سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

به گزارش شبکه ایران،دارا ایرانی، نویسنده سایت ضدانقلابی خودنویس که یکی از چندین رسانه اقلیت سبز محسوب می شود، در مطلب اخیر خود به انتقاد از سخنان میرحسین موسوی درباره جنگ پرداخته و آورده است: تهدید موسوی مبنی بر افشای ناگفته‌های سال‌های جنگ این پرسش را در ذهن من پیش آورد که چه زمانی آقای موسوی ناگفته‌های جنبش سبز را مطرح خواهد کرد؟
این نوشته می‌افزاید: لابد برای بیان کردن آنچه در پشت صحنه جنبش سبز اتفاق افتاد هم باید 20 سال دیگر صبر کنیم تا هر وقت آقای موسوی و شرکا مصلحت دیدند و خواستند با طرف مقابل تسویه حساب سیاسی کنند، زبان بگشایند و بگویند آنچه را که باید بگویند.
به گزارش جهان این نوشته با اعتراف به اکاذیب میرحسین موسوی می‌افزاید: کاش موسوی الان ناگفته‌های جنگ را کنار می‌گذاشت و از موضوع روز یعنی جنبش سبز و سرنوشت آن سخن می‌گفت. در آن صورت می‌توانستیم به صداقتش امیدوار باشیم، ولی نه، به نظر آدم صادقی نمی‌آید؛ لحن صحبت موسوی درست حالت یک «شانتاژ سیاسی» را دارد که می‌خواهد با تهدید و رو کردن پرونده‌ها برای طرف مقابل، از وی زهر چشم بگیرد.
نویسنده این سایت ضدانقلابی در خاتمه مطلب خود خاطرنشان کرده است: امیدوارم روزی برسد که ماهیت واقعی موسوی و اینکه چگونه برای رسیدن به قدرت مردم بی گناه را فدا کرد و جلوی گلوله فرستاد بر همگان آشکار شود؛ راستی آقای موسوی! چه موقع ناگفته‌های جنبش سبز را مطرح خواهید کرد؟ هر زمان که وقتش برسد؟


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/5/7 و ساعت 4:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397510
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی