سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آن که از او چیزى خواسته‏اند تا وعده نداده آزاد است . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

کرمی، مدیر سایت جمهوریت و از مدیران ارشد دانشگاه آزاد بود که سال گذشته به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شد و با رای دادگاه به تحمل 11 سال حبس محکوم شد.

بعد از اعترافات کرمی، علی اصغر شفیعیان، عضو بخش تبلیغات ستاد میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری، در یادداشتی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد، با اشاره به خبر محکومیت برخی از نویسندگان سایت "جمهوریت"  نظیر حمزه کرمی توسط دادگاه، از "مهدی هاشمی" به عنوان مسئول اصلی این سایت نام برد و خواهان رسیدگی قضایی به پرونده وی شد.

این عضو حزب مشارکت نوشت: "به خدا اگر جای مهدی هاشمی بودم، لحظه‌ای خوابم نمی‌برد که الان کرمی و باستانی و نوربخش کجایند؟ خانواده هایشان چه می‌کشند؟ نمی‌دانم مهدی هاشمی چطور به دروغ می‌گوید که دارد هم در خارج دکترا می‌خواند که معلوم نیست کدام کشور و کدام دانشگاه است و هم مدعی است که همزمان دارد در کشورهای مختلف به شعبه‌های دانشگاه آزاد سر می‌زند."

گفتنی است مهدی هاشمی رفسنجانی، فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، چند روز پس از چهارمین دادگاه متهمان کودتای مخملی، ایران را به مقصد انگلیس ترک کرد و تاکنون به ایران بازنگشته است.


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/4/30 و ساعت 11:41 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 397291
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی