سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 24

به گزارش شبکه ایران، مهدی خزعلی که به دلیل همراهی با فتنه 88 از سوی پدرش، آیت الله خزعلی، "منحرف" خوانده شده، اخیرا مهدی کروبی را به منزل خود دعوت کرد تا او و دوستانش سوالات خود را از شیخ اصلاحات بپرسند. دوستان خزعلی سوالات خود را از طریق اینترنت پرسیدند.

کروبی که اخیرا گفته است تلویزیون ضد انقلاب "رسا" را هواداران من راه انداخته اند، در پاسخ به سوالی در این باره گفت: اکنون به تمام بچه ها تبریک میگویم که در حال تاسیس تلویزیونی بر مبنای عرف جامعه اند به امید خدا فعالیت میکنند و بنده هم تذکراتی به آنان داده ام.

وی درباره تامین هزینه های کلان این شبکه ماهواره ای هم اظهار داشت: هر گونه کمکی چه معنوی چه مالی، خود دوستان بهتر می دانند، باید هر طور که میتوان مسیر این کمک ها را پیدا کرد من جای خاصی را در داخل و خارج ندارم که بگویم به آنجا مراجعه کنید اگر خودتان جویا شوید راه های کمک رسانی را پیدا خواهید کرد.

مخالفت با امام

اما شاید جدیدترین سخنان کروبی که نشانگر کذب بودن ادعاهای وی درباره امام راحل و انقلاب است، در پاسخ به این سوال عنوان شد:  آقای کروبی آیا شما با یک حکومت سکولار که اسلام و هر دینی در آن محترم باشد اما در سیاست جایگاهی نداشته باشد موافق هستید؟ یا اینکه به سخنان آقایان (امام) خمینی و (آیت الله) خامنه ای که میگویند سیاست ما عین دیانت ماست معتقدید؟

کروبی گرچه صریحا به این سوال پاسخ نداد اما تلویحا از مخالف با امام راحل سخن گفت و نظر خود را درباره وجود حکومت دیگری در ایران مثبت دانست. او در جمله ای شعاری عنوان کرد "مردم می توانند هرگونه حکومتی را که برای خود مناسب می دانند تعیین کنند."

شیخ اصلاحات که به دلیل موضع گیری علیه جمهوری اسلامی از سوی محافل غربی به "شیخ شجاع" معروف شده، با حمله مجدد به جمهوری اسلامی افزود: این حکومتی که امروزه مشاهده می کنیم نه بر پایه جمهوریت است نه بر پایه دیانت این حکومت آن حکومتی نیست که رهبران به مردم وعده داده بودند. باید جمهوریت نیرومند تر باشد. سایر حکومت ها را نفی نمیکنم مردم هرچه را بخواهند خواهم پذیرفت.

کروبی در حالی به این مهمانی رفته است که پیش تر قرار بود با نقشه مهدی خزعلی، آیت الله خزعلی هم در این دیدار حاضر باشد تا در خصوص وقایع پس از انتخابات صحبت کنند و رفع کدورت! شود اما آیت الله خزعلی پس از اطلاع از نقشه فرزندش، ضمن رد درخواست کروبی و مهدی خزعلی گفت من اگر در این مجلس حاضر شوم به کروبی سیلی خواهم زد


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/5/29 و ساعت 12:3 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 44
مجموع بازدیدها: 397165
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی