سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

اختلاف میان مهدی کروبی و سید محمد خاتمی وراد فاز جدیدی شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،پس از بروز اختلافات عدیده میان مهدی کروبی و سید محمد خاتمی که بارها با تلاش شکست خورده برخی بزرگان اصلاح طلب جهت آشتی آنان روبرو شده،مهدی کروبی طی مذاکراتی با برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب خواستار موضع گیری آنان علیه خاتمی شده است.
 
گفته می شود کروبی در دیدارهای متعدد با برخی متهمان حوادث بعد از انتخابات و چهره های دیگر سیاسی ضمن برشمردن دلایل اختلافات خود با خاتمی وی را یک محافظه کار خوانده وتصریح کرده است ،وی در مبارزات آنان نه تنها هیچ نقشی نداشته بلکه تنها درصدد استفاده از پتانسیل جریان سبز و ضمیمه کردن آن به جریان اصلاحات می باشد.
 
وی خطاب به برخی محکومان حوادث بعد از انتخابات با بیان این که خاتمی در طول حوادث یک سال گذشته فقط دیدار با آزادشدگان حوادث بعد ازانتخابات را در دستور کارخود داشته و هزینه ای در این راه پرداخت نکرده، نسبت به ایفای نقشی که در تقسیم کار به او سپرده شده ابراز تردید کرده و گفته است،وی تا پایان راه با ما نخواهد بود.
 
کروبی همچنین از برخی از این افراد خواسته است مطالبی را که درباره خاتمی می دانند در جلسات و دیدارهای گروهی بیان کرده و بگویند که خاتمی چه کرد که اصلاحات به سرانجام نرسید.
 
گفته می شود وی از این افراد خواسته است تحت عنوان آسیب شناسی جریان اصلاحات سهم کوتاهی های خاتمی را در زمینگیر شدن این جریان بیان کنند.

 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/5/18 و ساعت 12:3 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396943
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی