سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هرکه تنها با افراد بی عیب برادری کند، دوستانش اندک شوند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

به گزارش فارس، حسین الله کرم در حاشیه مراسم شب خاطره سردار سرلشگر پاسدار شهید نورعلی شوشتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میرحسین موسوی و کروبی به دلیل نداشتن ساختارهای گروهی و حزبی تنها به دادن بیانیه اکتفا می کنند.

وی افزود: حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی توانسته اند با سازماندهی خانواده های زندانیان اغتشاشات بعد از انتخابات سال 88 به نزد آقای هاشمی رفته و جمله معروف وی را با عنوان اقدام جائرانه از وی دریافت کرده و به شکایت از نیروهای امنیتی بپردازند.

حسین الله کرم در ادامه خطاب به حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گفت: حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی باید بدانند که نه تنها از ساختار سیاسی و حزبی کشور حذف شده اند، بلکه در نظر مردم این احزاب وابسته و منزوی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از افراد، جریان وابسته به خاتمی را جدا از فتنه گران می دانند و دلیل ادعای خود را موضع گیری خاتمی علیه فتنه سبز برمی شمارند اما این افراد باید بدانند که خاتمی از سران فتنه سبز بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

الله کرم در ادامه خواستار محاکمه سران فتنه سبز سال 88 شد و در پایان تاکید کرد: به نظر می رسد قوه قضائیه در ارتباط با محاکمه سران فتنه می توانست بهتر عمل کند گرچه باید گفت ما اخیرا شاهد موضع گیری های لازم از سوی دادستان کل کشور در این ارتباط بوده ایم و این موضع گیری ها نوید برخورد با سران فتنه را از طریق قانونی به ملت عزیز ما داده است.


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/7/17 و ساعت 9:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 122
مجموع بازدیدها: 396729
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی