سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

زیور دانش احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

مهدی جاوید- مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه ای سراسر عصبی و تند مدعی شد روش رسانه ای روزنامه «جوان» در انتشار اخبار و اطلاعات همان روش منافقین در سالهای 59-60 است و اصلا چه بسا عوامل سازمان منافقین در این رسانه نفوذ کرده اند تا از یاران امام و انقلاب انتقام بگیرند و خواستار افشا شدن این جریان شد!
اینکه حضرات چراغ به دست راه افتادند و دنبال منافق می گردند کار خوبی است اما بهتر بود ابتدا این چراغ را در تاریکخانه خود روشن می کردند تا رد پای نفاق را در اطراف خود شناسایی می کردند !
ما بی شناسنامه نیستیم تا نیاز به افشا داشته باشیم. نشانی ما روشن است! چون تکلیفمان با خودمان روشن است. می دانیم دنبال چه هستیم و دنبال چه نیستیم؛ ما را مردم می شناسند چون، نه در برجهای عاج آنچنانی زندگی می کنیم نه در ماشینهای شیشه دودی تردد می کنیم، نه باغهای مردم بی گناه را تصرف کرده ایم ، نه به مسافرتهای تفریحی آنچنانی می رویم و نه فرزندانمان در خارج تحصیل می کنند و نه حسابهای بانکی مان هر روز از سودهای آنچنانی پروارتر می شود.
ما بی شناسنامه نیستیم ! چون از مردم جدا نیستیم. ما فرزند امامیم!اما نه مثل مدعیان خط امام که بر خلاف مشی او حرکت می کنند و در راستای تضعیف یادگار امام که همانا ولایت مطلقه فقیه است حرکت می نمایند.
ما شناسنامه داریم! چون بیت امام را وسیله ای برای رسیدن به امیال شخصی مان نکرده ایم. ما فرزند همان امامی هستیم که یک لحظه مماشات با منافقین را تحمل نمی کرد.
ما بی شناسنامه نیستیم ! چون منافق نیستیم. منافق به خط و عملکرد است . نفاق یک امر درونی است . گروهک منافقین صورت و شکل کار است. منافق و بی شناسنامه کسی است که وقتی ولی فقیه برای خاموش کردن فتنه به نماز می ایستد با بیانیه مردم را به خیابان می کشد و در آتش فتنه می دمد !
ما بی شناسنامه نیستیم و نیاز به افشا شدن نداریم ! چون نسل به نسل، در خون حسین جوشیده ایم و بر ظلم یزیدی ها خروشیده ایم.
ما بی شناسنامه نیستیم!چون فرزند جنگیم! جنگ با نفاق؛ از آدم تا خاتم هم بوده ایم و هستیم و خواهیم بود شناسنامه مان هم آدرس دارد .


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/1 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397527
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی