سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

گفت: خاطره نویسی امین زاده، معاون وزارت خارجه دولت خاتمی و از عوامل فتنه 88 اعتراض شدید سایر آشوبگران و فتنه گران را برانگیخته است.
گفتم: چطوری؟ مگه چی نوشته؟
گفت: امین زاده در شرح حضورش در دادگاه نوشته که مسئولان زندان ما را در کنار اراذل و اوباشی که در آشوب ها بازداشت شده بودند نشاندند.
گفتم: خب! بعدش چی؟
گفت: حالا آشوبگران با عصبانیت خطاب به امین زاده نوشته اند؛ آن وقتی که از ما برای حمایت از موسوی دعوت می کردی، افراد آزادیخواه بودیم! ولی حالا که خودت به زندان افتاده ای برای جمهوری اسلامی خوش رقصی می کنی و ما را اراذل و اوباش معرفی می کنی؟
گفتم: خب! خب! دیگه چی؟
گفت: به امین زاده گفته اند اگر ما اراذل و اوباش هستیم، تو و فرماندهانت که به ما دستور آشوب می دادید، رئیس همه اراذل و اوباش هستید.
گفتم: یک کابوی آمریکایی مست و لایعقل وارد کاباره ای شد و فریاد زد؛ آهای خوک هایی که کنار پنجره نشسته اید و خرس هایی که کنار دیوار نشسته اید... در همین حال یکی از آنها که کنار پنجره نشسته بود به او نزدیک شد و گفت؛ چشماتو باز کن! من خوک نیستم و کابوی مست با خونسردی گفت؛ پس برو کنار دیوار بشین!


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/8/17 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 396703
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی