سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 24

صراط - رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد فتنه گران قادر به برنامه ریزی دوباره برای ادامه جنبش نیستند.

کروبی در دیداری که مخاطبان آن «گروهی از جوانان اصلاح طلب» عنوان شده اند، تصریح کرد ادامه جنبش به برنامه ریزی نیاز دارد اما در شرایط کنونی، نمی توانیم یکجا جمع شویم و برنامه ریزی کنیم.
وی البته در توجیه بی کفایتی برای احیای دوباره فتنه و آشوب، سرکوب را بهانه کرده اما متعرض این حقیقت نشده که برنامه ریزی فتنه گران در طول 14ماهه پس از انتخابات، علی الدوام حالت کاهنده و نقض غرض داشته به نحوی که در22بهمن و سپس روز کارگر و سالگرد انتخابات، با امحای مطلق فتنه و آشوب مواجه شدند.

کروبی در عین حال توضیح نداده که چرا نظام باید برای براندازی و آشوب طلبی- به نیابت از آمریکا و اسرائیل- اجازه فعالیت و گردهمایی بدهد.

این نامزد سرمایه باخته در انتخابات، برای روحیه دادن به افراد سرخورده گفته است «اصولگرایان در میان خود دچار اختلاف شدیدی شده اند.» او همچنین درباره اختلافات شدید خود با دیگر فتنه گران، منکر ماجرا شده و می گوید «اختلافی وجود ندارد حتی برعکس، در این دوران سخت تلاش می کنیم با همدلی و همراهی امور را پیش ببریم.»

شایان ذکر است کروبی اگرچه ماهها قبل از انتخابات از سوی خاتمی و موسوی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و کارگزاران دور خورده بود و در انتخابات نیز نتوانست اعتماد بیش از 330هزار نفر (کمتر از یک درصد 40میلیون شرکت کننده) را کسب کند اما بلافاصله پس از انتخابات و با مشاهده برنامه ریزی سران فتنه برای القای تقلب و ایجاد آشوب، فرصت را برای موج سواری و پوشاندن بی اعتمادی مطلق مردم به شخص خود مناسب یافت و تلاش کرد با رفتارهای انتحاری، آب رفته را به جوی بازگرداند. با این اوصاف، دم زدن او از برنامه ریزی- در حالی که اغلب به حلقه های اصلی برنامه ریزی افراطیون راه داده نشده- نوعی کلام مطایبه آمیز است و چه نظام اجازه تجمع برای برنامه ریزی بدهد و چه این اجازه را ندهد، کروبی جزو تصمیم گیران و سناریست ها قلمداد نمی شود بلکه اغلب در جلسات مذکور، نقش سیاهی لشکر یا بدلکاری که باید خود را به در و دیوار بکوبد، به او واگذار می کنند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:37 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 44
مجموع بازدیدها: 397136
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی