سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید و بنده مملوک را تا مجلس ملوک بالامی کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 23

افراطی ترین سایت ضد انقلاب:موسوی یک گوسفند تمام عیار است!

نمایش اعتصاب غذای چند نفر از آشوبگران دستگیرشده با افتضاح تمام شد اما گویا سرزنش علیه معرکه گیران سیاسی در این ماجرا تمامی ندارد.
کسانی چون موسوی و کروبی و عبدالله نوری و برخی سرکردگان نهضت آزادی و جبهه ملی تلاش کرده بودند ضمن بهره برداری از این نمایش، خود را در حاشیه نگه دارند و همین امر باعث انتقادهای گسترده در محافل ضد انقلابی شده است. نویسنده سایت خودنویس در تحلیلی با اشاره به این که «قبلا به رهبران جنبش سبز تاخته و گفته بودیم که در ماجرای اعتصاب غذای زندانیان گوسفند نباشیم»، نوشت: چند وقت که گذشت واکنش ها شروع شد، واکنش تاثیرگذار را مهندس موسوی با نوشتن بیانیه ای ایجاد کرد که در آن با تاکید بر شنیده شدن صدای اعتراض زندانیان از آنان خواسته بود اعتصاب غذای خود را بشکنند بعد از او هم واکنش های دیگر هم شروع شد و از جبهه مشارکت تا فعالان ملی- مذهبی همگی واکنش نشان داده و تمامی شان هم همان طور که پیش بینی می شد حرکت در مسیری را پیش گرفتند که مهندس موسوی در آن پیشگام شده بود. اصلی ترین مسئله در آن درخواست از زندانیان برای شکستن اعتصاب غذا بود. شخصا از این واکنش ها شگفت زده شدم. در نظر داشتم که احتمالا باید پیام ها به زندان برسد وگرنه صدور آنها بی معنا خواهد بود. شگفتی خودم را پنهان کرده بودم. اما وقتی اعتصاب غذا خاتمه یافت پرسش ها سر باز کردند. از خودم پرسیدم چرا واکنش ها در این مسیر پیش رفت؟ این برداشت درست است که معنای پیام موسوی و پیام های مشابه عدم حمایت از حرکت زندانیان بود. موسوی با درخواست خاتمه اعتصاب غذا در واقع همان حرکت را که در 22 خرداد امسال تکرار شد، ادامه داد. این بار هم موسوی زندانیان را تنها می گذاشت. وقتی دستگیر شده ها اعلام کرده بودند برای پیگیری خواست شان اعتصاب غذا را ادامه می دهند، چه طور یک دفعه پشت آنها خالی می شود و اعلام می شود اعتصاب غذا ادامه نیابد؟
 


این سایت ضد انقلابی اضافه کرد: زیان عمده حرکت آقایان و خالی کردن پشت بازداشت شدگان این بود که یکی از مهمترین حرکت های اعتراضی زندانیان را از آنها گرفت و آنها را خلع سلاح کرد. تنها سلاح زندانی که می توانست با قمار روی آن به خواسته هایش دست پیدا کند، سوخت. حالا اگر هر زندانی ای اعتصاب غذا کند مسئولان اهمیتی به آن نخواهند داد و مسئولیت جان آنان را برعهده «بزرگا ن شان» خواهند گذاشت و اعتصاب کننده نیز مجبور خواهد شد اعتصاب غذای خود را بشکند، یا اصلا اعتصاب غذا نکند؛ چه، می داند این حرکت دستاوردی نخواهد داشت. زمانی که حکومت فهمید پشت زندانیان خالی شده و می تواند اصلا منکر این موضوع شود و زندانیان که می دیدند دیگر راهی نمانده و همه با حمایتی نصفه و نیمه از حرکت شان از آنها خواسته اند اعتصاب غذا را بشکنند، اعتصاب غذای خود را شکستند، زندانیان دیدند هزینه ای که دارند از جانشان خرج می کنند بیهوده است. حالا هم برخی از آنها همچنان در وضعیت سابق خود هستند یعنی تحمل این همه سختی عملا نتیجه ای دربر نداشته است. شخصا مسئولیت این موضوع را برعهده بی تدبیری موسوی می گذاریم.

 نوشته شده توسط مجید در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 8:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 397114
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی