سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

کیهان نوشت: سایت وابسته به یکی از سران فتنه در سیاه بازی تازه ای اقدام به سر هم بندی و جعل نظرسنجی کرد. معلوم نیست این نظرسازی از سر بیکاری و سرخوردگی شخص موسوی انجام گرفته یا اینکه برخی اطرافیان وی با مشاهده اوضاع روحی نابسامان موسوی، کوشیده اند از این طریق به بازسازی روانی وی کمک کنند. این نظرسنجی ادعا می کند 36درصد از افراد معتقدند بر محبوبیت موسوی افزوده شده است. از سوی دیگر نظرسنجی مدعی است که محبوبیت کروبی 48 درصدکم شده است. از سوی دیگر ادعا شده 76 درصد خواستار تغییرات اساسی هستند.

کروبی زمانی در واکنش به نظرسنجی های جعلی حزب مشارکت گفته بود آنها می روند سر کوچه خود نظرسازی می کنند و اسمش را نظرسنجی می گذارند. اما گویا این بار نظرسازی کذایی در منزل موسوی یا اتاق همکاران «کلمه» انجام گرفته است وگرنه خود موسوی بهتر از همه می داند که حتی بسیاری از اصلاح طلبان نیز به چشم دردسر و فردی خودخواه و جاه طلب که اعتبار و آبروی اصلاح طلبان را به باد داده است به او نگاه می کنند. مشابه این انتقادها حتی از سوی خاتمی هم به موسوی منتقل شده است. از طرف دیگر با وجود اشتیاق وافر موسوی به تداوم آشوب های خیابانی، از تعداد جمعیت حاضر در تشنجات خیابانی به طور مرتب کاسته شد به نحوی که در روز 22بهمن فراخوان موسوی با بی اقبالی مطلق مواجه شد. شبیه این ماجرا در روز کارگر نیز اتفاق افتاد
شایان ذکر است که سایت قلم نیوز وابسته به ستاد موسوی، در روز انتخابات مرتباً از قول کسانی چون فرشاد مومنی، خاتمی، فاتح و حتی خود موسوی ادعا می کرد موسوی براساس آرای ریخته شده در صندوق ها پیروز شده، 30میلیون رای آورده ، در 26 استان برنده شده و.... اما هنگامی که کار به بازشماری همان صندوق ها کشید، موسوی که می دانست اوضاع از چه قرار است دبه درآورد و اصطلاحاً تلاش کرد میز بازی را به هم بزند که البته نتیجه اش همین سرخوردگی و سردرگمی فعلی و طعنه شنیدن حتی از ضدانقلابی است که تا پیش از این برای او کف و سوت می کشیدند. این آشفتگی روحی شدید را یقیناً با نظرسازی نمی توان به سامان رساند، همچنان که کار سلطنت طلب ها و منافقین و نظایر آنها در خیال بافی های 30 ساله به جایی نرسیده است.

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 9:42 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397533
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی