سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران آفتاب

بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

اوایل روی کار آمدن دولت دهم یعنی حدود سه ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب احمدی‌نژاد با رای 25 میلیونی مردم، دکتر به مناسبت هفته دولت که با ماه رمضان نیز مقارن شده بود به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران صحبت کرد. 
به گزارش ابصارنیوز، این سخنرانی که جمعه 6 شهریور 1388انجام شد یک حاشیه و خاطره جالب داشت و آن هم قبل از حضور احمدی‌نژاد پشت تریبون نماز جمعه بود. 
ماجرای این خاطره به روزهایی باز می‌گردد که فتنه گران هر روز در خیابانهای تهران اقدامات ساختارشکن و دستورات سران خود را اجرا می‌کردند و از طرفی نیز ماجرای انتصاب و عزل مشایی از معاون اولی همچنان مطرح بود و بسیاری از بهانه گیران با استفاده از این موقعیت سعی بر ضدولایت نمایی از احمدی‌نژاد داشتند. 
این خاطره جالب و خواندنی را در زیر مطالعه کنید: 
پیش از اینکه احمدی‌نژاد پشت تریبون نماز جمعه جهت سخنرانی قرار بگیرد یکی از روحانیون مطرح که البته خواست نامی از وی برده نشود پیش رئیس جمهور رفت و گلایه‌هایی از جمله اینکه بعد از ماجرای عزل و نصب معاون اول خیلی‌ها گفتند که احمدی‌نژاد حرف رهبری را زمین گذاشت و از این قبیل گلایه‌ها را مطرح کرد و نگرانی خود را از این وضعیت به اطلاع احمدی‌نژاد رساند. 
بعد از اتمام سخنان این روحانی احمدی‌نژاد چند نکته مبنی بر اینکه ما مطیع رهبریم و دستورات ایشان را سرلوحه کار خود می‌دانیم را گوشزد کرد و در آخر نیز یک جمله کلیدی را به این روحانی یادآور شد و گفت: «چند ماه قبل از انجام انتخابات ریاست جمهوری خیلی از واسطه‌های آقایان چپ و راست که چهره‌های شاخصی هم هستند آمدند پیش من و گفتند شما برو کنار ما با شما کاری نداریم، شما‌‌ همان احمدی‌نژاد محبوب دوره نهم ریاست جمهوری بمان و کنار بکش، هدف ما شما نیستید. منظورشان این بود که هدفشان ولایت فقیه است نه رئیس جمهور، من به آن‌ها گفتم بروید به اربابانتان بگویید که احمدی‌نژاد یک تار موی آقا را به یک لشکر از شما نمی‌دهد.
بعد از این صحبت احمدی‌نژاد آن روحانی خوشحال شد و با تایید گفته‌های رئیس جمهور از وی تشکر کرد.

 نوشته شده توسط مجید در جمعه 90/1/19 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 63
مجموع بازدیدها: 396542
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
> دانشجویان حامی جبهه پایداری - حامیان جبهه پایداری در فضای مجازی