سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

دستیار فرمانده معظم کل قوا گفت: برخی‌ها دلشان می‌خواست که مثل حضرت نوح نجات بخش شوند؛ نوح نشدند ولی پسرانشان مثل پسر نوح شد

وی با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: فتنه ریشه کن شده و دیگر فتنه‌گران در کف خیابان نمی‌توانند کاری کنند. شاید در لایه‌هایی از نخبگان هنوز حضور داشته باشند و البته ممکن است فتنه گران نیمه جانی داشته باشند و نفس ملت ایران نیمه جان آنها را هم می گیرد. ولی اینکه چرا به سران فتنه رسیدگی نشده جای سؤال دارد.
صفوی با اشاره به سکوت برخی افراد در مقابل فتنه‌گران گفت: در مقابل فتنه‌گران نباید سکوت کرد و سکوت در مقابل آنها و دشمنان نظام خیانت به اسلام است.
وی ادامه داد: استراتژی جمهوی اسلامی ایران استراتژی دفاعی است و به هیچ کشوری حمله نخواهد برد و دفاع ما بازدارنده و مؤثر است ولی اگر کشوری به ما حمله کرد با او مقابله می‌کنیم و او را تا آن طرف آبها دنبال می‌کنیم.
صفوی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه من این حرف را که اگر فلان موقع امکانات داشتیم فلان کار را می‌کردیم را قبول دارم، اظهار داشت: اگر در عملیات رمضان مرداد سال 61 به اندازه پایان جنگ امکانات داشتیم به دروازه شرق بصره رسیده بودیم.
وی در خصوص جنگ های احتمالی آینده علیه ایران گفت: جنگ آینده هواپایه و دریاپایه است و جنگ در مقابل ایران دیگر زمینی نخواهد بود و ما باید در مقابل آنها آماده باشیم و قدرت دفاعی ما به قدری است که دشمنان را پشیمان می‌کنیم.
وی افزود: هواپیماهایی که عراقی ها به ایران دادند بابت قسمتی از خسارات جنگ به ایران بود و ما لطف کردیم خلبان‌هایشان را پس دادیم وگرنه آنها هم باید مهمان ما می‌بودند.
صفوی با بیان اینکه قطعنامه 1975 یک قطعنامه بین المللی است، گفت: هیچ رژیمی از عراق حق تخطی از این قطعنامه را ندارد.
صفوی در پایان سخنانش بار دیگر با اشاره به بنی صدر و اقداماتش تصریح کرد: از نظر من بنی صدر آگاهانه خیانت کرد؛ او آدم هوشمندی بود و می‌خواست امام را کنار بگذارد و خودش شاه ایران شود. او حتی به یکی از مراجع گفته بود من خودم مرجع هستم و آن مرجع به بنی صدر گفته بود تو خیلی احمقی


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/2 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397533
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی