سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

رأی [درست] جز هنگام خشم پنهاننمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات که گفته است جریانی، فتنه‌های بعد از انقلاب را هدایت و مدیریت می‌کند و بعد از 30 سال هنوز شناسایی نشده است، اظهار داشت: جریان فتنه دارای ظاهر و باطنی است که ظاهر آن جریانات اخیر بود که فتنه‌گران با اغتشاش‌گری مدعی تقلب شدند.

وی درباره «باطن جریان فتنه» نیز گفت: سران فتنه در داخل کشور فاقد توان هدایت جریان فتنه هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم با اشاره به بیانات رهبری درباره جریان فتنه، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ریزان در داخل و بقیه در خارجند که تاکنون شناسایی نشده‌اند که رهبری دستور شناسایی عوامل خارجی و داخلی این جریان را به مسئولان دادند.

وی افزود: لیبرال‌، اصلاح‌طلب و حتی بنی‌صدر از این جریان حمایت کرد که این نشان می‌دهد بنی‌صدر و اصلاح طلبان برنامه‌ریز این جریان نبود و جریانی در سایه وجود دارد که باید شناسایی شود.

نماینده مردم بیرجند در مجلس هشتم با اعلام اینکه هنوز جریان پشت پرده جریان فتنه شناسایی نشده، اظهار داشت: شناسایی این جریان نیازمند کار زیادی است که دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی باید آن را انجام دهند.

وی با عنوان اینکه تا زمانی که جریان فتنه شناسای نشده، فتنه‌گران در هر فرصتی از جمله هدفمند کردن یارانه‌ها به میدان خواهند آمد، اضافه کرد: باید تدبیر نظام به گونه‌ای باشد که فتنه‌گران نتوانند از موقعیت‌ها سوء استفاده کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تلاش فتنه‌گران برای اخلال‌گری در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها است، گفت: آنها دارای سناریوهای متعددی نظیر راه انداختن قحطی، کمبود و گرانی هستند.

وی با عنوان اینکه نباید دوباره به سران فتنه حیات داد، گفت: حالت کنونی که بین مرگ و حیات است بهترین حالت برای سران فتنه است تا نزد مردم بیشتر شناسایی و رسوا شوند.


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 3:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 396695
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی