سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

 

به گزارش «جوان آنلاین»، جریان های مختلفی که در پی سراب قدرت سران فتنه ، بهم پیوسته و خود را در زیر لوای پرچم سبز متحد نموده بودند ، با کنار رفتن ابرهای تیره ای که از سیاه کاری این جریانات فضای این کشور پوشانده بود با واقعیاتی مواجه شده اند که علاوه بر آسیب های امنیتی و برملا شدن پوشش و اختفاء ، به نوعی قدرت تحرک های بعدی و فعالیت های پنهان نیز از آنها گرفته شده است .
این جریانات که هرکدام آبشخور و تشکیلات مستقل و خط و ربط مربوط به خودشان داشته اند ، بستر سازیهای اغتشاشگرانه بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را بهترین فرصت برای اجرای نقشه های خود یافته بودند ، که با تدبیر صحیح نظام و وحدت بی نظیر مردم مسلمان و ولایتمدار و قدرت نمایی محافظان نظام به جایی رسید که حتی عناصر تشکیلاتی و قدم به مزدها نیز به عافیت طلبی روی آوردند .گزارش «جوان آنلاین»  حاکی از آن است که  ، این جریانات در روزهای اخیر در رسانه های خود اقدام به نقد و متهم نمودن سران فتنه نموده ودلایل بسیاری را برای ریزش نیرو وشکست برنامه ها و قدرت گرفتن نظام اسلامی ذکر می نمایند و البته در این میان هتاکی هم نثار یکدیگر می کنند که بواسطه عصبانیت و یاس از این جریان می باشد ، نمونه هایی از این انتقادات بصورت خلاصه آورده می شود تا دلایل شکست را از استدلال این عوامل  دریابیم :
سلطنت طلبان : اشکال کار این بود که ما باورکرده بودیم رئیس جمهور ، نخست وزیر ورئیس مجلس حکومت  دارند برای ما می جنگند . اینها مارا دور زده بودند و بیشتر بازی می کردند تا مبارزه ، این پتانسیل اگر در اختیار شاه زاده قرار می گرفت ، در همان ماه های اول کار یکسره می شد ، مشکل ما بی لیاقتی و کوچک بودن این آقایان بود .
منافقین : سازمان  مجاهدین خلق ، تمام بستر های لازم را برای جنبش نوپای سبز فراهم آورد و در عرصه های بین المللی نیز با بسیج هواداران وبرگذاری تظاهرات ومیتینگ ها همه گونه حمایت مادی ومعنوی را بعمل آورد وانتظار می رفت با تداوم خشم انقلابی توده ها ، رژیم ... به.... تاریخ بپیوندد .سازشکاریها ، ضعفهای شخصیتی و بی برنامگی و کشمکش های قدرت موجب فرصت سوزی و احاطه رژیم بر اوضاع گردید . سازمان مجاهدین خلق همواره اعلام کرده است سرنگونی رژیم .... اولویت وهدف نهایی ما می باشد و دست تمام مبارزان راه آزادی را می فشاریم .
لیبرالها : اشتباه این آقایان خلط دین وسیاست در مبارزات می باشد ، مبارزه در شکل بیانیه و تعیین چهار چوب برای هواداران و تعیین مبصر وناظم و گذاشتن شرط وشروط و نصیحت وارشاد ، روشهای جدیدی بود که ما تاکنون سبقه ای از آن نداشته ایم و شاید دلیل آن هم رهبری سه گانه جنبش بوده باشد که در امتداد خود مضحک وشکل کمدی به خود گرفته بود .
کمونیستها : این شکست حاصل بی درایتی رهبران جنبش در عدم استفاده از اقشار مختلف وبخصوص طبقات محروم و پر مایه جامعه همچون کارگران بوده است ، اتکا به هواداران بورژوا و مرفه و بها ندادن به مردم و خوداتکایی دلیل مهمی برای عقب نشینی اپوزسیون می باشد . و بدتر اینکه ظرفیتهای بسیاری سوخت رفته است .
اپوزسیون خارج از کشور : ما شخص موسوی را مسئول این وضعییت می دانیم ، اتکاء بیش از حد ایشان به ..... و سوق دادن جنبش به سمتی که تابعی از رهنمودها و سیاستهای وی باشد ، وغفلت از زمانی که به سرعت از کف می رود و جنگ های کلامی و نامشخص بودن تمرکزدر رهبری جنبش  این شرایط را بوجود آورده است واعاده آن شاید غیر ممکن باشد .
جریانات لائیک : اینها هم در نهایت می خواستند یک جمهوری شبیه قبلی درست کنند ، کلا از بیانیه های اینها مشخص بود که بعد از بدست گرفتن قدرت چه کار می خواهند بکنند ولی بهر صورت کار تمام شده است و آمریکایی ها هم دارند کوتاه می آیند . 
گفتنی است موارد فوق بخش هایی از دیدگاه جریانات شناخته شده می باشد و البته نظرات جسته وگریخته ای از دیگر متحدین فتنه سبز همچون بهایی ها ، دراویش ، انجمنی ها ،رقاصه هاو همجنس بازان ، اشرار ، گروهک های محارب و... هم در دست می باشد که روح کلی تمام آنها پذیرش شکست و نقد یکدیگر می باشد .


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397509
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی