سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

برادر همکار جرج سوروس در ایران بی آن که توجه کند در حال توهین به هواداران ادعایی خود است، گفت: «به جرأت می‌توان گفت 95 درصد جریان محافظه کار ناراضی است و پنج درصد هستند که گرفتاری‌ها را برای مملکت ایجاد می‌کنند اما آن 95 درصد قدرت و شهامت آنکه آن پنج درصد را مهار کنند ندارند و همه امور مملکت در دست آن پنج درصد افتاده است».
خاتمی که با روزنامه شرق گفت‌وگو می‌کرد در این باره چیزی نگفت که اولا چگونه چنین برآوردی را به دست آورده و آیا شیوه محاسبه ایشان به شیوه نبوغ آمیز پیرزن اصلاحات در استدلال برای پیروزی همسرش در انتخابات ربطی دارد یا نه و ثانیا چگونه امکان دارد که یک جمع 95 درصدی قادر به غلبه بر حریفان 5 درصدی خود نباشند؟!
برپایه گزارش روزنامه کیهان، محمدرضا خاتمی و تاجزاده در میان گروه های اصلاح طلب به «گنده گو» شهرت دارند و بارها برخی از عوامل فتنه از آنها خواسته اند در مصاحبه ها و اظهارنظرهای خود حرفی نزنند که به سوژه ای برای تمسخر اصلاح طلبان تبدیل شود.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/4/26 و ساعت 6:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 67
مجموع بازدیدها: 397316
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی