سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

به گزارش شبکه ایران، شیخ اصلاحات عصر دیروز در دیدار با خانواده یکی از متهمان فتنه 88، به سیاه نمایی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و در دفاع از رژیم طاغوت گفت که حتی "نظام شاه" هم با "خانواده ها" مانند جمهوری اسلامی برخورد نمی کرد. کروبی البته درباره آنچه خانواده‌ها نامید توضیحی نداد اما به نظر می رسد منظور وی مجرمان و متهمان فتنه اخیر است.

شیخ اصلاحات که به دلیل این نوع مواضعش از سوی بسیاری از محافل داخلی و خارجی به عنوان یکی از "سران مخالف جمهوری اسلامی" شناخته می شود، در ادامه خود را یکی از شخصیت های نظام دانست و حتی اظهار داشت: من به عنوان عضوی از این نظام شرمنده شما هستم!

وی همچنین در سخنان جالبی با اشاره به بازداشت و محاکمه فتنه گران، گفت که "این رفتارها را به حساب اسلام و امام نگذارید."

گفتنی است که پس از ایستادگی سران فتنه در برابر رای مردم و قانون و همسویی با دشمنان ایران، فعالان سیاسی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب، کروبی و دیگر سران فتنه را "اخراجی های نظام" دانستند.

اما این نوع موضع گیری های کروبی علیه جمهوری اسلامی همواره تحسین عوامل سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

هفته گذشته علیرضا نوری زاده، همکار دوجانبه موساد و سیا، با اشاره به ادعاهای مهدی کروبی علیه سپاه پاسداران به تمجید از شیخ اصلاحات پرداخت و وی را فردی "شجاع" توصیف کرد.

همچنین مجید محمدی که وابستگی خود به موساد و سفرش به اسرائیل را نشانه روشنفکری بی تعصب! می داند در مقاله ای نوشت که "متهم کردن کروبی به عامل خارجی بودن نیز هیچ تاثیری در رفتار سیاسی وی نداشته است."

گفتنی است که مهره های سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی با "شجاعانه" خوانده مواضع مهدی کروبی وی را به اتخاذ رویکردی افراطی تر ترغیب می کنند؛ کروبی هم تاکنون به درخواست های آنان پاسخ مثبت داده است


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:15 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 67
مجموع بازدیدها: 397320
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی