سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

سخن در بند توست تا بر زبانش نرانى و چون گفتى‏اش تو در بند آنى ، پس زبانت را چنان نگهدار که درمت را و دینار . چه بسا سخنى که نعمتى را ربود و نقمتى را جلب نمود . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

شیخ اصلاحات که به دلیل موضع گیری علیه جمهوری اسلامی از سوی بسیاری از محافل داخلی و خارجی به عنوان یکی از "سران مخالف جمهوری اسلامی" شناخته می شود، در ادامه مصاحبه‌هایش با رسانه‌های ضدایرانی، به گپ‌وگفت با رسانه دولتی انگلیس نشست.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی در گفت وگو با "بی بی سی" ضمن حمله شدید به سپاه پاسداران و بسیج، ادعای واهی تقلب را درباره انتخابات مجلس هشتم هم بکار برد.

وی پیش تر مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم هم شده است اما نتوانست حتی یک برگ سند برای ادعایش ارائه کند.

کروبی در پاسخ هایی که خبرنگار بی بی سی را سر ذوق آورده بود، حتی نمایندگان منتخب مردم را هم "دست نشانده" خواند: در مرحله اول تعداد بسیاری از داوطلبان که در میان آنان نمایندگان چند دوره مجلس از جمله مجلس هفتم حضور داشتند رد صلاحیت شدند و در مرحله بعدی در شمارش آرا بطور عجیبی دخل و تصرف صورت گرفت تا تعداد قابل توجهی از نمایندگان مورد نظر جریان حاکم بطور دوپینگی وارد مجلس شوند.

شیخ اصلاحات که در ادامه نمایندگان مجلس را متهم کرد که "وظائف دیکته شده را دنبال می کنند نه وظائف نمایندگی شان و نظر مردم را." البته وی بدون اسم بردن، "تعدادی" از نمایندگان را از اکثریت منتخبان ملت جدا کرد.

وی هفته گذشته هم در دفاع از رژیم طاغوت گفت که حتی "نظام شاه" هم با "خانواده ها" مانند جمهوری اسلامی برخورد نمی کرد.

این نوع موضع گیری های کروبی علیه جمهوری اسلامی همواره تحسین عوامل سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

چندی روز پیش علیرضا نوری زاده، همکار دوجانبه موساد و سیا، با اشاره به ادعاهای مهدی کروبی علیه سپاه پاسداران به تمجید از شیخ اصلاحات پرداخت و وی را فردی "شجاع" توصیف کرد.

گفتنی است که مهره های سازمان های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هر از چند گاهی با "شجاعانه" خوانده مواضع مهدی کروبی وی را به اتخاذ رویکردی افراطی تر ترغیب می کنند؛ کروبی هم تاکنون به درخواست های آنان پاسخ مثبت داده است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 10:47 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397503
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی