سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، ایران را یک کشور قدرتمند و مقتدر دانست و گفت: عقبه‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا عمق ایالت متحده آمریکا امتداد دارد.
مسعود جزایری در گفتگو با فارس، با اشاره به قدرت ایران در عرصه‌های استراتژیک، نظامی و دفاعی اظهار داشت: کشوری مثل ایران هیچ واهمه‌ای از قدرت‌های رو به افول ندارد.

تحرکات اخیر آمریکایی‌ها بلوف سیاسی است

وی با بیان اینکه ایران با دقت تحرکات دشمن در منطقه را زیرنظر دارد، افزود: اینگونه تحرکات نظامی آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی در آب‌های منطقه چیز جدیدی نیست و به دفعات شاهد آن بوده‌ایم.
جزایری در ادامه گفت: دشمن به توانمندی و اقتدار نظامی و سیاسی ایران به خوبی واقف است و از عقبه‌های استراتژیک ما تا حدودی مطلع است لذا قادر نیست به اقدام عجولانه و شتاب‌زده‌ای علیه جمهوری اسلامی دست بزند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مشکلات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و ظرفیت سیاسی، اقتصادی و نظامی آنها در حدی نیست که بتوانند بحران جدیدی را در منطقه مدیریت کنند.

اگر آمریکا نخستین شلیک را انجام دهد، قطعا آخرین شلیک کننده نخواهد بود

وی اظهارات و تحرکات اخیر آمریکایی‌ها را بلوف سیاسی دانست و در ادامه افزود: قطعا آینده برای دشمن، آینده روشنی نخواهد بود.
جزایری خاطرنشان کرد: دشمن سناریوهای زیادی را طراحی کرده است ولی قادر به اجرای موفق آنها نیست، ایران نیز طرح‌های دقیق مقابله با تهدیدهای احتمالی را با دقت پیش‌بینی کرده است و با جرأت می‌توان گفت با قدرت از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی حراست خواهد کرد.
وی در پایان گفت: آمریکا فقط می‌تواند نخستین شلیک را انجام دهد اما قطعا آخرین شلیک کننده نخواهد بود و دورنمای این موضوع برای تهران کاملا روشن است.


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 5:12 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397527
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی