سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

پروفسور مظفر اقبال، رییس مرکز اسلام و علوم کانادا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت‌های گسترده رسانه‌های غرب بر ضد انقلاب اسلامی ایران، نسبت به آن هشدار داد و خواستار پاسخ‌گویی مسؤولان و رسانه‌های جمعی کشور به این فعالیت‌ها شد.

وی افزود: رسانه‌های عمومی غرب فعالیت‌های خود را بر ضد جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده‌اند و متأسفانه هیچ اقدامی در پاسخ به این هجمه‌ها صورت نمی‌گیرد.

پروفسور اقبال با بیان این‌که اطلاعات زیادی درباره ایران و حوادث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن در کشورهای غربی صادر نمی‌شود به ماجرای ربایش شهرام امیری توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: درباره چگونگی ربایش و حتی آزادی شهرام امیری اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

وی همچنین با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری ابراز داشت: رسانه‌های غربی این حوادث را در انعکاسی وسیع و بسیار بزرگ جلوه دادند، در حالی که مقامات ایران برای آگاه کردن اذهان عمومی مردم جهان، نتوانستند اقدام مناسبی انجام دهند.

رییس مرکز اسلام و علوم کانادا در ادامه با اشاره به رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: من عاشق حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و با دو بار ملاقات، معنویت و علم را در چهره ایشان دیدم اما هرگز نمی‌توانم به سبب گستردگی مقام ایشان، شخصیت و رهبری آن حضرت را ترسیم کنم.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:28 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 397276
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی