ابلاغ و تحویل داده شده و در ذیل احضاریه قید شده که عدم حضور بدون عذرموجه، جلب را در پی دارد. این هم که هرکسی نامه‌ای به مسوولین قضایی بنویسد یک امر طبیعی است ولی من نمی‌دانم این نامه از طرف خود ایشان است یا نه، چون امضایی ندارد ولی از طرف یکی از منسوبین ایشان به دست بنده رسیده است.


سخنگوی قوه‌ی قضاییه در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت پرونده‌ی سران فتنه و بیانیه‌ای که اخیرا از سوی یکی از این افراد منتشر شده است، گفت: اینها دارند برگی بر اوراق پرونده و اتهامات خودشان می‌افزایند و اگر ادامه بدهند حتما با آنها برخورد می‌شود


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 6:36 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396786
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی