سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

بترس که خدایت در معصیت خود بیند و در طاعت خویش نیابد و از زیانکاران باشى . پس اگر نیرومند شدى نیرویت را در طاعت خدا بگمار و اگر ناتوان گشتى ، ناتوانى‏ات را در نافرمانى او به کار دار . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ تفاوتی بین تفکر و حرکت بنی‌صدر و سران فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری وجود ندارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سنندج اظهار داشت: ریشه تزلزل سران فتنه سال گذشته و بنی‌صدر و حتی شاه فراری نیز حب نفس و حب جاه است و هیچ تفاوتی در بین مسیر حرکتی آنان دیده نمی‌شود.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) همواره کسانی را که به مسئولیت، قدرت و شهرت می‌رسیدند، مورد تذکر واقع قرار می‌دادند که تسلیم نفس و خواهش‌های نفسانی نشوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امام(ره) همیشه به این افراد تاکید داشتند که اسیر شهرت، نام‌آوری و فرصت‌های قدرتی خویش نشوند.
به گفته سردار نقدی، کسانی که قبل از اینکه خود را ساخته باشند و یا اینکه نتوانند خود را با آن مسند و جایگاه بسازند، وارد عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی شوند در معرض لغزش قرار می‌گیرند.
وی یادآوری کرد: این افراد در هر دوره‌ای به اشکال مختلف، ایستادگی در برابر مردم با پوشش ملی‌گرایانه و یا با پوشش جمهوری‌طلبی مثل وهابیت، اسیر هوای نفس شده و مسیر لغزش خود را هموار می‌سازند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ریشه تمام این حرکات در عدم آمادگی پذیرش مسئولیت‌ها و مدیریت‌های سنگین این افراد است و آنان که به عنوان خواص مشهور هستند، تنها هدف آنها از وجود در اجتماع، خود و برتری خود است و خدمت به مردم و جامعه و پیشبرد نظام را نادیده می‌گیرند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه هیچ کدام از موارد فوق‌الذکر از منظر آن خواص هدف اصلی نیستند، گفت: پس نتیجه مسئولیت‌پذیری آنان ایستادگی در برابر حق می‌شود و در مواقعی به شیوه بنی‌صدر، زمانی به شکل حرکت سران فتنه و دوره‌ای نیز به به شیوه رضاخان ظهور می‌کنند


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/9 و ساعت 5:26 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397532
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی