سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

دنیا، بر دشمنان یکدیگر تنگ است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

محبیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده قبل از 14 بهمن پیش از انتخابات با موسوی دیداری داشتم که در آن دیدار 3 سؤال از وی پرسیدم و موسوی نیز به سؤالات پاسخ داد.

وی با بیان اینکه سؤال اول در خصوص اعتقاد موسوی به دولت محوری در کشور اختصاص داشت، یادآور شد: موسوی در آن زمان گفت که "من هم قبول دارم که اکنون دولت‌محوری معنایی ندارد و حتی بسیاری از شعارهای احمدی‌نژاد را قبول دارم اما او نمی‌تواند شعارها را که شعارهای امام است اجرایی کند ".

این کارشناس مسائل سیاسی دومین سؤال خود را به نوعی تعامل با حزب مشارکت و سازمان مجاهدین مرتبط دانست و تصریح کرد: موسوی در آن زمان به بنده گفت که این احزاب را قبول ندارم و معقتدم که خاتمی هم در برقراری ارتباط با آنها اشتباه کرده است.

محبیان در همین زمینه اضافه کرد: موسوی به بنده گفت "زمانی که معین برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری با بنده مشورت کرد به او هشدار دادم که تو یک عنصر خط امامی و ساده‌زیست هستی و با تکیه بر همین شعارها می‌توانی موفق شوی اما او به سراغ شعارهای دیر رفت و شکست خورد ".

وی در ادامه به سومین سؤال خود از موسوی اشاره کرد و یادآور شد: از موسوی در خصوص اختلاف نظرهایش با مقام معظم رهبری در زمان نخست‌وزیری سؤالاتی پرسیدم که وی در پاسخ گفت که با مقام معظم رهبری نسبت فامیلی دارد و اختلافات آن زمان نیز مربوط به مباحث حقوقی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی در همین زمینه افزود: موسوی گفت که "در آن زمان مقام معظم رهبری، رئیس جمهور کشور بود اما اختیاری نداشت و من که نخست وزیر بودم حاضر نشدم از اختیارات خود بگذرم اما اکنون اصلا نخست وزیر در کشور وجود ندارد و من هم به آقای امامی کاشانی گفته‌ام که کسی که بخواهد در این مملکت رئیس جمهور شود و جایگاه رهبری را نفهمیده باشد خیلی باید کندذهن باشد ".

محبیان همچنین با بیان اینکه نقش امام(ره) روز به روز در بیانیه‌های موسوی کمرنگ‌تر شد، اظهار داشت: در نهایت شاهد بودیم که همجنس‌گرایان نیز وارد بیانیه‌های موسوی شدند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات وزارت ارشاد در حوزه تشریح مفهوم جنگ نرم خاطرنشان کرد: با تلاش‌های وزارت ارشاد به زودی 20 کتاب در حوزه مفاهیم جنگ نرم منتشر خواهد شد.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/7/15 و ساعت 7:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 396714
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی