سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

یا دانشمند باش و یا دانشجو و مبادا که بازیگوش و لذت جو باشی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: فتنه اخیر شکست خورده اما فتنه‌گران می‌خواهند به چهره‌ای دیگر درآیند و در انتخابات آینده مجلس به‌دنبال وارد کردن عناصر خاکستری خود هستند.

به گزارش روابط‌عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در اجلاس مسئولان تبلیغات و روابط‌عمومی استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، وظیفه تبلیغات اسلامی را تبلیغ رسالات الهی دانست و اظهار داشت: وظیفه تبلیغات، وظیفه‌ای مهم و سنگین است. اگر می‌خواهیم تبلیغ در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ولایی را انجام دهیم باید تبلیغ در مسیر رسالت خدایی باشد و این موضوع وظیفه همگانی است و از فرد و جامعه و احزاب همه در آن مسیر باید کار کنند.

وی با بیان اینکه اولین مانع اصلی در تبلیغ در مسیر رسالت الله، شیطان است، افزود: در قدم برداشتن برای تبلیغ با نیت خدایی با منافقین و کفار و امثال آنها مواجه می‌شویم، در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که باید بدون بیم از دشمنان حق، با اعتقادی راسخ در این مسیر حرکت کرده موانع را از سر راه برداشت.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: شیطان در تبلیغ شیوه اغوا دارد و صریح و شفاف به صحنه نمی‌آید و به همین دلیل است که غربی‌ها از توطئه، حربه‌های فریب‌کارانه‌ و نشر اکاذیب برای تبلیغ و معرفی خود در جهان استفاده می‌کنند تا به‌ اهدافشان دست یابند.

وی ادامه داد: در تبلیغ اسلامی گاه تبلیغ‌گران دچار نگرانی، دلهره، و ترس می‌شوند آنها نباید نگرانی داشته باشند که دشمن چه کسی باشد بلکه باید با اطمینان به خدای متعال در مسیر خدای تبارک و تعالی وظایف و تکالیف خود را انجام دهند.

بادامچیان فهم تبلیغات صحیح را از وظایف تبلیغ‌گران اسلامی دانست و تاکید کرد: اصحاب تبلیغ باید زمان، مکان و شرایط مخاطبان را شناخته و پس از آن تبلیغ خود را به صورت هدفمند انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: باید خطوط و روش‌های تبلیغات دشمنان و راه‌های آنان و شیوه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را که علیه ما انجام می‌دهند شناخت و با حفظ اخلاص، تقوا، تدبیر و ابتکارهای نو همراه استمداد از حضرت حجت (عج) وظیفه خود را انجام دهیم.

وی در ادامه فتنه‌شناسی را وظیفه‌ای خطیر برای مسئولان تبلیغات و روابط‌عمومی دانست و گفت: در فتنه‌هایی که به وقوع می‌پیوندد باید فتنه شناس بود و دانست که فتنه چیست و از کجا شروع شده و خواسته‌اش چیست و با شناخت طرح‌های پشت صحنه فتنه به شکل صحیح با آن مقابله کنیم.

بادامچیان تاکید کرد: محور فعالیت‌های ما ولایت‌فقیه است و نباید از رهبری جلوتر برویم یا عقب بمانیم. آهنگ ولایت برای ما حجت است.

وی ادامه داد: فتنه اخیر شکست خورده اما فتنه‌گران می‌خواهند به چهره‌ای دیگر درآیند و در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به دنبال وارد کردن عناصر خاکستری خود هستند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات‌های آینده برای فتنه‌گران که دارای حمایت استکبار هستند بسیار سرنوشت ساز و مهم است که باید تحرکات آنها را رصد کرده هوشیار و بیدار باشیم.
بادامچیان با تاکید بر اینکه انصار ولی‌فقیه باید حضور جدی در صحنه کشور داشته باشند، در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی صحیح، تبلیغ خط اصلی نظام و انقلاب، پرهیز از خطوط فرعی، شناسایی نیروها و پرهیز از شتابزدگی، وظایف ما برای خنثی کردن تبلیغات منفی است


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/5/12 و ساعت 12:6 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397524
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی