سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

صراط - رئیس شورای سیاستگذاری مجمع روحانیون به دیدار خانواده یکی از آشوبگران بازداشتی رفت.

خاتمی در حالی به منزل «بهاره- ه» رفت که نامبرده به خاطر تخلفات گسترده، از جمله نقش آفرینی در آشوب های سال گذشته، به 9 سال حبس محکوم شده است. خاتمی که خود به دلیل ملاقات با کسانی چون جورج سوروس و راسموسن دبیرکل ناتو(و نخست وزیر هتاک دانمارک) و... از متهمان کودتای مخملی سال گذشته به شمار می رود، در این ملاقات ادعا کرده برخورد انقلابی جمهوری اسلامی با اشرار هوادار آمریکا ، با کشورهای کمونیستی قابل مقایسه است!

به گزارش صراط نیوز وی همچنین با اشاره به بازگرداندن عماد باقی به زندان، از نامبرده و دیگر متهمان جانبداری کرد و گفت: متاسفانه برای فعالیت گروه ها مشکل ایجاد می کنند و معلوم نیست افراد و گروه هایی که به کار مخفی و غیرعلنی اعتقاد ندارند و خواستار اصلاح وضع موجود هستند چگونه باید فعالیت کنند.

خاتمی توضیح نداد که مخالفت با فعالیت مخفی و غیرعلنی چه نسبتی می تواند با ملاقات های وی با جرج سوروس و ملک عبدالله(اردیبهشت ماه 88) و... داشته باشد. این در حالی است که خاتمی در زمان ریاست جمهوری و در پی اقدام خائنانه عماد باقی در سرقت اسناد محرمانه وزارت اطلاعات و سپس انتشار توام با دستکاری و تحریف این اسناد، نسبت به این حرکت اعتراض کرده و تصریح کرده بود انتشار اسناد محرمانه اگر سندیت داشته باشد خیانت است چه رسد به این که واقعیت هم نداشته باشد.

تذبذب خاتمی در تخطئه تندروی افراطیون مدعی اصلاحات طی حوادث سال گذشته و سپس رفتن به خانه یکی از آنان(از اعضای گروهک منحله تحکیم)، یادآور مشی همیشگی وی است چندان که 16 آذر 1383 در دانشکده فنی دانشگاه تهران اذعان کرده بود «از اردوگاه اصلاحات صدای دشمن به گوش می رسد» اما بعدها وی خود تبدیل به صدای دشمن شد و با برخی از همان صداها و سخنگویان دشمن هم آوا شد تا آنجا که برخی از حامیان وی از خاتمی با عنوان «بندباز ناشی» یاد کردند.

گفتنی است برنامه خاتمی برای انتخابات آتی عبور از فیلتر شورای نگهبان با دروغ تاکتیکی "جدایی از کودتاگران" بوده و به حمد الهی تاکنون در اجرای این پروژه احمقانه ناکام بوده است. این در حالی است که اطلاعات موثق خبرنگار صراط نیوز حکایت از عزم جدی شورای نگهبان بر اعلام عدم صلاحیت سیاسی و شرعی خاتمی برای شرکت در هر انتخاباتی قرار گرفته است.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 10:52 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396766
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی