سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

جستجوی دانش، برتر از عبادت است .خداوند فرموده است : «از میان بندگان خداوند، تنها دانایان از خدا بیم دارند» . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

 
رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور از حوادث جدید در یک سال آینده خبر داد و تأکید کرد در یک سال آینده مردم متوجه می شوند که شریعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در این دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.

مشائی در دیداری غیر خصوصی با بیان اینکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدیر مرا تخریب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری.من را نمی توانند بزنند به تو گیر می دهند.

به گزارش جهان وی سپس پیش بینی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق این پیش بینی را یک سال و نیم دیگر دانست.

وی با بیان اینکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: یک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا یک سال دیگر من کافر می شوم.

مشائی در ادامه توضیح داد که البته منظور ایشان این بود که این ها مرا کافر خواهند خواند.

وی سپس تأکید کرد از تمام کسانی که علیه من مطلب خلاف نوشتند، شکایت می کنم تا مسائل روشن شود.

وی ادامه داد: از نظر آقای شریعتمداری من مسلمان هم نیستم. از نظر ایشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.

برای خیلی از شما شریعتمداری مظهر حمایت از دولت است. اما ایشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من این موضوع را اثبات می کنم. یک سال دیگر خواهید دید این که ایشان نماینده رهبری هستند دلیل نمی شود که ما ایشان را نقد نکنیم. شما در خیابان به خیلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بیشتر از ایشان بوده است فحش دادید. این دلیل نمی شود که بخاطر این نسبت وی را نقد نکنیم. من این حرفها را قبول ندارم.

رئیس دفتر رئیس جمهور سپس اظهار داشت: عزیزان من یک کلمه اصولگرائی کافی نیست. در میان اصولگرائی آن آدم گنده ای که همه شما می شناسیدش هم وجود داشت که احمدی نژاد در پیش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد

 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:34 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 67
مجموع بازدیدها: 397311
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی