سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

وزیر اطلاعات با اشاره به این که در دوران دولت اصلاح طلبان مسیر انقلاب دچار مشکل شد، گفت: انقلاب اسلامی در آن دوران در بخشی از موارد دچار انحراف شد که بخش عمده ای از توطئه های آن دوران از سوی آمریکایی‌ها هدایت می شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات کشورمان، در سومین یادواره 28 شهید سرافراز منطقه لایی و یادمان آیت الله محمدی لائینی‌(ره) با بیان این که مردم یک ‌بار فریب شعار اصلاحات را خوردند و به بهانه این که برخی‌ها از نزدیکان امام راحل بودند به آنها اعتماد کرده و رأی دادند؛ تصریح کرد: اکنون همان گروه با نفاق در کنار فتنه‌گران قرار گرفته‌اند و وابسته به آمریکا شده اند. وی با بیان این که ریزش، خیزش و افزایش در مسیر انقلاب و همه‌ دوران‌ها وجود داشت، افزود: اما در دوران اصلاحات دیدگاه‌های مادی، دنیا‌طلبی، پست، مقام و بهره‌برداری فردی رواج بسیاری پیدا کرده بود و افراد تنها به دنبال این مسائل بودند.
مصلحی با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کسانی که در مسیر انقلاب بودند دو دیدگاه متفاوت داشتند، خاطر‌نشان کرد: عده‌ای ادعای طلب‌کاری از نظام و مصرف بیت‌المال را داشتند و احساس می‌کردند نظام از آن آنها است و باید بیت‌المال را در خدمت خود قرار می‌دادند و در این مسیر هم سیر نمی‌شدند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: گروهی دیگر نیز خود را بدهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند و با صبر، مقاومت و پایداری با مشکلات و سختی‌ها کنار آمدند و از خود نیز مایه گذاشتند و همواره در خدمت انقلاب و ارزش‌های انقلاب بودند و هستند که دولت نهم و دهم نمونه‌ای بارز از این ادعا است.
وی در ادامه سخنانش با بیان این که در حادثه 18 تیرماه نفاق اصلاح طلبان آمریکایی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب بودند، خاطر‌نشان کرد: عملکرد چندین ساله اصلاح طلبان در این خصوص بیانگر نفاق آنها در مقابل نظام اسلامی است.
مصلحی با حساس خواندن موقعیت کنونی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر سو با تهدید و تحریم به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند و تحریم‌ها را هر روز‌ علیه جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر می‌کنند؛ این در حالی است که دشمنان باید بدانند ملت ایران طعم تلخ تحریم ها را بیش از سی سال است که دارند می چشند و هر روز نیز علیرغم این تحریم ها قدرتمند‌تر می‌شود و این تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از زانو در بیاورد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/8 و ساعت 9:12 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397539
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی