سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

به گزارش شبکه ایران، "مرتضی تمدن" استاندار تهران در سیزدهمین جشنواره‌ شهید رجایی با تاکید بر این‌که رفتار و کردار دولتمردان در مقابل مردم باید مورد توجه قرار بگیرد به بیان خاطره‌ای از نوع رفتار رئیس‌جمهور در مقابل برخوردی خاص پرداخت و اظهار کرد: بعد از این‌که رئیس‌جمهور در روز قدس سخنرانی کردند، ما منتظر تشریف ایشان در صفوف نماز جمعه بودیم، ولی آقای احمدی‌نژاد از جایگاه به مسیر دیگری رفتند؛ چرا که ایشان معمولا ًدر نماز جمعه در بین مردم حضور پیدا می‌کنند و این بار هم که راهپیمایی بود ترجیح دادند که بین مردم باشند. ما به اتفاق ایشان در مسیری در صفوف پشت دانشگاه تهران مکانی را پیدا کردیم و نشستیم.

بنابر گزارش ایسنا، استاندار تهران ادامه داد: به فاصله‌ یکی دو صف پشت سر ایشان، جانبازی که حال خوبی نداشت و وضع جسمانی‌اش هم مساعد نبود و فشار زندگی و مشکلات، شرایطی برای این فرد به وجود آورده بود،حضور داشت، زمانی که رئیس‌جمهور نشست خودش را به آقای احمدی‌نژاد رساند و ایستاده شروع به فریاد کشیدن سر آقای احمدی‌نژاد کرد و بی‌پروا و بی‌محابا فریاد می‌کشید و شاید من و شما به عنوان مسئول وقتی این صحبت‌ها را می‌شنیدیم از کوره در می‌رفتیم. در این بین کسانی که اطراف رئیس‌جمهور بودند، سعی کردند آن فرد را آرام کنند، ولی آقای رئیس‌جمهور تاکید کرد کسی حق ندارد با آن فرد کاری داشته باشد.

وی با بیان این‌که آن فرد کلمات سخیفی خطاب به رئیس‌جمهور به کار برد که جای گفتنش در این جلسه نیست، اظهار کرد: مردم در این لحظه همه بهت‌زده بودند و سکوت کرده بودند و آن فرد هرچقدر دلش خواست، حرف زد تا این‌که خسته شد. وقتی نشست آقای احمدی‌نژاد سرش را نزدیک ایشان آورد و به او گفت خیلی ممنون، متشکرم. چنین حالتی باعث شد که آن فرد جانباز به آرامش دست پیدا کند و عصبانیتش فروکش کند و در واقع در این بین صحنه‌ای شکل گرفت که هرکس آن‌جا بود با دیدن آن صحنه منقلب می‌شد. در این هنگام این جانباز عزیز چند لحظه‌ای به چشمان رئیس‌جمهور خیره شد و بعد سیل اشک مهلتش نداد و خودش را به آغوش احمدی‌نژاد انداخت و مشکلاتش را مطرح کرد که البته مشکلاتش مهم هم نبود.


 نوشته شده توسط مجید در سه شنبه 89/7/27 و ساعت 8:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 122
مجموع بازدیدها: 396724
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی