سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

بی خود ذوق نکنید اصلا از این خبرها نیست چون تا نظام اسلامی هست فتنه هم هست من خودم بیشتر منتظر محاکمه هستم اما با توجه به اینکه دیروز سخنگوی قوه قضائیه گفت "هنگام محاکمه سران فتنه رسیده است" متوجه شدم مجددا شش ماه دیگر باید صبر کنیم حالا فوقش یا حبس خانگی بزنند یا ممنوع الخروج کنند شاید هم با هماهنگی رئیس دفتر بدهند بیانیه دانشان را پاره کنند.

حالا ما پیشنهاد دادیم از آنجایی که مبارک و بن علی و بقیه که در ایام انتخابات از دوستان موسوی و کروبی بودند سقوط کردند و بااین سرعتی که پیش می رویم عن قریب آمریکا و اسرائیل و برلوسکونی و همسایه ها در منزل ملک عبدالله سقوط پارتی می گیرند بدینوسیله اعلام می گردد اصلا جا برای موسوی و کروبی نداریم. لذا مجددا پیشنهاد می شود بهترین و امن ترین مکان برای اینها همان جایی ست که دکتر قول داد تا سال 1400 آن را فتح کند.

رئیس جمهور گفت "تا سال 1400 اولین فضا نورد را به فضا می فرستیم" به هر حال باید با هم کنار بیایند. تا امروز موسوی دوست مبارک بود از امروز جانشین میمون باشد چه اشکالی دارد بعدا یک فکری هم برای این میمون عزیز می کنیم شاید هم فرستادیم جده بغل دست بن علی . البته قبلش باید بدهیم آقای لاریجانی که اتفاقا خیلی هم صادق است یک شعبه در فضا دایر کند چون اگر موسوی بی خیال بشود حتما کسی جلو دار کروبی نیست و هر روز یا به دامن ناهید گیر میدند یا به کیوان و زهره یا به شکاف لایه اوزون

http://www.tanzsiasi.blogfa.com/


 نوشته شده توسط مجید در دوشنبه 89/12/2 و ساعت 10:16 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 67
مجموع بازدیدها: 397339
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی