سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

"صراط" - صبح امروز حاج سعید حدادیان پیش از آغاز مراسم روز عاشورای حسینی در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهارات تندی را خطاب به رئیس جمهور پیرامون برکناری اسفندیار رحیم مشائی بیان کرد .
به گزارش صراط محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است .
از همین رو صبح امروز سعید حدادیان ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت ارسال پرچم عزای امام حسین (ع) و توجه ویژه وی به هیئت ها از وی درخواست کرد همانطوری که می توانند یک وزیر را در آنطرف دنیا به راحتی عزل کنند ، مانند حکم تحریم تنباکو ، اقدامی انقلابی کرده و یک یادداشت بنویسند و بگویند: آقای مشائی خداحافظ . . .
این صحبتهای حدادیان با استقبال مردم مواجه شد به طوری که جمعیت چندهزار نفری در تائید صحبتهای وی صلوات فرستادند .
این مداح با سابقه سپس در ادامه ضمن دعا برای نابودی میرحسین موسوی افزود: در زمان انتخابات اطرافیان ایشان برای من پیغام آوردند که موسوی گفته است میخواهم بروم هیئت آقای حدادیان ! من هم به وی پیغام دادم اشکالی ندارد اما اگر ایشان حضور پیدا کنند تنها یک سوال خواهم پرسید و آنهم اینکه : آقای میر حسین تا حالا کجا بودید؟ در این 20 سال چرا در هیچ هیئتی دیده نشدید؟


 نوشته شده توسط مجید در جمعه 89/9/26 و ساعت 11:3 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 35
مجموع بازدیدها: 396766
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی