سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دشمن ترینِ مردم نزد خداوند متعال، کسی است که کار بد مؤمن را سرمشق قرار می دهد؛ امّا کار نیکش راسرمشق قرار نمی دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 24

کروبی که چندی پیش گفته بود حتی سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم! این بار با واکنش از سوی امت حزب الله شهرری روبرو شد و مجبور به فرار از این شهر شد. به گزارش جوان آنلاین روز گذشته نفر پنجم انتخابات سال گذشته بدون قرار قبلی در مراسم ختم مرحو حجت الاسلام سید تقی موسوی درچه ای از اعضای مجمع روحانیون مبارزحاضر شده بود که با واکنش مردم متدین شهرری روبرو شد و در نهایت با اعتراض مردم که شعار می دادند "  حرم عبدالعظیم جای منافقین نیست" مجبور شد با اعوان و انصارش شهرری را ترک کند.
لازم به ذکر است اعتراض مردم شهرری محدود به کروبی نبود و با شعار دادن علیه مجید انصاری و محتشمی پور که از افراد بسیار موثر در ایجاد توهم تقلب در سران فتنه بود این دو را نیز مجبور به خروج فوری از مراسم ختم و خارج شدن از شهرری کرد.البته برخی رسانه های همسو با این جریان خبر کذب برخورد فیزیکی با این دو را نیز منتشر کرده اند.
گفتنی است قرار بود خاتمی نیز در این مراسم شرکت کند اما به دلیل احتمال برخورد مردمی با خود از شرکت در مراسم ختم آن مرحوم خودداری کرد.
 


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 4:46 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 44
مجموع بازدیدها: 397141
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی