سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به ریشه 20 ساله فتنه اخیر گفت؛ هیچیک از سران فتنه در اقداماتی که انجام داده اند از خود اختیاری نداشته اند بلکه فرمول دیکته شده مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل را دنبال کرده اند.
شریعتمداری گفت؛ اقداماتی نظیر، ابراز تردید درباره امکان تقلب در انتخابات و سپس تشکیل «کمیته صیانت از آراء»، «انتخاب یک نماد رنگی»، اعلام تقلب پس از انتخابات و آشوب های خیابانی تماماً و بدون کم و کاست و حتی با تعیین ترتیب اولویت در فرمول کودتاهای رنگی از سوی مدیران بیرونی فتنه نظیر جین شارپ، جان کین، جرج سوروس، هلوی، مایکل لدین و فوکویاما، مورد تأکید قرار گرفته و مطابق اسناد موجود به سران فتنه دیکته شده است.
شریعتمداری به سفر جان کین، در پاییز 1378 یعنی بعد از شکست فتنه تیرماه 78 اشاره کرد و گفت؛ این نظریه پرداز کودتاهای مخملی از مرکز مطالعات وست مینستر انگلیس بعد از ورود به ایران با گروههای مدعی اصلاحات جلسات توجیهی متعددی داشت و او دو بار دیگر نیز به ایران آمد و با عوامل فتنه به رایزنی پرداخت.
مدیر مسئول کیهان به سفر یورگن هابرماس، مشهورترین نظریه پرداز «نافرمانی مدنی» به ایران و ملاقات وی با برخی از عوامل اصلی فتنه در اردیبهشت 81 و نیز سفر ریچارد رورتی در خردادماه 83 و سفر تموتی گارتن اش، از رهبران صهیونیست سرویس اطلاعات خارجی انگلیس به ایران در سال 84 و سفرها و ملاقات های پی درپی فرستادگان این سرویس ها نظیر، کیان تاجبخش، هاله اسفندیاری، رامین جهانبگلو و... اشاره کرد و با توضیح درباره موضوع نشست های این فرستادگان با مدعیان اصلاحات اعلام کرد، با جرأت و براساس اسناد غیرقابل تردید می گویم که سران فتنه ستون پنجم مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل بوده اند.
خاتمی در پی عقب نشینی تاکتیکی است
شریعتمداری درباره اظهارات اخیر خاتمی گفت؛ ایشان حداقل 2 بار با جرج سوروس صهیونیست که از مدیران کودتاهای مخملی است، ملاقات پنهان داشته است، در تمامی مراحل فتنه 88 از فرمول دیکته شده بیگانگان پیروی کرده است، بنابراین تنها راه پیش روی او محاکمه و مجازات به جرم جنایاتی است که مرتکب شده است. وی افزود؛ عقب نشینی تاکتیکی بعد از ناکامی فتنه، یکی از دستورالعمل های ارائه شده در فرمول جین شارپ است که امروزه خاتمی انجام این ماموریت را برعهده دارد.
شریعتمداری درباره وحدت گفت؛ اولاً؛ توده های عظیم مردم با یکدیگر در وحدت کامل هستند که حماسه 9 دی نمونه آن است و ثانیاً؛ وحدت معیار و ملاک دارد، کسانی که دست به جنایت و خیانت زده اند باید محاکمه و مجازات شوند و فریب خوردگان یعنی 13 میلیون رأی دهنده به موسوی که خیلی زود متوجه فریب شده و از سران فتنه فاصله گرفتند، با سایر مردم تفاوتی ندارند و اما، برخی از عوامل دیگر فتنه که جرایم سنگین ندارند، اگرچه می توانند توبه کنند و بازگردند، ولی باید توجه داشت کفش دزد را بعد از توبه به مسجد راه می دهند، اما پیشنمازش نمی کنند.
هیچ کس از سرلشکر بی لشکر نمی ترسد
شریعتمداری با اشاره به اینکه تاخیر محاکمه فتنه گران مربوط به مصالح نظام است، افزود: برخی رسانه های بیگانه منظور از مصلحت را ترس نظام دانسته اند در حالی که باید گفت چه کسی از سرلشکر بی لشکر می ترسد.
وی با بیان اینکه موسوی و سایر سران فتنه در اولین سخنرانی خود در اسفند ماه 87 مدعی حفاظت از خط امام(ره) و به میدان آوردن ارزش های به زمین مانده انقلاب و اسلام بود، گفت: موسوی اهانت کنندگان به ساحت حضرت ابی عبدالله علیه السلام در روز عاشورا را مردان خداجو نامید و طرفداران وی در روز قدس به نفع اسرائیل شعار داده و به توصیه سایت وزارت خارجه اسرائیل شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را مطرح کردند.
آشوبگران و یونیفورم نظامیان اسرائیلی
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه دشمن حمایت مردم از نظام خود را با عنوان افراد لباس شخصی معرفی می کند، گفت؛ مگر قرار است توده های عظیم وفادار به نظام، با یونیفورم نظامی در صحنه حضور داشته باشند و خطاب به آشوبگران گفت؛ شما که از اسرائیل دستور می گیرید، چرا یونیفورم سربازان اسرائیل را به تن ندارید!؟
وی به شرح چند سرفصل از برکات فتنه 88 اشاره کرد و از جمله گفت؛ فتنه 88 بر همگان ثابت کرد که «خامنه ای، خمینی دیگر است».
مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد: برخی از دشمنان ادعا می کنند که بسیجی بی ترمز است؛ که بنده هم با این نظر موافقم و می گویم چرب و شیرین دنیا و مال و منال که ترمز دیگران است برای بسیجی ترمز نیست، بلکه بسیجی با فرمان رهبر می خروشد و با نظر او ترمز می کند.
وی در خاتمه تاکید کرد: فتنه 88 مرده است و سران فتنه از بین رفته و دچارمرگ مغزی شده اند، اما در عین حال باید مراقب فتنه های دیگر بود؛ هرچند با توجه به حرکت مردم در 9 دی دشمن قطعا می داند که توانایی هیچ کاری را ندارد و همانطور که نشریه usa today در شماره دیروز خود نوشته بود، حمایت از جنبش سبز! -یعنی همان فتنه- آمریکا را در منطقه بی اعتبار کرده است


 نوشته شده توسط مجید در شنبه 89/10/11 و ساعت 2:21 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 54
مجموع بازدیدها: 397531
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی