سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

نیکوترین خوى زنان زشت‏ترین خوى مردان است : به خود نازیدن و ترس ، و بخل ورزیدن . پس چون زن به خویش نازد ، رخصت ندهد که کسى بدو دست یازد ، و چون بخل آرد ، مال خود و مال شویش را نگاه دارد ، و چون ترسان بود ، از هر چه بدو روى آرد هراسان بود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

در برنامه دوشنبه شب مجری سیاسی برنامه نود د رساعاتی هر چه توهین و ناسزا بود نثار شخص رییس جمهور ،هیئت دولت ونمایندگان مجلس کرد و تاسف آنجا بود که هر چه در سایت های اصول گرا جستجو کردم هیچ اعتراضی (حتی بر فرض درست بودن ادعاهای نامبرده )به توهین های او ندیدم !در زیر به چند نکته اشاره میکنم :

1:تهران با احتساب سه تیم منتقل شده (پاس ،پیکان وصبا) جمعا هشت !؟تیم در لیگ برتر دارد چرا؟ آیا استعداد تهرانی در "فوتبال" زیاد است یا استعدادشان در خرج کردن "بیت المال"؟

2:انتقال تیم نفت از تهران انتقال کلیه امکانات مادی شرکت نفت در این تیم به اراک میباشد یعنی انتقال سرمایه مادی از تهران ،یعنی چیزی که به مذاق آقایان تهرانی خوش نمی آید

3:گفته شد" تیم های منتقل شده از تهران با مشکل مواجه شده است" اگر آقای مجری غرض سیاسی نداشته بود بجای پاک کردن صورت مساله برای بررسی مشکلات این تیمها برنامه مجزایی می گذاشت ! اگر هم دلیل مشکلات آنها خروج از تهران است ،آنچه در بند یک گفته شد اثبات میگردد!

4: مجری بیان کرد که "چرا در تیم اراکی سرمایه گذاری نمیکنید ؟"آیا سرمایه گذاری میلیاردی مجزا با آن همه مشکلاتی که مملکت دارد درست است ؟ انتقال تیم "دولتی " کار درستی بود که باعث درامد زایی تیم نیز میگردد!

 علی مطوری   www.iranaftab.parsiblog.com


 نوشته شده توسط مجید در چهارشنبه 89/9/24 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396794
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی