سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

نیک بخت نشود آن که برادرانش شوربخت اند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

برخی اخبار و تحلیل ها حاکی از آن است که کروبی برای فراموش نشدن از رهبری جنبش سبز، دیدارهای خود را افزایش داده است و هر روز به بهانه های مختلف تلاش می کند در صدر اخبار رسانه های سبز قرار گیرد.


به گزارش جهان، آگاهان سیاسی معتقدند که اختلاف بر سر رهبری جنبش سبز میان خاتمی و موسوی است و کروبی در این بین مورد بی توجهی قرار گرفته است.

از اینرو کروبی هر روز تلاش می کند تا با مواضع تندتر از قبل جایگاه خود را در صدرنشینی اخبار رسانه های ضدانقلاب از دست ندهد.
وی که اخیراً در دیدار با خانواده یک زندانی گفته بود نظام شاه بهتر از وضعیت حالا بود، در جمع دیگری به عملکرد رئیس جمهور اشاره کرد و وی را مشکوک خواند.
کروبی که پیش از این رئیس جمهور کشور را دعوت به بازگشت در آغوش ملت کرده بود، اینبار تصریح کرد: مدیریت جهانی، عدم تمکین در قبال قانون، تضعیف نهادهای مردمی از طریق عدم تمکین و زورگویی، سوءاستفاده از مقدسات، دروغ گویی، دخالت و تصمیم گیری در حریم خصوصی خانواده ها (میزان بچه دار شدن)، خس و خاشاک خواندن ملت بزرگ ایران و .. بس نبود که امروز گستاخانه تک حزبی را مطرح می کنند!! 
کروبی همچنین با بیان اینکه اظهارات احمدی نژاد مشکوک است، وی را طرفدار اسلام طالبانی دانست. وی البته در انتها پیش بینی کرد که دولت احمدی نژاد به دلایلی نمی تواند خیلی سرکار و پابرجا بماند.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 67
مجموع بازدیدها: 397297
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی