سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

اوج دانش، نرمش و اوج نادانی، درشتی است. [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

به گزارش شبکه ایران، نمازگزاران شیرازی پس از اقامه نماز جمعه این هفته شیراز در اعتراض به پخش سخنان "سیدعلی‌محمد دستغیب" از رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا)، مقابل مسجد آتشی‌های شیراز (محل اقامت وی) تجمع کرده و شعارهایی علیه مواضع ساختارشکنانه او سر دادند.

مردم معترض با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره)، انتقاداتی را نسبت به اظهارات و مواضع آقای دستغیب در حمایت از سران فتنه و نامه‌نگاری‌های وی به میرجسین موسوی و مهدی کروبی را مطرح کردند.

دستغیب در جریان فتنه سال گذشته، به عنوان یکی از حامیان میرحسین موسوی شناخته ‌شد و در نامه‌ها و بیانیه هایی از مواضع موسوی و دیگر سران فتنه حمایت کرده است.

او همچنین چند روز پیش، نامه‌ای را خطاب به آقایان موسوی و کروبی نوشت و ضمن توهین به مسئولان نظام، به حمایت مجدد از آن‌ها پرداخت.

اعتراض مردم به محتشمی‌پور و انصاری در شهرری

دامنه اعتراضات مردمی به حامیان جریان فتنه 88، به شیراز محدود نبود و برخی از حامیان این جریان در تهران نیز با اعتراض مردمی روبرو شدند. 

در جریان مراسم ختم حجت‌الاسلام درچه‌ای عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، علی اکبر محتشمی‌پور و مجید انصاری مورد اعتراض مردم قرار گرفتند.

به گزارش تابناک، در این مراسم که بعدازظهر جمعه در مصلی شهرری برگزار شد، هنگام خروج آقایان محتشمی پور و انصاری، حضار در مراسم به آنان اعتراض کردند که منجر به دخالت پلیس شد.

گفتنی است آقای محتشمی‌پور به عنوان رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای میرحسین موسوی در انتخابات سال گذشته فعالیت می‌کرد و از سوی مردم به عنوان یکی از طراحان سناریوی تقلب در انتخابات شناخته می‌شود.

پیکر حجت‌الاسلام درچه‌ای در حالی تشییع شد که سران فتنه به علت آنچه احتمال اعتراضات مردمی اعلام شد، حاضر به حضور در این مراسم نشدند.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/5/30 و ساعت 9:51 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 396435
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی