سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

ارزش نعمتها تنها از سنجش با ضدّشان شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 23

به گزارش شبکه ایران، یک شرکت مخابراتی بین‌المللی هم اظهارات یکی از مجرمان آشوب‎های خیابانی سال گذشته در ایران را به تمسخر گرفت و آن را ناشی از اشتباهات متعدد دانست.

چند روز پیش "عیسی سحرخیز" که چندی پیش خبر تمارض او به بیماری برای خروج از زندان و فرار به آمریکا از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد، طی دادخواستی از شرکت "نوکیا زیمنس" و دیگر شرکت‌های مرتبط، به دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرد.

با این حال، شرکت نوکیا روز جمعه این شکایت را رد کرد و اعلام کرد: دعوی سحرخیز در جایی اشتباه، علیه طرف اشتباه و بر اساس فرض‌های اشتباه اقامه شده‌است.

این شرکت مخابراتی می‌افزاید: سحرخیز و پسرش به دنبال این هستند تا شبکه نوکیا زیمنس را به خاطر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی مقام‌های ایرانی مقصر اعلام کنند، آن هم از طریق اقامه دعوی در ایالات متحده؛ یعنی کشوری که مطلقاً هیچ ارتباطی با موضوع دادخواهی آن‌ها ندارد.

گفتنی است فعالان سیاسی معتقدند جریان فتنه پس از اینکه متوجه شده اخبار جلسات محفلی و برنامه‌ریزی‌های سازمانی آن‌ها برای به اغتشاش کشیدن کشور، افشا شده است، تلاش می‌کند تا دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی کشور را به خاطر انجام وظایف قانونی خود مورد سرزنش قرار دهد


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 9:47 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 397122
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی