سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکیو زبان راست و دل صاف و عفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

به گزارش شبکه خبر دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی در همایش سیاسی سپاه پاسداران لشکر 31 عاشورای تبریز، اظهار داشت: سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک نیروی نظامی، سیاسی و عقیدتی است که در قانون اساسی هم آمده است.

وی به ویژگی های سپاه پاسداران نظیر عقیده به حق، پاسداری از انقلاب اسلامی، ولایتمداری، حضور بموقع، بصیرت، روحیه بسیجی و همراهی خانواده های سپاهیان با آنها و... اشاره کرد و افزود: سپاه در رابطه با مسائل انقلاب اسلامی یک نظاره گر نیست، بلکه یک مدافع است و اگر یک پاسدار در رابطه با انقلاب اسلامی نظاره گر باشد و مدافع بودن خود را از دست بدهد، هویت پاسداری خود را از دست داده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به ولایتمداری پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران از آغاز تاکنون در خط هیچ کس جز ولایت نبوده؛ زیرا راه سلامت که همان راه سعادت ماست، راه اهل بیت (ع) و ولایت است.

وی در ادامه به حضور بموقع پاسداران در مقابله با جریان فتنه بعد از انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از عوامل فتنه دستگیر شده‌اند و سران فتنه، خود می دانند که آرزوی برگشت به حکومت را به گور خواهند برد؛ همان طور که طاغوتیان آرزوی برگشت به وطن را به گور برده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به پنجمین خصوصیت سپاه پاسداران یعنی بصیرت اشاره کرد و گفت: مبحث بصیرت با دو هدف جلوگیری از ریزش ها و زمینه برای رویش ها دنبال می شود؛ زیرا ریزش و مایوس کردن مردم از انقلاب اسلامی از اهداف و تاکتیک های عملیاتی دشمن است که باید با گسترش عرصه بصیرت، اهداف دشمن را خوب رصد کرد.

وی با اشاره مواضع هاشمی رفسنجانی و آینده وی در مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: مواضع وی همان موضع 26 تیرماه سال گذشته است و آینده هاشمی رفسنجانی به تصمیم مقام معظم رهبری و نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان که در آینده نزدیک برگزار می شود، بستگی دارد


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/4/31 و ساعت 11:42 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396495
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی