سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

به گزارش«جوان آنلاین»،این افراد که سهم آنان در فتنه سال 88 کمتر از شخصیت هایی همچون مرد خاکستری اصلاحات و برخی دیگر از همفکران آنان نیست،همواره در دو چهره به ایفای نقش مشغول بوده و برنامه های تشکیلاتی خود را دنبال می کرده اند.
یکی از این چهره ها «مرد نقابداری » است که همواره سعی کرده است در عرصه سیاسی کشور چهره ای معتدل از خود به نمایش بگذارد،اما در تشکیلاتی که وی در آن عضو می باشد به عنوان یک «مهره تحریک» شناخته شده و رادیکال ترین مواضع را اتخاذ و بر پی گیری آنها تاکید می کند. میزان تندروی های این فرد به حدی است که وی در جریان فتنه 88 دعوت تشکیلات خود برای حضور درخیابان ها را تلاشی برای به تمکین در آوردن مقامات برجسته نظام عنوان کرده بود.
وی که همواره نقش جفت تشکیلاتی مرد خاکستری اصلاحات را ایفاء می کند،به دلیل حضور خود در یکی از نهادها نقش انتقال دیدگاه های تشکیلات خود در این نهاد را به عهده داشته و فعالیت معکوس دراین زمینه را هم پی گیری می نماید.
فرد مزبور که در جریان آشوب های سال گذشته بر اتخاذ روش های رادیکال تاکید می کرد در همین حال به فعالیت های اقتصادی نیز مبادرت کرده و اقدام به خرید ساختمانی در منطقه قیطریه به قیمت تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان کرده بود.
این مرد نقابدار همچنین از جمله  چهره های مورد خطاب  یکی از سران فتنه در درگیری لفظی شدید با مرد خاکستری اصلاحات بود که به وی و سایر دوستانش اعتراض شدیدی کرده بود.
این چهره شکست خورده انتخابات در جلسه مذکور با انتقاد از برخی نزدیکان مرد خاکستری اصلاحات به وی گفته بود: " متاسفانه دوستان همه دم از مبارزه می زنند ولی وقتی پای عمل و گذشتن از منافع مادی می شود همه کنار میکشند. مبارزه با عافیت طلبی سازگاری ندارد. آقایان باغهای جماران را به زور و با روشهای مختلف تصاحب کرده اند حالا امروز دم ازمبارزه و حق مردم میزنند. مگر آقای «...» که ادعای ارتباط نزدیک با «...» است در اوج بحران سال گذشته به فکر خرید و فروش زمین نبود.من که چیزی ندارم از دست بدهم چه مادی و چه معنوی همه وضعیت اقتصادی من را می دانند و تا آخر ایستاده ام. شما فکری به حال دوستانتان بکنید."


 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 10:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 397253
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی