سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

ای مردم! بدانید آنکه از سخن نادرست درباره خود، بی تاب می شود، [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 خرداد 2

داداش حسین بچه بسیجی ها با تقلید از سخنان اخیر رفسنجانی گفت: حرف های من همان حرف های نماز جمعه نیست؛ حرف های من ناشنیدنی است؛ حرف های من همان خطبه نماز آدینه “آقا”ست!
وی که در قطعه 26 “آن” شده بود، در پاسخ به کامنت خصوصی “آذرخش” بیان داشت: رفسنجانی حرف جدیدی برای زدن ندارد، دم به ساعت ادعا می کند؛ “حرف های من همان حرف های نماز جمعه است” و این در حالی است که جمعه، بر خلاف یوم الله آدینه، یک روز تعطیل است؛ لذا حرف غیر حساب در این روز، “بین التعطیلین” حساب می شود! قدیانی بیان داشت: بعد از طرح بزرگ هدفمندی یارانه ها، کسی دیگر حرف های رفسنجانی در نماز جمعه را به خاطر ندارد! ما از نماز آدینه، فقط حرف های “آقا” را به خاطر داریم و یکی هم شعارهای وزیر شعار!
مدیر وبلاگ قطعه مقدس و معزز26تصریح کرد: آن نماز جمعه ای که رفسنجانی، زیاد به آن اشاره می کند، متاسفانه عده ای دختر و پسر، دست در دست هم، به جای “دعای وحدت” داشتند “یوگای شهوت” می خواندند و چون همزمان علیه اصل ولایت فقیه شعار می دادند، ما بیشتر با باتوم مقدس مان، حواس مان این طرف بود تا صحبت های رفسنجانی! ایشان دفعه بعد که آمد نماز جمعه(!) می تواند یک بار دیگر حرف های خود را تکرار کند! نویسنده “نه ده” افزود: تنها جمله ای که از نماز جمعه آقای رفسنجانی یادمان مانده، این جمله هاشمی دهه 60است که؛ “غربی ها مثل گاو تحلیل می کنند”! حسین قدیانی خاطرنشان کرد: البته غربی ها الان هم که از بعضی ها -بلانسبت بعثی ها!- حمایت می کنند، مثل گاو تحلیل می کنند و به نسبت قبل، آنچنان پیشرفتی نکرده اند! این افسر جنگ نرم گفت: من رفسنجانی را جزء سران فتنه نمی دانم، بلکه سران فتنه را جزئی از عالیجناب راس فتنه می دانم! و منظورم از راس فتنه در صورتی که قوه قضاییه به این مطلب گیر بدهد، ادعا می کنم “بن عمر” تونسی است!
نویسنده کتاب در دست انتشار “قطعه26″ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زمان خمینی یک مهدی هاشمی اعدام شد و زمان خامنه ای هم دیر یا زود این اتفاق می افتد. وی در پایان با اشاره به این جمله رفسنجانی که “رهبری از اوضاع جامعه مطلع هستند”، خاطرنشان کرد: کاش جناب رفسنجانی هم یک صدم “آقا” از اوضاع جامعه باخبر بود و می فهمید مردمی که روز 9 دی به خیابان ها آمدند، درباره یکی از تجار ورشکسته کشور همجوار، چه نظر مثبتی ابراز کردند! رفسنجانی خیلی وقت است بوی هاشمی نمی دهد!

بعدالتحریر:

جناب رفسنجانی همیشه مدعی هستند که اگر مدعیان، از من و فرزندانم، چیزی، زمینی، پولی، پله ای پیدا کردند، نشانی بدهند، من آن زمین را به نام شان می کنم! 

آقای هاشمی! من از فائزه و مهدی شما در فتنه 88 چند قطعه ای “زمین کوفی” از همان زمین های سرگشاده کوفیان پیدا کردم؛ آنجا که داشتند علیه علی شعار می دادند و به آشوبگران عاشورا پول می دادند، زمین کوفه شان بود! به نام شان بود!…

…و اما چون کربلای ما “بیت رهبری” است، کوفه مبارک خاندان خودتان باشد! نمی خواهد به نام ما کنید، که کربلا به نام ماست و خامنه ای، حسین زمان ماست و عاشورای ما، نیم روزش، همان “? دی” بود که به خیر گذشت. شما از مطلع بودن رهبری از اوضاع جامعه باخبرید و ما از اینکه خامنه ای، خمینی دیگر است، مطلعیم. برای ما خامنه ای، همان خمینی است، با این تفاوت که این بار اجازه نمی دهیم به این امام هم بعضی ها -بلانسبت بعثی ها!- جام زهر بدهند؛ از این هم خواستم مطلع تان کنم! از این پس، جنابعالی زیاد باید در جریان اخبار فرزندان خمینی و خامنه ای قرار بگیرید. بیرون از زیر سایه رهبر، خارج از این نظام، داخل نامه های سرگشاده، شما برای ما هیچ فرقی با هیچ کس دیگری ندارید و الا برای ما “2005″ هستید، نه “هاشمی دهه 60″. ما شما را از خودتان بهتر می شناسیم و خوب می فهمیم تان. ما شما را خوب درک می کنیم؛ این روزها وقت نمایش مختار، بعضی ها می زنند آن کانال!… جناب زبیر، بچه بازیگوشی داشت که اتفاقا “عبدالله” نبود! این فقط بندگان شیطان بزرگ اند که بر علی می شورند!

آقای هاشمی! ما امروزِ علی را از سابقه دیروزِ زبیر بیشتر دوست داریم. ما علی را دوست داریم. ما سیدعلی را دوست داریم. آقای هاشمی! البته که “آقا” از اوضاع دل ما مطلع هستند. قلب ما به عشق خامنه ای می تپد؛ این آخری را برای اطلاع شما گفتم!

راستی! “آن کانال” کاش به جای راز بقا، “کانال کمیل” نشان می داد که شهیدی در فکه وصیت کرده بود: “ولایت فقیه را تنها نگذارید”. ما انتخاب خودمان را کرده ایم؛ “رهسپاریم با ولایت تا شهادت”. شما هر کانالی که دوست دارید، بزنید!

راستی تر! شما زیاد چوب سابقه تان را بر فرق ما کوبیده اید. من از شما یک سئوال مسبوق به سابقه دارم؛ دیروز یعنی روز 9 دی، شما کجا بودید؟! آرام آرام، چون منی دارد نگران سابقه شما می شود؛ اتفاقا! از این نگرانی باخبر باشید، بد نیست! بگذار خیال تان را راحت کنم؛ الگوی ما مختار نیست. عباس بن علی است. خامنه ای برای ما، وقتی در نماز آدینه خطبه می خواند، ما می گوییم لبیک یا حسین…

نه! این غلو نیست؛ از علو درجات خامنه ای است. ما به خامنه ای می گوییم “حضرت ماه” اما خمینی می گفت: خامنه ای مثل خورشید می درخشد. ما هنوز مانده به معرفت امام برسیم!… و از زاویه ای دیگر، شما!

قطعه 26


 نوشته شده توسط مجید در پنج شنبه 89/11/7 و ساعت 9:14 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 24
مجموع بازدیدها: 397604
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی