سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

"بعد از اینکه چند نفر از اصولگرایان به صحنه آمدند، پسر ایشان(آقای هاشمی) به ما پیغام فرستاد که اگر شما از پدر ما حمایت کنید حاضر هستیم به شما 5 پست وزارت را بدهیم."
حسین فدائی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در جمع مداحان مشهد ناگفته هایی را در خصوص حوادث پس از انتخابات اظهار داشت.
بر اساس گزارش بولتن نیوز، فدایی در خصوص ریشه بداخلاقی‌های انتخاباتی گفت: شش سال پیش، احمدی نژاد تازه شهردار تهران شده بود و مهدی هاشمی پسر آقای رفسنجانی به ما پیغام فرستاد که شما چرا از پدر ما حمایت نمی کنید.
وی افزود: یک عده‌ای تحت عنوان شورای هماهنگی نیروهای انقلاب رفتیم با آقای هاشمی مذاکره کردیم و به ایشان مسایل انتخابات مجلس ششم و روزنامه سلام در زمان ریاست جمهوری وی را گوشزد کردیم. به او گفتیم که این جریان دوم خرداد تیشه برداشته و به ریشه های انقلاب یکی پس از دیگری حمله می‌کند حتی به عصمت انبیا و معصومین(ع)، عاشورا و کربلا هم حمله کرده است با این حال چرا با آنها برخورد نمی کنید؟!

اگر از پدرم حمایت کنید حاضریم 5 پست وزارت می دهیم
فدائی بیان داشت: بعد از اینکه چند نفر از اصولگرایان به صحنه آمدند، پسر ایشان به ما پیغام فرستاد که اگر شما از پدر ما حمایت کنید حاضر هستیم به شما 5 پست وزارت را بدهیم. اینها تاریخ هستند و مستند و تحلیلی در کار نیست. بعد دید ما مصمم هستیم از پدر ایشان حمایت نکنیم؛ پیغام دوم را فرستادند و گفتند که اگر شما همراهی نکنید ژنرالتون را می‌زنیم. یعنی چی؟! می خواهم بگویم که بداخلاقی انتخاباتی از چه زمانی شروع شده بود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 12:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397521
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی